Tämmönen siitä kellohelmasesta mekosta ny tuli...*kuva*

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä aina tykkään sun kuvista Kangaspakka, hauskoja. Sulla on hyvät ilmeet.
:eek: ai on vai...ja mä räpsin jonku miljoona kuvaa kun aina on typerä ilme ja sit mies jo hermostuu kuvaan kun mikään ei kelpaa :D onneks on toi itselaukasin kamerassa nii saa räpsiä ihan nii paljo ku lystää...
Se on just semmonen "ta daa! kato mitä tein!"-ilme...

(En pahalla, kunhan kiusottelen, hienoja sun ompelukset on.) :D

:eek: ai on vai...ja mä räpsin jonku miljoona kuvaa kun aina on typerä ilme ja sit mies jo hermostuu kuvaan kun mikään ei kelpaa :D onneks on toi itselaukasin kamerassa nii saa räpsiä ihan nii paljo ku lystää...
Se on just semmonen "ta daa! kato mitä tein!"-ilme...

(En pahalla, kunhan kiusottelen, hienoja sun ompelukset on.) :D
:LOL:

Wautsi! Hieno on kyllä! Mistähän lehdestä ohjetta kaivelit?? Numeroo siis meinaan.. :D Mä voisin kanssa jotakin tuon tyylistä yrittää, kun siinä edellisessä minkä tein näytän yllättäin raskaanaolevalle... :ashamed:

Ja mä tykkään tuosta kuosistakin! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Wautsi! Hieno on kyllä! Mistähän lehdestä ohjetta kaivelit?? Numeroo siis meinaan.. :D Mä voisin kanssa jotakin tuon tyylistä yrittää, kun siinä edellisessä minkä tein näytän yllättäin raskaanaolevalle... :ashamed:

Pikkuhetki kipaisen alakertaan katsomaan lehden numeron...

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:

Pikkuhetki kipaisen alakertaan katsomaan lehden numeron...
Kiitos! :flower:

Ja hei, tyllihameeseen tosi hyvä ohje tuolla: http://seinis.blogspot.com/2008/10/tehtisk-tyllihame.html

Mt2w
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Oot taitava!
Mä ihailen ihmisiä, jotka osaavat ommella :)
Niinpä ): Itse en saa ompelukonetta edes käyntiin. Taloja osaan kyllä rakentaa naispuolisena kirvesmiehenä mutta mie haluaisin NIIN osata ommella ):

perfektionisti

Olipas mukava tuo blogisi. Hurahti useampi aika sitä selatessa. Hienoja ompeluksia ja veikeä malli.

Voi kiitos kaikille kommenteista =) Näiden perusteella vois uskoo et tuo menis kirpalla kaupan muutamalla eurolla kun itseä vähän tuo kangas vielä mietityttää että tuleeko sitä pidettyä vai ei...alkaa tuo vaatehuone pursuileen vähä yli voi ihan kaikkia säilöä.

Yhteistyössä