Tänään julkaistaan uusi Me&I-mallisto!!!! Hyvä kun sain yöllä nukuttuakaan! =D

  • Viestiketjun aloittaja ihkuaaaa :) :) :)
  • Ensimmäinen viesti
ihkuaaaa :) :) :)
Ihanaaaa! Että tämmöset pienet jutut voikin piristää! Tässä kyttään koneella jo tähän aikaan että oisko mallisto jo tullut näkyviin! Ihahahahihihihihaanaaaaa!!! <3 <3 <3 <3

Ootatteko muutkin innolla? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
Eikös se oo yhden aikaan aijemmin aina julkaistu?

Ja eipä se niin kiinnosta, läpi tulee varmaan vilkaistua kyllä kun kaverin joka kautiset kutsut taas edessä ja aina sieltä jotain ostettavaa on ollut.
Tosin ei nappaa oikein tämä että samat vanhat kuvat kiertää ja tulee uusina versioina. Viimeksi tainnut oikeasti kiva uutuus olla tassupllyt ja puputunika ja pupupaita..
 
sswwq
Oonkohan mä ainoa kuka ei innostu niistä vaatteista? Mielestäni täysin ylihinnoiteltuja ja ennenkaikkea rumia! :eek: En voi ymmärtää sitä hypetystä, "IHANA, PAKKO SAADA" jostain järkystä retrohirvityksestä. No, makunsa kullakin...
 
Ihanaaaa! Että tämmöset pienet jutut voikin piristää! Tässä kyttään koneella jo tähän aikaan että oisko mallisto jo tullut näkyviin! Ihahahahihihihihaanaaaaa!!! <3 <3 <3 <3

Ootatteko muutkin innolla? :)
Juu juu mä odotin makuupussin ja termospullon kanssa tässä koneella jo viikkoa ennen, huomenna käyn ottamassa meandin tatuoinnin hanuriini, niin ei tarvi tatskaajan piirtää ko se sydän.!:xmas::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
täällä
Voi kyllä täällä ainakin on herätty jo ajoissa koneelle odottelemaan :) Ihanaa, jos löytyis taas pojalle kivoja vaatteita, kun en tykkää noista kaupan harmaista,mustista,farkuista,batmaneistä yms. Ja ei ne kyllä mitään kalliita mielestäni ole. Halvemmaks niitä tulee käyttää, ku esim henkkamaukkaa!
Ja mä ainakin rakastan niitä kuoseja ja kyllä aina tulee kouluissa,päikkäreissä kaupoissa ja lääkärissä kehuja et onpas kivat ja ihanat LASTEN vaatteet lapsukaisilla.
 
:)))
Minä ainakin odotan innolla :) Pääsee ostamaan pojalle vaatteita taas. Itse en taas pidä, kun pojille on kaupoissa vaan harmaata,mustaa,farkkuja ja kaiken maailman batman hahmoja. Meillä lapset itsekin tykkää näistä ja aina tulee kehuja niin kaupassa,lääkärissä,kerhoissa,koulussa ja hoidossa että kiva, kun lapsille tehdään vielä noin värikkätä ja LAPSILLE sopivia vaatteita. Kyllä niitä farkkuja/neuleliiviä ja pyhähattua kerkeää sitten vanhana pappana vielä pitää.
 
Tykkään pukea lapset nätisti
En ole erityisen tyytyväinen ko. vaatteiden laatuun, ja niitä kävelee vastaan vähän liikaa. Mutta toisaalta me&i on helppoa shoppailua, ja tosiaankin tarjoaa lapsille lastenvaatteita, ei prinsessahilettä tytöille ja örkki-spidermaneja pojille. Joten kyllä varmaan jotain ostan, jos mieleistä löytyy.

Eikä se nyt niin kallista ole, jos vertaa noin yleisesti Euroopassa tehtyihin vaatteisiin.
 
Mun lapset kun on jo isoja niin en oikein jaksa ymmärtää mitä järkeä on ostaa kalliita merkkivaatteita kun ne jää parissa kuukaudessa pieniksi. En toki ala tuomitsemaan tai arvostelemaan, kukin tyylillään
 
"vieras"
Siis joo tottakai!!! Ihanaa ku pääsee taas soppaileen niit ihania vaatteita, en kyl taida raaskia pukea omalle mussukalleni niit ku ehkä pari kertaa, hihi ;) saa sit paremmal hinnal myytyä ku ei käytä niitä ;) ;) toki kuvaan ne kaikki ja laitan faceen, saa muut sit kateellisena niit ihastella :p :p
 
........
Ne ovat värikkäitä, lapsille sopivia kuoseja ja ihania kuoseja onkin,jälleenmyyntiarvo on todella hyvä vaikka olis pidetty paljonkin. Meillä ollut paljon vaatteita ja ihan samanlailla pidetty, kuin muitakin. Tietty tässä vaatepaljoudessa ei montaa kertaa vauva kerkeä kaikkia pitämään :D Tosiaan ennen ihailin niitä, mutta ajattelin et kamalan kalliita. Sitten kuitenkin hennoin ostaa ja ei ole paljon vaatteille käyttöhintaa jäänyt. Kallein käyttöhinta mitä itselle jäänyt on muistaakseni 5e, että ei paha!
 

Yhteistyössä