Tämmöinen kaunotar meillä!

[QUOTE="vieras";24263230]I.H.A.N.A.!

Mä tahtoisin semmosen paripulpetin. Ottaa niin päähään kun lapsuudessa meillä oli ja ihan surutta äiti sen tuhos.[/QUOTE]

Voi kurjaa :(. Meilläkin on heitetty kotona pois yhtä sun toista nykynäkökulmasta ajateltuna arvokasta. Se taisi olla ajan henki joskus tuossa 70-80-luvuilla.
 
uhb
Meillä on paripulpetti. Olen saattanut itsekin siinä kansakoulussa istua, kun se on mun koulusta saatu ennen kuin koulu pistettiin maan tasalle homeen takia. Onhan se ihan kiva muisto menneiltä vuosikymmeniltä. Meidän tokaluokkalaisella se on koulupöytänä. Meillä on myös vanha koulun opetustauluteline ja opetustaulujakin. Mun mies niitä aina pelastaa purkutuomion saaneista kouluista.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Meillä on paripulpetti. Olen saattanut itsekin siinä kansakoulussa istua, kun se on mun koulusta saatu ennen kuin koulu pistettiin maan tasalle homeen takia. Onhan se ihan kiva muisto menneiltä vuosikymmeniltä. Meidän tokaluokkalaisella se on koulupöytänä. Meillä on myös vanha koulun opetustauluteline ja opetustaulujakin. Mun mies niitä aina pelastaa purkutuomion saaneista kouluista.
Mäkin havittelen noita opetustauluja. Ne on jotenkin liikuttavia!
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Meillä on tuollainen pulpetti kakspaikkaisena lastenhuoneessa, oli minulla lapsuudessa käytössä ja nyt saavat omat lapseni käyttää pulpettia piirustus yms pöytänä.
Meidän pulpetti oli ennen minulle tuloa ollut vanhempien varastossa useamman vuoden joten piti hioa hilseillyt lakkapinta pois ja maalattiin sitten valkoinen vaha pintaan :)
 
[QUOTE="Vilukissa";24261400]Jestas sentään :) - toihan on aivan mielettömän ihana löytö!! Ja melkoisen hyvässä kunnossakin vielä! Mä olen nyt kateellinen, sillä tuollaisen kelpuuttaisin enemmän kuin mieluusti tulevalle koululaisellemme...Oi joi, legendaarinen kaunotar - tuollaisella sitä on tullut istuskeltua ala- asteella kultaisessa opinahjossa :)...[/QUOTE]

just näin :D

ja oon itekki ettimässä tuommosta ipanalle piirustuspöydäksi ja myöhemmin koulupöydäksi. tuonne saa kivasti kaikki kynät ja vihot ja paperit kannen alle piiloon.

ja tuossa on vielä se iki-ihana mustepullon paikkakin :heart:

mie maalaisin vaaleaksi sen semmoseksi norsunluunväriseksi kuultomaalilla (mie siis maalaan ihan kaiken vaaliaksi, ihan tarpeeksi olen puunväriä tähän elämään mennessä kattellu) :D
 

Yhteistyössä