Tämmöinen vastuujako olisi eduskunnassa hyvä

vierailija
Mutta eipä ole listinyt ketään puheistaan huolimatta, koska ne olivat vain puheita.
Riikka on viimeisten 5-6 vuoden ajan siistiytynyt.

Samalla logiikalla Näkkäläjärvi ja Lintti saisi saada monoa, mutta ei kaikkea menneisyydestä saa rankaista, jos nykymeininki on rauhanomaista. Ja Lintillä, kuten Riikalla oli kyse läpänheitosta.
Ai se listiminen on se raja? No sit ei varmaan oo ketään äärilaidalla missään puolueessa. Kaikki keskellä.
 
vierailija
Tiukkaa tekee ja piilovittuilua kyllä jatkaa esim. X-palvelussa. Miltei joka päivä, monesti perjantai-iltaisin.
Niin olen huomannut uutisotsikoista ja nettikommenteista. Olen täysin karsinut elämästäni kaikki hänen ulostulonsa.
Ilmeisesti hän on käynyt värianalyysissä ja valitsee ohjeiden mukaan asujensa värit tunnelman hallintaan. Kun budjetti on Echon peräsuolesta, asuna on lempeä vihreä kolttu.
 
Niin olen huomannut uutisotsikoista ja nettikommenteista. Olen täysin karsinut elämästäni kaikki hänen ulostulonsa.
Ilmeisesti hän on käynyt värianalyysissä ja valitsee ohjeiden mukaan asujensa värit tunnelman hallintaan. Kun budjetti on Echon peräsuolesta, asuna on lempeä vihreä kolttu.
Tsaijaijai...tää on nyt malliesimerkki, huippuesimerkki värillisin silmälasein katsomisesta.
Tuosta viestistä puuttuu objektiivisuus täysin, tuo kelpais vaikka journalistiikan laitokselle malliesimerkiksi! :D

-Sanna pukeutuu joskus ees nätisti=aina tyylikäs Alepan mielestä
-Riikka pukeutuu arkisesti, mutta nätisti=pukeutuu aivottomasti saamansa ohjeistuksen mukaan?


...Joo ei kukaan laita riemunkirjavia värejä jos tulee surullinen tiedotus vaikka junaonnettomuudesta, mutta tuo sun puolueellisuutes on huvittavaa.

Sun mielipitees Purrasta muuttuis heti maireaksi jos se kääntyisi vasuriksi. Ois niiiiiin kaunista ja tyylikästä....
 
vierailija
Niin ja Li ja Sofia Virta ei sitten arvostele hallitusta?

Eli heillä se on harkittua&fiksua&puntaroitua kritiikkiä, mutta jos Purra sen tekee=piilovittuilua?
Kuule sen verran on tullut noita Purran kirjoituksia luettua, että kyllä, hän piilovittuilee eikä aina vain "piilo".

Ja huutelee ihmisille "Menkää töihin, menkää töihin!" Hän, joka on ns. uransa aloittanut vasta nelikymppisenä. Mitä on mahtanut opintojen (ja kesken jääneen väikkärin) ja tuon ps-uran välillä nainen, joka itseään spermaturvaksi kutsui..
 
Kuule sen verran on tullut noita Purran kirjoituksia luettua, että kyllä, hän piilovittuilee eikä aina vain "piilo".

Ja huutelee ihmisille "Menkää töihin, menkää töihin!" Hän, joka on ns. uransa aloittanut vasta nelikymppisenä. Mitä on mahtanut opintojen (ja kesken jääneen väikkärin) ja tuon ps-uran välillä nainen, joka itseään spermaturvaksi kutsui..
Get over it, relatkaa boomerit....
 
vierailija
Tsaijaijai...tää on nyt malliesimerkki, huippuesimerkki värillisin silmälasein katsomisesta.
Tuosta viestistä puuttuu objektiivisuus täysin, tuo kelpais vaikka journalistiikan laitokselle malliesimerkiksi! :D

Sanna pukeutuu joskus ees nätisti=aina tyylikäs Alepan mielestä
Riikka pukeutuu arkisesti, mutta nätisti=pukeutuu aivottomasti saamansa ohjeistuksen mukaan?

Joo ei kukaan laita räiskyviä värejä jos tulee surullinen tiedotus vaikka junaonnettomuudesta, mutta tuo sun puolueellisuutes on huvittavaa.

Sun mielipitees Purrasta muuttuis heti maireaksi jos se kääntyisi vasuriksi. Ois kaunista ja tyylikästä....
En ole tuo, jolle vastasit, mutta heh heh, sinä puhumassa objektiivisuudesta ja puolueellisuudesta, mikä vitsi 🤣

Ja mitä hiton väliä taas, miten pukeutuvat?? Sannalla on oma tyylinsä, Riikalla omansa, so what.
 
vierailija
Tsaijaijai...tää on nyt malliesimerkki, huippuesimerkki värillisin silmälasein katsomisesta.
Tuosta viestistä puuttuu objektiivisuus täysin, tuo kelpais vaikka journalistiikan laitokselle malliesimerkiksi!

-Sanna pukeutuu joskus ees nätisti=aina tyylikäs Alepan mielestä
-Riikka pukeutuu arkisesti, mutta nätisti=pukeutuu aivottomasti saamansa ohjeistuksen mukaan?


...Joo ei kukaan laita riemunkirjavia värejä jos tulee surullinen tiedotus vaikka junaonnettomuudesta, mutta tuo sun puolueellisuutes on huvittavaa.

Sun mielipitees Purrasta muuttuis heti maireaksi jos se kääntyisi vasuriksi. Ois niiiiiin kaunista ja tyylikästä....
Sä et oo yhtään puolueellinen, mitä tulee sannaan ja riikkaan? ....... Mut muut ei sais olla......

Oisko vaan helpompi, et kertoisit heti ketjun tehtyäsi, et mitä mieltä muut saa olla, ettei aina tarttis käydä yhden liiveihin kiinni?
 
En ole tuo, jolle vastasit, mutta heh heh, sinä puhumassa objektiivisuudesta ja puolueellisuudesta, mikä vitsi 🤣

Ja mitä hiton väliä taas, miten pukeutuvat?? Sannalla on oma tyylinsä, Riikalla omansa, so what.
Tota. Mä oon palstalla niitä harvoja kirjoittajia, jotka sekä haukkuvat omia että kehuvat vastapuolta. Melkein joka päivä kehun demareita, vaikken äänestäisi heitä koskaan.

Just eilen aloitin ketjun "olen kyllästynyt nykyhallitukseen." Mutta eipä siitä objektiivisuudesta ole kehuja tullut, vaikken kehuja kalastelekaan.

Teepä sä omiasi arvosteleva ketju? Pystytkö?

Mä etsin totuutta. Ja vihervasurit eivät sitten kirveelläkään kehu persuporvareita, ei tosin toisinkaanpäin.
Mutta mua on turha syyttää puolueellisuudesta.

Ja miksi olen usein Sannan kimpussa? Vastakysymys: miksen ole Lin tai Sofia Virran kimpussa, tai Lindtmanin?
Vastaus: aikuisuuden taso. Sanna on roolimalli monille, ja hän tietoisesti haluaa käydä kapinaa vanhoja, hyviä rakenteita vastaan.
 
vierailija
Kuule sen verran on tullut noita Purran kirjoituksia luettua, että kyllä, hän piilovittuilee eikä aina vain "piilo".

Ja huutelee ihmisille "Menkää töihin, menkää töihin!" Hän, joka on ns. uransa aloittanut vasta nelikymppisenä. Mitä on mahtanut opintojen (ja kesken jääneen väikkärin) ja tuon ps-uran välillä nainen, joka itseään spermaturvaksi kutsui..
Niin totta kuin vain olla voi. Kamala kanttura ja riivinrauta. Ehkä Riikan vihersmoothiet sisältävät tajuntaa laajentavaa yrttiä.
 

Yhteistyössä