Tänään on ensimmäinen päiväni savuttomana :)

9 vuoden tupakkaorjuuden jälkeen olen aloittanut elämäni viimeisen tupakkalakon, tai no olen päättänyt etten enää koskaan polta yhtäkään savuketta. En myöskään käytä nikotiininkorvaustuotteita tai muutakaan. Olen iloinen ja helpottunut ettei minun tarvitse enää ostaa tupakkaa tai polttaa tupakkaa. Ikinä.
Meinaa vaan mieli tehdä tepposet välillä mutta jaksan muistuttaa itteeni etten enää tarvitse sitä pahalta haisevaa myrkyllistä syöpäkäärylettä :p Nyt 11 tuntia polttamatta..
Eipä mulla muuta :D
 
-------
Tsemppiä,tsemppiä! Ja onnittelut hyvästä ja oikesta päätöksestä.
Mä itse oon polttanut kauan ja tasan yhden kerran lopetin,ja olin huiman viikon polttamatta,sitten taas sorruin:(
Eli siis tällä hetkellä vedän röökiä:(Mutta haluisin niin kovasti päästä eroon,mutta multa ilmeisesti puuttuu selkärankaa,prkl!
Hain jo lääkäristä champix lääkkeetkin,mutta en ole uskaltanut aloittaa,kun menin sitten guuglettamaan ja luin mitä sivuvaikutukasia oli toisille tullut,tosin parempihan ne sivuvaikutukset varmasti on kun rööki.

Toisekseen,oon just pudottamassa painoa (jonkun kilon oon jo saanut pois,mutta pudotettavaa vielä on) taitaa mennä painonpudotuskin vituiks jos nyt olisin ilman röökii,vaikka edelleenkin,muutama kilo ylimääräistäkin on parempi kun se vitun rööki.

No kyllä mä meinaan yrittää,pakkohan mun on!
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Tsemppiä,tsemppiä! Ja onnittelut hyvästä ja oikesta päätöksestä.
Mä itse oon polttanut kauan ja tasan yhden kerran lopetin,ja olin huiman viikon polttamatta,sitten taas sorruin:(
Eli siis tällä hetkellä vedän röökiä:(Mutta haluisin niin kovasti päästä eroon,mutta multa ilmeisesti puuttuu selkärankaa,prkl!
Hain jo lääkäristä champix lääkkeetkin,mutta en ole uskaltanut aloittaa,kun menin sitten guuglettamaan ja luin mitä sivuvaikutukasia oli toisille tullut,tosin parempihan ne sivuvaikutukset varmasti on kun rööki.

Toisekseen,oon just pudottamassa painoa (jonkun kilon oon jo saanut pois,mutta pudotettavaa vielä on) taitaa mennä painonpudotuskin vituiks jos nyt olisin ilman röökii,vaikka edelleenkin,muutama kilo ylimääräistäkin on parempi kun se vitun rööki.

No kyllä mä meinaan yrittää,pakkohan mun on!

Lue Allen Carr:in kirja Stumppaa tähän.
 
mä...
Hienoa! Itse lopetin 4 vuotta sitten ja oli kyllä yksi elämäni parhaimmista päätöksistä :) Kyllä savuttomat vanhemmat on lapsillekin parempi vaihtoehto. Ja tupakointi tekee ihmisestä tyhmän, se nyt on selvä.
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
joopa joo
Voisin lyödä aika helvetin paljon vetoa että jää lakoksi. :LOL:

Ihmiset jotka nostavat metelin ja pitävät ääntä lopettamisesta/lakkoilusta eivät koskaan tule lopettamaan. Vähän sama kuin ne jotka meuhkaavat joulun jälkeen uuden elämän aloittamisesta ja hankkivat kuntosalille jäsenyyden.

Vahvat ihmiset tekevät päätöksiä ja toteuttavat niitä melua pitämättä, heikot kerjäävät huomiota.
 
"tinkeli"
Pitkää savutonta loppuelämää ap:lle. Edelliseen kommenttiin: mun läheinen ei ole ikuna pitänyt mekkalaa yrittäessään lopettaa tupakoinnin ja aina on vaan yritykseksi jäänyt. Ainoa kerta kun onnistui pidemmäksi aikaa, oli kun löi rahasta vetoa.
 
"Nica"
Lykkyä tykö. Itsellä on aina välillä joku tupakaton päivä, nytkin vikat menossa enkä tiedä jaksanko tänään kauppaan.
Nyt kyllä ostin tuommoisen nikotiinittoman sähkötupakan, katotaas helpottaako se yhtään niin ettei tulis kiirekään hakemaan.
 
mä...
Voisin lyödä aika helvetin paljon vetoa että jää lakoksi. :LOL:

Ihmiset jotka nostavat metelin ja pitävät ääntä lopettamisesta/lakkoilusta eivät koskaan tule lopettamaan. Vähän sama kuin ne jotka meuhkaavat joulun jälkeen uuden elämän aloittamisesta ja hankkivat kuntosalille jäsenyyden.

Vahvat ihmiset tekevät päätöksiä ja toteuttavat niitä melua pitämättä, heikot kerjäävät huomiota.
Millonkohan tää mun lakkoni sitten loppuu? Yli 4 vuotta sitten poltin viimeisen ja kyllä pidin meteliä saadakseni kannustuksia ja tukijoukkoja. Kertaakaan ei ole mieli tehnyt ja nyt voin pahoin pelkästä hajusta. Mutta kyllähän sä tiedät tämän asian paremmin kuin minä itse =)
 
virvatuli
Ihan hirmuisesti tsemppiä! Hieno päätös! :) Minullakin sama edessä huomenna, juuri äsken hain apteekista nikotiinipurkat valmiiksi, kun tiedän etten ilman pärjää. Itse olen yrittänyt lopettamista ties kuinka monta kertaa, välillä siitä meteliä pitäen ja välillä ihan vaan hissukseen. Parhaimmillaan lopettaminen onnistunut 4 kk:ksi, mutta aina vaan tullut ratkettua. Mutta yrittäminen kannattaa aina, sillä ikinä ei tiedä mikä lopettamiskerta sitten todella onnistuu. :)
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
sfsfsfs
Voimia sinulle. Itse tuskin pääsen tupakasta koskaan, olen polttanut 13 vuotiaasta noin 7-10 tupakkaa päivässä. Nyt olen kaksi vuotta pärjännyt sähkötupakalla mikä sekin on iso edistysaske, haisevaa oikeaa tupakkaa ei enää tee mieli yhtään. hajukin ällöttää.
 
Ihan hirmuisesti tsemppiä! Hieno päätös! :) Minullakin sama edessä huomenna, juuri äsken hain apteekista nikotiinipurkat valmiiksi, kun tiedän etten ilman pärjää. Itse olen yrittänyt lopettamista ties kuinka monta kertaa, välillä siitä meteliä pitäen ja välillä ihan vaan hissukseen. Parhaimmillaan lopettaminen onnistunut 4 kk:ksi, mutta aina vaan tullut ratkettua. Mutta yrittäminen kannattaa aina, sillä ikinä ei tiedä mikä lopettamiskerta sitten todella onnistuu. :)
Tsemppiä sullekin huomiseen =)
 
--------
Koska teet asiasta noin ison numeron!
Mun ajatus on juuri päinvastainen.
Eli saattais olla paremmat mahdollisuudet onnistua nimenomaa sillä "metelin pitämisellä" tai "ison" numeron tekemisellä,nimittäin itselläni ainakin tulee eteen myös se etten kehtaa sortua,jos olen kaikille läheisilleni uhonnut että lopetan.

Hmm,oiskohan tässä nyt se mun keino..?
Olen se samainen,joka tuossa aiemmin kirjoitti,että poltan,eikä oikeen tahdo löytyä selkärankaa lopulliseen stumppaamiseen.
Anyway,joka tapauksessa mä aion vielä yrittää,koska on pakko.

Kenties tällä kertaa järkyttävää meteliä pitäen ja kohtuuttoman ison numeron tekemällä.

Toivotan siis itselleni onnea,sitä tarvitaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
"Lähettäjä"
Kyllä siitä tupakasta pääsee eroon jos vaan niin päättää, oli sitten polttanut vähän tai paljon. Tutulla meni 2 askia päivässä ja tupakointivuosia 20 ja niin vaan lopetti, terveysongelmien takia, mutta kuitenkin lopetti.
 
"elä"
9 vuoden tupakkaorjuuden jälkeen olen aloittanut elämäni viimeisen tupakkalakon, tai no olen päättänyt etten enää koskaan polta yhtäkään savuketta. En myöskään käytä nikotiininkorvaustuotteita tai muutakaan. Olen iloinen ja helpottunut ettei minun tarvitse enää ostaa tupakkaa tai polttaa tupakkaa. Ikinä.
Meinaa vaan mieli tehdä tepposet välillä mutta jaksan muistuttaa itteeni etten enää tarvitse sitä pahalta haisevaa myrkyllistä syöpäkäärylettä :p Nyt 11 tuntia polttamatta..
Eipä mulla muuta :D
mäkin lopetin tänään 20 vuoden jälkeen. juuh päässä junnaa välil . hieno päätös loppuu se puuskutus
 
"rrr"
Voimia sinulle. Itse tuskin pääsen tupakasta koskaan, olen polttanut 13 vuotiaasta noin 7-10 tupakkaa päivässä. Nyt olen kaksi vuotta pärjännyt sähkötupakalla mikä sekin on iso edistysaske, haisevaa oikeaa tupakkaa ei enää tee mieli yhtään. hajukin ällöttää.
Sama homma, pari vuotta sähkötupakkaa takana! Tosin mun kyllä tekee edelleen silloin tällöin oikeaa tupakkaa mieli eikä se hajukaan yleensä ällötä, päin vastoin. :(
 
mä kans tumppasin reilu vuosi sitten, 19.2.2013 ;) Ja pidin siitä meteliä! Siksikin että olis vastuussa asiasta muillekin kuin itselleni, tai tunsin olevani. Vähänkö olisi ollut noloa jos olisin sortunut uudelleen polttamaan kauheen metelöinnin jälkeen. Jos olisin pitänyt asian omana tietonani, niin en ehkä olis saanut niin paljon itsepäisyyttä siihen lopettamiseen :)

Mä poltin kans 10vuotta, kyllä nyt on paljon helpompaa kuin silloin.

tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR

Yhteistyössä