Tänään taas kaikki löyhäpäät ryyppää aivonsa entistä pehmeemmiksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
empä muista koska viimeks oisin uutta vuotta juhlinut edes hiprakassa. Mekään ei saada koskaan ketään tuttavaperhettä mukaan menoon. Miehen yks kaveri kyl tulee lapsensa kans ettei aivan keskenään jouduta oleen. Monet ois kyl tuonu mielellään lapset meille huomisaamuun saakka :LOL:
Hei sama, yllättävän paljon ois lapsenvahdille tarvetta just tänään ;D ;D

me ollaan ihan muksujen kanssa ja kattellaan taloyhtiön järkkäämä lasten ilotulitus,syödään pihalla makkaraa ja juodaan glögiä (alkoholitonta) eli selvinpäin ollaan eli tervetuloa tännepäin :wave:

Sempä takia mekin ollaan miehen kanssa ihan kahestaan (plus lapset tänään) ja anoppilassa olisi muutenkin ollut tunkua kun kaikki muut lapsenlapset on pitännyt paniikissa työntää sinne et vaan pääsis ryyppäämään ja voimaan pahoin huomenna.. Mä en tajuu miks ei koskaa voi juhlia lasten kanssa ryyppämättä juhlapyhinä..

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Samat sanat tismalleen.
On meillä nelisteenkin mukavaa mutta olisi se aivan ihanaa jos joku pariskunta tai lapsiperhe olisi meidän kanssa sitä juhlistamassa.
No sitäpä justiinsa :| Mut ei. Siis kaikki, KAIKKI tunkee lapset hoitoon.
Missäs asutte, tervetuloa :D

Itse ainakin muistan viettäneeni lapsuuden uudetvuodet perheen ja suvun seurassa enkä pois vanhempien luota heidän juhliessa muualla.
Voi olla että joskus olenkin ollut hoidossa mutta so what kun yleensä olen ollut menossa mukana...on se minusta oikeasti ikävää jos jokaikinen vappu ja uusivuosi muksut pitää saada pois jaloista.
Täällä me ollaan Satakunnassa :D

Itse oon kanssa aina viettänyt vanhempien/muun suvun kanssa uudet vuodet, eikä siellä mitään ole kukaan ryyppäillyt. Siksi mustakin ehkä tuli tämmönen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja saga7:
me ollaan ihan muksujen kanssa ja kattellaan taloyhtiön järkkäämä lasten ilotulitus,syödään pihalla makkaraa ja juodaan glögiä (alkoholitonta) eli selvinpäin ollaan eli tervetuloa tännepäin :wave:
Ohoh, oispa täälläkin joku tommonen. Ei tarttis lähteä mihkään känniödlääjien joukkoon, jos tahtoo paukkuja katella pienten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Sempä takia mekin ollaan miehen kanssa ihan kahestaan (plus lapset tänään) ja anoppilassa olisi muutenkin ollut tunkua kun kaikki muut lapsenlapset on pitännyt paniikissa työntää sinne et vaan pääsis ryyppäämään ja voimaan pahoin huomenna.. Mä en tajuu miks ei koskaa voi juhlia lasten kanssa ryyppämättä juhlapyhinä..
Näinpä... Ja yllättävän usein ne on juurikin nämä samat tapaukset, joilla ne muksut on hoidossa myös vappuna ja jussina, säännöllisesti :saint: Ihmeellistä. Mun mielestä joku uusi vuosi & vappu rekvisiittoinen on ihan lasten juhla. Ja lastenmielistenkin, saahan niistä nauttia, mutta luulisi perheellisten haluavan nähdä kun lapsensa viettävät näitä... Vaikka mistäs mä mitään tiiän, ku pipo kiristää niin pirusti aina :saint: kuhan pohdiskelen.

Ohoh, oispa täälläkin joku tommonen. Ei tarttis lähteä mihkään känniödlääjien joukkoon, jos tahtoo paukkuja katella pienten kanssa.

juu me ollaan asuttu täs nyt pari vuotta ja jokavuos kuulemma järkkäävät muksuille tämmössen jutun ja tykätty kans ollaan eli tulkaas tänne Joensuuhun meil on kyl tarjolla sit sipsii,nakkeja jne ...tääl kotonakin

jalmir harmaana
Gabrielan kanssa samaa mieltä...Emmiekään tajuu,miksei lapsen/lapsien kanssa voi viettää juhlapyhiä ryyppäämättä.Itse olen viettänyt lapsuuteni jussit ja vaput ja uudet vuodet kotona vanhempien kanssa,eikä nuihin juhliin kuulunut alkoholi.Hauskaa oli muutenkin!
Samalla lailla teen oman lapseni kanssa. <3

juu me ollaan asuttu täs nyt pari vuotta ja jokavuos kuulemma järkkäävät muksuille tämmössen jutun ja tykätty kans ollaan eli tulkaas tänne Joensuuhun meil on kyl tarjolla sit sipsii,nakkeja jne ...tääl kotonakin
Se on kiva, kun on tommosia. Ainakin jos siinä on useita lapsia taloyhtiössä, niin saadaan pienten omat kemut aikaiseksi :)

Harmi kun ootte niin kaukana! Me oltais kyllä muuten voitu liittyä seuraan :)

Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:
Gabrielan kanssa samaa mieltä...Emmiekään tajuu,miksei lapsen/lapsien kanssa voi viettää juhlapyhiä ryyppäämättä.Itse olen viettänyt lapsuuteni jussit ja vaput ja uudet vuodet kotona vanhempien kanssa,eikä nuihin juhliin kuulunut alkoholi.Hauskaa oli muutenkin!
Sama :) Ja muistan, miten kavereita hävetti ja otti päähän lapsena, kun heidät laitettiin hoitoon, että vanhemmat pääsivät "istumaan iltaa" - kuten oli tapana sanoa = vetämään perseet olalle ja olemaan vähän nakit ja muusit :xmas:

yäk
Sama :) Ja muistan, miten kavereita hävetti ja otti päähän lapsena, kun heidät laitettiin hoitoon, että vanhemmat pääsivät "istumaan iltaa" - kuten oli tapana sanoa = vetämään perseet olalle ja olemaan vähän nakit ja muusit :xmas:
lausahdus on sulta vahingoniloa yäk !

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
lausahdus on sulta vahingoniloa yäk !
Se mitään vahingoniloa ole, kunhan vaan satuin muistamaan, miten kavereita harmitti ja hävetti. Kyllä mua silloin suretti heidän puolesta, ja vieläkin surettaa jos lapsia harmittaa vanhempien juominen. Siitä on vahingonilo kyllä kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Meillä on hyvä tuuri. Satumme asumaan erään pk-seudun suosituimman ilotulituspaikan lähellä, joten näemme kotiterassiltamme ilotulituksen. Muksun kanssa ei tarvitse lähteä "ihmisten ilmoille".
Ohoh, jopas :) Nauttikaatten olostanne sitten! :)
Nautimme kyllä, kiitos vain samaa sinne teille!
Silmukalle laitoin yv:tä.

Yhteistyössä