tän mukaan mulla leveä lantio =O

• Viestiketjun aloittaja ww
  • Ensimmäinen viesti
ww
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/HelpView?infoLevelId=1&infoCatId=7&catalogId=1444&storeId=1444#D-mitoitus

mun mitat: 84- 68 - 96

onko mulla siis kaamee takamus

harmaa
Vaihetaan osia. Sulle sentään on ihan "omat vaatteet". Mun lantio on kokoa 38, vyötärö 42 ja tissit 46... Yritä siinä sitten löytää sopivia housuja :( Perseetön hirviö :D

hohhoijaa
Ottaisin mielelläni sen 6 cm pois, jotta saisin edes sinun lantionmitan. :(
Olen kauhean leveä ja mulla on sellainen työ, että poikavartalo olisi enemmän kuin hyödyllinen.

epämuodostunut
Minun mittani ovat 96-68-110, eli L-S-XL.
Housujen ostaminen on turkasen hankalaa, kun en ole löytänyt mistään fat-ass-mallistoa. Toiset ihastelevat kapeaa vyötäröä, mutta hankaloittaa elämää aika lailla. :(

b
Alkuperäinen kirjoittaja epämuodostunut:
Housujen ostaminen on turkasen hankalaa, kun en ole löytänyt mistään fat-ass-mallistoa. Toiset ihastelevat kapeaa vyötäröä, mutta hankaloittaa elämää aika lailla. :(
Kerääntyykö sulla kaikki ylimääräinen lantiolle ja reisiin? Mä olen pitäny itseeni leveäperseisenä, mutta ehken sitten ole (91-66-91)?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Kerääntyykö sulla kaikki ylimääräinen lantiolle ja reisiin? Mä olen pitäny itseeni leveäperseisenä, mutta ehken sitten ole (91-66-91)?
sulla oikea malli vartalo. mäkin haluun lantion noin kapeaksi....

Mulla vyötärö on 3 numeroa isompi ku lantio. :$ Kaikki läski kertyy vyötärölle...(ja vaatteita ei taho löytää niin millään...)

Mä taidan olla puoliksi mies, miesten mittataulukosta koot noissa kolmessa menee lähemmäs toisiaan ku naisten taulukossa. :'(

epämuodostunut
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
sulla oikea malli vartalo. mäkin haluun lantion noin kapeaksi....
Kyllä, aivan kaikki ylimääräinen kerääntyy takamukseen ja reisiin. :( Käsivarret ovat muuhun kroppaan nähden ohuet kun tuo päärynäkohta on niin massiivinen. Minäkin haluaisin että lantion ja rinnanympärykset olisivat kutakuinkin samat.

Yhteistyössä