Tänään minulle selvisi, miksi jotkut ovat lihavia.

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vakiovieras ei mustu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin? Miten tuo nyt sitten selittää mun ylipainon kun mun mäkkäri yms. käynnit vuoden aikana voi laskea yhden käden sormilla.
Ai joo, ja tämäkin pisti kysymään sitä kulutusasiaa :)

Vaikka kai tää oli retorinen kysymys kuitenkin, olihan?

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras ei mustu:
Niin? Miten tuo nyt sitten selittää mun ylipainon kun mun mäkkäri yms. käynnit vuoden aikana voi laskea yhden käden sormilla.
Ai joo, ja tämäkin pisti kysymään sitä kulutusasiaa :)

Vaikka kai tää oli retorinen kysymys kuitenkin, olihan?
Siis etkö sä tajua, että voi lihota ihan silläkin, että syö liian isoja annoskokoja ja lisäksi karkkia. Ei siihen lihoamiseen mitään mäkkäriä tarvita.

Enkä mä mikään liikkumaton lahna ole. Autottomana ihmisenä on pakko kävellä ja pyöräillä. Jos en liikkuisi sitä mitä liikun, niin mähän olisin paljon lihavempi.

Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Mun lihomisen syynä oli suklaa, suklaan osto, suklaan syönti, suklaa, suklaa, suklaakarkit, karkit, jäätelö, suklaa. Ja suklaa. Ja vähäisempänä tekijänä liian vähäinen liikunta.
Mulla osapuilleen näin, paitsi että liikuin kyllä paljon - jotta jaksoin syödä vähän lisää suklaata. Karppaus pelasti makeanhimolta, 35 vuoden putki on katkennut! :D

vakiovieras ei mustu
Siis etkö sä tajua, että voi lihota ihan silläkin, että syö liian isoja annoskokoja ja lisäksi karkkia. Ei siihen lihoamiseen mitään mäkkäriä tarvita.
Siis niinhän mä tässä olen sanonutkin. Miten sä sen oikein -siis väärin- ymmärsit? :eek:

piina
Olisit ottanut ne ranskanpotut, niin ei olisi tarvinut 10 hampparia ahmia. Itse en nuorena välittänyt ranskanpotuista ja mäkkärikäynti limun ja hampparin kanssa ei täyttänyt vatsaani lainkaan. Sen puoleen aloin aina ostamaan aterian, jottei tarvinut jälkkärillä massua täyttää. En tiedä ranskalaisten kaloreista, mutta täyttää massun kuitenkin nopeesti ja niitä ei tule ahmittua isoa määrää.

vieras
Mun suurin synti on ollut suklaa!!! Siis kuvitelkaa, pahimpinä päivinä saatoin syödä 4 geishaa tai 4 marssia tai kokonaisen suklaalevyn... huh huh. Muuten ihan normaalit ruokailut ja ihan terveellistä ruokaa. Onneksi karkkilakko on pitänyt nyt 6kk ja se näkyy puntarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun suurin synti on ollut suklaa!!! Siis kuvitelkaa, pahimpinä päivinä saatoin syödä 4 geishaa tai 4 marssia tai kokonaisen suklaalevyn... huh huh. Muuten ihan normaalit ruokailut ja ihan terveellistä ruokaa. Onneksi karkkilakko on pitänyt nyt 6kk ja se näkyy puntarissa.
Noin vähän. :D Noh, mulla on joskus menny esim 6-8 kinder max patukkaa + pussillinen pollyja yhdessä päivässä, ja yhessä välissä oli tapana ostaa aina lontooraesuklaa + pandan valkoinen levy, ne meni kans päivässä, joskus saatto jäädä muutama pala seuraavalle päivälle (jolloin saatoin ostaa taas lisääki jo..). Yks suklaalevy oli ihan liian vähän! :D

Mullaki muuten terveellistä ruokaa (karppia sellaista), mut sit nuo hillittömät suklaamäärät...

Yhteistyössä