vieras
no ihminen ei myöskään oikeasti tarvitse suklaata, mutta silti toiset meistä sitä syö...Alkuperäinen kirjoittaja -:no ihminen ei tarvitse oikeasti maitoa mutta tyhmät sitä litkii...
no ihminen ei myöskään oikeasti tarvitse suklaata, mutta silti toiset meistä sitä syö...Alkuperäinen kirjoittaja -:no ihminen ei tarvitse oikeasti maitoa mutta tyhmät sitä litkii...
Mä olen samaa mieltä kanssasi. Emme me ole syntyneet sen enempää lehmänkulki tai porkkananvarsikaan suussa, joten sen puolesta ei voi määritellä mikä on ihmiselle hyvä ruokavalio. Sen sijaan ihminen on vuosituhansia elänyt tietyillä ruokavalioilla, jotka vaihtelevat asuinpaikan mukaan ja sillä on hyvin pärjätty.Alkuperäinen kirjoittaja pimu:Maidostahan on nyt tullut uusi ikuisuusaihe. Kukapa sen tietää tai määrittelee, mitä ihmisen on oikeasti tarkoitus panna suuhunsa. Vaikka me ei olla lehmäntissi suussa synnytty, niin ei olla sen paremmin vesihana suussakaan tultu tähän maailmaan. Vaikken Jumala olekaan niin veikkaan, että moni luonnosta peräisin oleva tuote on tarkoitettu ihmisen ja eläinten käytettäväksi ja mahdollisimman vähän käsiteltynä tietysti. Eli eikös maito ja varsinkin punainen sellainen ole aika luonnollinen tuote, vaikka se nyt on tehtaassa käynytkin ja sitä on käsitelty, mutta onhan se luonnollisempi kuin moni muu tuote.
osta oma lehmäAlkuperäinen kirjoittaja f-f:Itsekin olen sitä mieltä, että aikuinen ihminen pärjää ilman maitoakin, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.
Sen sijaan vanhusten on hyväkin juoda punaista maitoa ja syödä aitoa voita.
Itse ostaisin mielelläni käsittelemätöntä maitoa suoraan lehmän utareesta, mutta mistäpä semmoista nykypäivänä saisi. Ei viitsisi maallekaan ajella huhuilemaan, jotta kellä olisi aitoa maitoa tarjolla...
Mitäköhän naapurit tykkäis jos tohon partsille lykkäis lehmän asumaan?Alkuperäinen kirjoittaja pimu:osta oma lehmäAlkuperäinen kirjoittaja f-f:Itsekin olen sitä mieltä, että aikuinen ihminen pärjää ilman maitoakin, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.
Itse ostaisin mielelläni käsittelemätöntä maitoa suoraan lehmän utareesta, mutta mistäpä semmoista nykypäivänä saisi. Ei viitsisi maallekaan ajella huhuilemaan, jotta kellä olisi aitoa maitoa tarjolla...
Ainakin tulis vaihteeksi muutakin valituksen aihetta kun parvekkeella tupakointi.Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Mitäköhän naapurit tykkäis jos tohon partsille lykkäis lehmän asumaan?Alkuperäinen kirjoittaja pimu:osta oma lehmäAlkuperäinen kirjoittaja f-f:Itsekin olen sitä mieltä, että aikuinen ihminen pärjää ilman maitoakin, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.
no ei kaupan suklaata mutta oikeaa suklaata voi syödä huolettaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no ihminen ei myöskään oikeasti tarvitse suklaata, mutta silti toiset meistä sitä syö...Alkuperäinen kirjoittaja -:no ihminen ei tarvitse oikeasti maitoa mutta tyhmät sitä litkii...
Ja aiemmin vieläkin rasvaisemmalla maidollaAlkuperäinen kirjoittaja zxz:satavuotias on elanyt sata vuotta punaisella maidolla