Tämmönen siitä kellohelmasesta mekosta ny tuli...*kuva*

kun vähä neuvoja kyselin aiemmin tai oikeestaan kyselin enemmän siihen tyllihameeseen mut sen teen sitten seuraavaksi varmaan, tyllit odottaa pussissa silpomista. Mut joo siis tämmönen kukkamekko ihan koeversiona en viitsiny heti tuhota mitää hienoo kangasta.
Parantelu ehdotuksia otetaan vastaan ennenku tuhoon hienon kankaan :)
Blogissa pari kuvaa lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Oi miten ihana. Lähdetkö lavalle tanssahtelemaan tuo päällä? Kellohame heilahtaa jne...
Tanssiin meinasin kyllä tänään suunnata, mutta taida kumminkin kallistua baarin puoleen :D Pahoin pelkään että ei tota mekkoo tuu ikinä pidettyä kun en itsekkää kankaasta ihan hirmusti tykkää, harjotuskappale on.

tykkään
Ihana mekko,olet tosi taitava:)

Ymmärrän kyl et kuvassa esittelet mekkoa,mut jos olisit istunut sillain pikkasen sivuttain et jalat pilkistäis kankaan alta,niin kuva ois imartelevampi:)

Alkuperäinen kirjoittaja tykkään:

Ymmärrän kyl et kuvassa esittelet mekkoa,mut jos olisit istunut sillain pikkasen sivuttain et jalat pilkistäis kankaan alta,niin kuva ois imartelevampi:)
No hitto ku mä mietin et miten niiden jalkojen kuulu olla kun tollasen kuvan ottaa :ashamed: No kun ei oo malli niin ei voi muistaa kaikkia hienouksia :D
enskerralla sitten...

tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja tykkään:

No hitto ku mä mietin et miten niiden jalkojen kuulu olla kun tollasen kuvan ottaa :ashamed: No kun ei oo malli niin ei voi muistaa kaikkia hienouksia :D
enskerralla sitten...
Juu niin niiden "kuuluu" olla:)

Ihan ku elokuvis,ja esim.pienes merenneidos Ariel istuu kivellä tos asennos:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä aina tykkään sun kuvista Kangaspakka, hauskoja. Sulla on hyvät ilmeet.
:eek: ai on vai...ja mä räpsin jonku miljoona kuvaa kun aina on typerä ilme ja sit mies jo hermostuu kuvaan kun mikään ei kelpaa :D onneks on toi itselaukasin kamerassa nii saa räpsiä ihan nii paljo ku lystää...

Yhteistyössä