Tämmösiä herätyksiä ei kiitos ennää jatkossa

Kaksoiskamaluus aamu, ensimmäisenä minun tajuntaan räjähti kamala sälähys, seuraavaksi tunsin ko minun tissien väliin valu jotaki lämmintä :snotty:

Sälähys kuulu hajoavasta ikkunasta ja tissien välissä nukkunu kissanpentu laski alleen... |O

Ja siis tuosta ikkunasta, ei nii mittää hajua miten se hajosi, pihalla ei lumessa näy ylimääräsiä jälkiä että joku ois sen käyny rikkomassa, jos ei sitte tuolta 200metrin päästä onnistunu jotaki siihen nakkaamaan ja se hajosi sisälle päin joten ei oo täältä sisältäkkään mikkään siihen osunu, mie ja mies kumpiki umpiunessa, loput kissatki kaikki nukku kans sängyn jalkopäässä ko silmät aukasin. Voiko ikkuna hajota vaan itekseen? :eek:

Kissanpoika parka vissin säikähti ko tuli hätäpissat :D
 
kamala herätys!

onko vanha ikkuna? jos siinä ollu joku "jännite" tms. mulla on välillä särkynyt ihan juomalaseja kun ottanut astiakoneesta pois niin käsiin hajonnu ku joku liian suuri jännite vaihtelu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
kamala herätys!

onko vanha ikkuna? jos siinä ollu joku "jännite" tms. mulla on välillä särkynyt ihan juomalaseja kun ottanut astiakoneesta pois niin käsiin hajonnu ku joku liian suuri jännite vaihtelu..
No ei ole vanha ikkuna ollenkaan, ei tämä meän mökki ole kauaa edes pystössä ollu. Mies vähän veikkailee tuossa että joku asennusvirhe ollu koska syksyllä ko pesin ikkunoita ja mies nuita mulle auko niin sano että otti karmit vastaan avatessa. Joten valmistajalle soittoa tännään kans...
 
Pusse
Onko teilläpäin paljon pakkasta nyt? Kerran työnmerkeissä yön hiljaisuudessa liikuin yhdellä omakotialueella, ja kuulin vartin sisällä kahden ikkunan räsähtävän rikki, tosin talot oli melko vanhoja ja pakkastakin oli reippaasti yli 20 astetta... Kyllä säikäytti, kun olin ihan vieressä... mutta tais asukkaatkin säikähtää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusse:
Onko teilläpäin paljon pakkasta nyt? Kerran työnmerkeissä yön hiljaisuudessa liikuin yhdellä omakotialueella, ja kuulin vartin sisällä kahden ikkunan räsähtävän rikki, tosin talot oli melko vanhoja ja pakkastakin oli reippaasti yli 20 astetta... Kyllä säikäytti, kun olin ihan vieressä... mutta tais asukkaatkin säikähtää...
-8 on pakkasta, eli ei mitenkään hirveänkamalanpaljon... Ja ko ei tosiaan ole vanhat ikkunat ollenkaan. :/
 
Hyi kauhea! Todennäköisesti joku asennusvirhe ja siihen on tullut hirveät jännitykset ja viimein antoi periksi.
 
Mikäs on kohtuullinen aika oottaa uuen ikkunan saamista? Mies tuossa justiinsa yrittää saaha puhelimen päähän jonku että ei tarvis viikonloppua kärvistellä... Varattua tuuttaa. Ei vissin olla ainoita jolla ikkuna säpäleinä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mikäs on kohtuullinen aika oottaa uuen ikkunan saamista? Mies tuossa justiinsa yrittää saaha puhelimen päähän jonku että ei tarvis viikonloppua kärvistellä... Varattua tuuttaa. Ei vissin olla ainoita jolla ikkuna säpäleinä :D
Mistä firmasta ostitte ikkunat?
Me ostettiin Tiivin porukalta ja yhdessä ikkunassa on keskellä ikkunaa hiekanjyvä. Ollaan odotettu uutta klasia jo heinäkuusta lähtien. :whistle:
Toki tuo on käyttökelpoinen vielä, mutta silti, melko hidas palvelu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mikäs on kohtuullinen aika oottaa uuen ikkunan saamista? Mies tuossa justiinsa yrittää saaha puhelimen päähän jonku että ei tarvis viikonloppua kärvistellä... Varattua tuuttaa. Ei vissin olla ainoita jolla ikkuna säpäleinä :D
Mistä firmasta ostitte ikkunat?
Me ostettiin Tiivin porukalta ja yhdessä ikkunassa on keskellä ikkunaa hiekanjyvä. Ollaan odotettu uutta klasia jo heinäkuusta lähtien. :whistle:
Toki tuo on käyttökelpoinen vielä, mutta silti, melko hidas palvelu.
En itseasiassa tiiä :ashamed: Pittää kysyä mieheltä... :D

Meillä oli kerrostalon asunnossa tiivin ikkunat, ehtiköhän montaakaan vuotta mennä taloyhtiön ikkunarempasta ko alkovat jo sisäikkunoita vaihtaa uusiksi jokaseen asuntoon, ongelmana oli höyrystyminen, jotaki vikaa tiivisteissä kait tms. Mut kyllä pisti vituttaan suoraan sanottuna |O
 

Yhteistyössä