Tänään on ensimmäinen päiväni savuttomana :)

"mie kans"
En tosin ole kertaheitolla lopettamassa ollutkaan,mutta mun lähtötilanne on se että tupakkia kului marraskuussa 1-1,5 askia päivitäin.Nyt sitä menee 2-5 kappaletta päivittäin.Tänään olen polttanu vasta yhden.
Aikomukseni on lopettaa kokonaan juhannukseen mennessä.
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Minäääää
Suosittelen nikotiinilaastaria. En tajua miksei ihmiset käytä noita, vaikka polttanu monia vuosia :D Voin sanoo, että sulla on kauheet päivät eessä, tuut repeemään, mutta omapa on asiasi :D T. 4 v sitten lopettanut nikotiinilaastarilla 4 kk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minäääää;29736438:
Suosittelen nikotiinilaastaria. En tajua miksei ihmiset käytä noita, vaikka polttanu monia vuosia :D Voin sanoo, että sulla on kauheet päivät eessä, tuut repeemään, mutta omapa on asiasi :D T. 4 v sitten lopettanut nikotiinilaastarilla 4 kk.
Mutta kun tuossa Allen Carr:in kirjassa just toitotetaan sitä että miksi korvata paha nikotiini/tupakka nikotiinilla vaikka se tuleekin laastarissa/purkassa ym. erilailla..
 
virvatuli
Mutta kun tuossa Allen Carr:in kirjassa just toitotetaan sitä että miksi korvata paha nikotiini/tupakka nikotiinilla vaikka se tuleekin laastarissa/purkassa ym. erilailla..
Se on totta, että noihin nikotiinikorvaustuotteisiin voi tosiaan jäädä pahastikin koukkuun. Tietty aina pienempi paha on olla riippuvainen esim. nikotiinipurkasta kuin tupakasta, mutta ikävä riippuvuus on sekin. Hattua nostan, jos ilman mitään korvaustuotteita selviät! Ja muistahan nyt olla rinta rottingilla jokaisesta savuttomasta päivästä! :)
 
virvatuli
Miten sujuu StaRRin savuttomuus? Onko tiukka päätös pitänyt? Toivottavasti! :)

Itse vähän venytin lopettamista. Venytin tähän päivään saakka. Tänään mennyt koko päivä savuttomana. :)
 
khessu
Mä pari päivää sitten päätin, että kun sillä hetkellä hallussa olevat tupakat on poltettu, lopetan. Pari tuntia sitten syttyi se viimenen tupakka ja nyt oon tämän koko parin tunnin ajan käynyt itseni kanssa taistelua että lähenkö kiskalle vai en. Apua oikeesti! Tahtoisin niin kovasti lopettaa, mutta en mä tiedä tuleeko tästä yhtään mitään. :(
 
virvatuli
Mä pari päivää sitten päätin, että kun sillä hetkellä hallussa olevat tupakat on poltettu, lopetan. Pari tuntia sitten syttyi se viimenen tupakka ja nyt oon tämän koko parin tunnin ajan käynyt itseni kanssa taistelua että lähenkö kiskalle vai en. Apua oikeesti! Tahtoisin niin kovasti lopettaa, mutta en mä tiedä tuleeko tästä yhtään mitään. :(
Jos tuntuu hirmu vaikealta, mutta tahdot kuitenkin lopettaa, niin haepa tupakan sijasta mieluummin jotain nikotiinikorvaustuotetta. :)
 

Yhteistyössä