Tän viikon seiska tytön rinnat

  • Viestiketjun aloittaja "Ää"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="mamma09";23642932]Jos katsot vielä masuakin niin varmasti huomaat että tähtityttö on äiti ;) Siitä ne rinnatkin tulee...[/QUOTE]

No minä olen myös äiti ja rintani tai mahani eivät ole tuon näköiset. Ja siltikään en ole menossa seiskan tähtitytöksi, saati sitten noilla rinnoilla. (Ja olen vanhempi kuin tuo tyttö)
 
"mamma09"
[QUOTE="vieras";23642978]No minä olen myös äiti ja rintani tai mahani eivät ole tuon näköiset. Ja siltikään en ole menossa seiskan tähtitytöksi, saati sitten noilla rinnoilla. (Ja olen vanhempi kuin tuo tyttö)[/QUOTE]

Olen minäkin äiti ja ei, en näytä tuolta mutta monet ystäväni ovat saaneet lapsesta palkaksi tuollaiset rinnat sekä vatsan.
 
"Miii"
Ehkä hän on imettänyt, rinnat menny tuollaisiksi. Meillä kaikilla on kropassa virheitä. Toiset tykkää riippareista, toiset kiinteistä, toiset isosta toiset pienestä :D
 
Ndnw
Mun mielestä seiskassa on lähes aina kuvia naisista (xl, tähtityttö) jotka on kuvattu todella vääristä kulmista. Tuossakin toinen kuva hyvä eikä rintojen "epäkohtaa" näy ja sit kiskastaan kakkoskuvaks joku selkeesti epäonnistunut tekele. Sama niissä xl-naisissa, sukkahousun rajat näkyy, kuvakulmat epäedullisia jne. Photoshoppausta en kannata mutta kyllä pelkällä kuvakulmalla saa paljon aikaan.
 
"mamma09"
[QUOTE="vieras";23642988]Juu tissit on patalaput, mutta mikä mahassa on vikana? Mä en huomaa...[/QUOTE]

Raskausarpia näkyvissä ja nahka on venynyt jossain vaiheessa jonka jälkeen palautunut jonkin verran.
 
"mamma09"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23643004:
mä en nähny tossa kyllä mitään ns. häiritsevää :O
Eipä siinä mitään "häiritsevää" olekaan. Ihan normaali nainen bikineissä. Jos hän tulisi kadulla taikka biitsillä vastaan niin en huomaisi mitään.
 
"vieras"
[QUOTE="mamma09";23643027]Eipä siinä mitään "häiritsevää" olekaan. Ihan normaali nainen bikineissä. Jos hän tulisi kadulla taikka biitsillä vastaan niin en huomaisi mitään.[/QUOTE]

Öö, joo ihan tavallinen jopa tavallisen kaunis nainen, mutta kannattaako ihan jokaisen taviksen kuitenkaan mennä noihin lehtikuvauksiin?? Ei.
 
"vieras"
Voi johtua siitä, että on noin hoikassa kunnossa. Itse olen samoissa kiloissa (50kg) muutaman sentin lyhyempi ja painoindeksi 19. Rinnatkin on kiinteät kun niissä on vähän täytettä, vaikkakin kuppikoko on itsellänikin pieni. Tuon siitä usein saa kun aikuinen nainen haluaa huidella indeksissä 17, rinnat rupsahtaa kun rasva lähtee . Mulla on moni tuttu laihtuessaan menettänyt muotonsa. Ei tuo vatsankaan iho hänellä mun mielestä kauhean hyvälle näytä. Toki se on makuasia, toisille tuollainen vatsa voi olla jopa taivaanlahja, mutta itse olisin järkyttynyt jos vartaloni näyttäisi yhtään tuolta.
 

Yhteistyössä