Tai mut kaupassa.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Näki vissiin meikäläisen jäätelöautolla.
Tai mut kaupassa...en kyllä ostanu herkkuja (ne ostin jo eilen ) vaan rehuja.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tai mut kaupassa.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Näki vissiin meikäläisen jäätelöautolla.
:xmas:
Mä en voi mitään sille, mutta kun puhutaan elämän tarkootuksesta niin tulee mieleen Monty Python-elokuva Elämän tarkoitus. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tänään ymmärsin elämän tarkoituksen, mutten kerro sitä teille -sarjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Tänään selvisin hiukan. Huomenna taas viinaa.
ei hamppari oo 3000kaloria bicmac on n.550kaloria... ja kahvissa ja vedessä on käsittääkseni pyöreä nolla... =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen ollut pitkään 3800 kcal ruokavaliolla. Puolet pitäisi olla syötynä lounaaseen mennessä eli 1900. Käytännössä olen yrittänyt syödä mahdollisimman paljon aamiaisella.
Tänä aamuna join kahvia ja tuoremehua. Söin puuron, pari ruispalaa, kolme porkkanaa, purkin raejuustoa, purkin ananasta. yhteensä noin 650 kcal.
Illalla kävin ensimmäistä kertaa mcDonaldsilla sitten 90-luvun. Ranskalaisiin en sortunut, vaan otin jokusen hampurilaisen, kahvia ja vettä. Yhteensä 3000 kcal
Niin? Miten tuo nyt sitten selittää mun ylipainon kun mun mäkkäri yms. käynnit vuoden aikana voi laskea yhden käden sormilla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen ollut pitkään 3800 kcal ruokavaliolla. Puolet pitäisi olla syötynä lounaaseen mennessä eli 1900. Käytännössä olen yrittänyt syödä mahdollisimman paljon aamiaisella.
Tänä aamuna join kahvia ja tuoremehua. Söin puuron, pari ruispalaa, kolme porkkanaa, purkin raejuustoa, purkin ananasta. yhteensä noin 650 kcal.
Illalla kävin ensimmäistä kertaa mcDonaldsilla sitten 90-luvun. Ranskalaisiin en sortunut, vaan otin jokusen hampurilaisen, kahvia ja vettä. Yhteensä 3000 kcal
JokuNEN hampurilainen, niin VARMAAN tulee yli 3000 kcalAlkuperäinen kirjoittaja ap:Olen ollut pitkään 3800 kcal ruokavaliolla. Puolet pitäisi olla syötynä lounaaseen mennessä eli 1900. Käytännössä olen yrittänyt syödä mahdollisimman paljon aamiaisella.
Jokusen hampurilaisen oot saanu ottaa tuohon jos et oo ranskalaisiakaan ottanuAlkuperäinen kirjoittaja ap:Olen ollut pitkään 3800 kcal ruokavaliolla. Puolet pitäisi olla syötynä lounaaseen mennessä eli 1900. Käytännössä olen yrittänyt syödä mahdollisimman paljon aamiaisella.
10 juustoa.Alkuperäinen kirjoittaja :D:Jokusen hampurilaisen oot saanu ottaa tuohon jos et oo ranskalaisiakaan ottanu
ookke.. mä oon lihava ja mulle kyl piisaa se yks hamppari kerrallaan...Alkuperäinen kirjoittaja ap:10 juustoa.Alkuperäinen kirjoittaja :D:Jokusen hampurilaisen oot saanu ottaa tuohon jos et oo ranskalaisiakaan ottanu
Joo, niin ihanaa. Mikä oivallus Einstein.Alkuperäinen kirjoittaja ap:10 juustoa.Alkuperäinen kirjoittaja :D:Jokusen hampurilaisen oot saanu ottaa tuohon jos et oo ranskalaisiakaan ottanu