Tänään taas kaikki löyhäpäät ryyppää aivonsa entistä pehmeemmiksi :)

Mukavata :saint:

Vituttaa, kun mun mielestä olisi ihan jees jos vois jonkun tuttavaperheen kanssa vietellä uutta vuotta. Herkutella ja ihmetellä raketteja. MUT EI. Kun kaikilla on mukulat hoidossa ja pullot kädessä (iästä ja koulutustasosta riippumatta, hemmetti). Tai joillain pullot kädessä vaikka mukulat himassa (pienet). Ku muutama vaan...=rasittavat hiprakat, eikä kukaan jaksa kuunnella sitä hihitystä ja molkotusta.

Mulla on varmaan vääränlaisia tuttavia. Saatanan sienet. Pakko on vetää aina kun pienikin mahdollisuus tarjoutuu. Ja kyllä mä arvostelen just nyt, sori vaan. Suututtaa vaan, kun mitään ei voi ikinä tehdä ilman sitä saatanan viinaa ja kännäämistä. Enkä tarkoita nyt siis mitään kuoharilasillista tai paria.

-
Kauheeta :eek:. Sinulle maailma olisi täydellinen, jos baarit lopetettaisiin, samoin alkoholin valmistus ja myynti. Kaikki vahtaisivat selmät amollaan, suu auki parvekkeelta raketteja :headwall:.
Anna ystäviesi tehdä mistä tykkäävät, ja olkaa te keskenänne. Mikä sinä olet tuomitsemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Samat sanat tismalleen.
On meillä nelisteenkin mukavaa mutta olisi se aivan ihanaa jos joku pariskunta tai lapsiperhe olisi meidän kanssa sitä juhlistamassa.
No sitäpä justiinsa :| Mut ei. Siis kaikki, KAIKKI tunkee lapset hoitoon.
Missäs asutte, tervetuloa :D

Itse ainakin muistan viettäneeni lapsuuden uudetvuodet perheen ja suvun seurassa enkä pois vanhempien luota heidän juhliessa muualla.
Voi olla että joskus olenkin ollut hoidossa mutta so what kun yleensä olen ollut menossa mukana...on se minusta oikeasti ikävää jos jokaikinen vappu ja uusivuosi muksut pitää saada pois jaloista.

qaz
Ei minua ärsytä niinkää se, että muut ryyppää kuin se, että ne käyttäytyy niin vitun urposti.

Muuten voisi jo kuvitella, että eskari ikäisen kanssa lähtisi katsomaan ilotulitusta, mutta kun siellä on niitä helvetin humalaisia, joilla on ilotulitus päässään. Ei sinne voi mennä.

Mikä helvetti se on, että pitää saada se pää sekaisin? Käyttäsivät ennemmin vaikka heroiinia tai sitten vaan pilvee ni ei olis niin paljon haittaa niille, jotka haluavat olla selvinpäin.

jummi
Miten niin tänään? Tuleehan tossa heti huomenna krapulanparannuspäivä (ryypätään) ja sitten on perjantai (ryypätään) ja sitten on.. and so on. Siis ei ryypätä vain tänään päätä ja aivoja pehmeiksi!

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Miun oli tarkotus olla kotosalla, mutta kaverini pyysi heille kun hänelläkin muksu kotona... Ja ihan vesiselvänä meinataan olla... Katotaan Mamma Miia leffaa ja syöpötellään :D
Hei me tullaan teille ja taatusti vesiselvinä :wave:
Mamma Mia on ihana :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Miun oli tarkotus olla kotosalla, mutta kaverini pyysi heille kun hänelläkin muksu kotona... Ja ihan vesiselvänä meinataan olla... Katotaan Mamma Miia leffaa ja syöpötellään :D
Käännä vaan veistä haavassa, mulukku :kieh: :saint:
Oi sori, en ees tajunnu... *häpeääää*

kupla
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kauheeta :eek:. Sinulle maailma olisi täydellinen, jos baarit lopetettaisiin, samoin alkoholin valmistus ja myynti. Kaikki vahtaisivat selmät amollaan, suu auki parvekkeelta raketteja :headwall:.
Anna ystäviesi tehdä mistä tykkäävät, ja olkaa te keskenänne. Mikä sinä olet tuomitsemaan?
hiukan vaikuttaisi siltä että ap tarvitsisi itse kuoharia..

Alkuperäinen kirjoittaja qaz:
Ei minua ärsytä niinkää se, että muut ryyppää kuin se, että ne käyttäytyy niin vitun urposti.

Muuten voisi jo kuvitella, että eskari ikäisen kanssa lähtisi katsomaan ilotulitusta, mutta kun siellä on niitä helvetin humalaisia, joilla on ilotulitus päässään. Ei sinne voi mennä.

Mikä helvetti se on, että pitää saada se pää sekaisin? Käyttäsivät ennemmin vaikka heroiinia tai sitten vaan pilvee ni ei olis niin paljon haittaa niille, jotka haluavat olla selvinpäin.
Siis juurikin se. Koska joka jumalan ihminen on kännissä niin helvetin ärsyttävä, ettei sitä vaan jaksa katsoa/kuunnella. Ja mun mielestä nää tämmöset on lasten juhlia, eikä aikuisten aivot narikkaan -pippaloita... Vai ihanko totta jonkun aikuisen mielestä ne raketit on niin valtavan huumaavan ihania, että niitä tarvii lähteä ihmettelemään sit kaveriporukassa ja sysätä muksut muualle...? :saint:

empä muista koska viimeks oisin uutta vuotta juhlinut edes hiprakassa. Mekään ei saada koskaan ketään tuttavaperhettä mukaan menoon. Miehen yks kaveri kyl tulee lapsensa kans ettei aivan keskenään jouduta oleen. Monet ois kyl tuonu mielellään lapset meille huomisaamuun saakka :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Sulle maailma ois helpompi paikka, jos osaisit lukea, tai ymmärtäisit lukemaasi :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Meillä on hyvä tuuri. Satumme asumaan erään pk-seudun suosituimman ilotulituspaikan lähellä, joten näemme kotiterassiltamme ilotulituksen. Muksun kanssa ei tarvitse lähteä "ihmisten ilmoille".
Hei, kerropa missä tällainen paikka on. Olen selannut kaikki menovinkit stadista ja mikään tapahtuma ei tunnu olevan sovelias lapsille :'(

Alkuperäinen kirjoittaja jummi:
Miten niin tänään? Tuleehan tossa heti huomenna krapulanparannuspäivä (ryypätään) ja sitten on perjantai (ryypätään) ja sitten on.. and so on. Siis ei ryypätä vain tänään päätä ja aivoja pehmeiksi!
Aaaah, aivan. Mä olin vähän ajattelematon sanoissani :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja qaz:

Siis juurikin se. Koska joka jumalan ihminen on kännissä niin helvetin ärsyttävä, ettei sitä vaan jaksa katsoa/kuunnella. Ja mun mielestä nää tämmöset on lasten juhlia, eikä aikuisten aivot narikkaan -pippaloita... Vai ihanko totta jonkun aikuisen mielestä ne raketit on niin valtavan huumaavan ihania, että niitä tarvii lähteä ihmettelemään sit kaveriporukassa ja sysätä muksut muualle...? :saint:
Mun mielestä raketit on aivan ihania!! Mielelläni aina kun on mahdollisuus,niin niitä tuijottelen,mut lapsen kans. Se kun tykkää niistä yhtä paljon,ku äitinsä=)

Yhteistyössä