Tämän päiväinen palsta tapaaminen

  • Viestiketjun aloittaja Hihihihihhi
  • Ensimmäinen viesti
Kiva :/ En sitten päässyt meidän viimosen päälle mutkistuneiden asuntokauppojen takia. Tai nyt näyttäis, että ollaan kämppä löydetty, mutta en siis päässyt. En pääse ikinä mihinkään :'( Voihan kekkonen :snotty:
 
Hihihihihhi
Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin:
Alkuperäinen kirjoittaja Hihihihihhi :
lisäksi oli juopottelua ja miesten härnäilyä
Ja sää puskassa kytiksellä? :whistle: Mutta mä en tiedä mitään, en oo kuullu mitään enkä kertois vaikka oisinkin. Koska haluan tulla kutsutuksi seuraavallakin kerralla. Varsinkin nyt :D
ei siellä puskia ollu, veneen takana vissiin sit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Hihihihihhi :
ei siellä puskia ollu, veneen takana vissiin sit.
tais mammat tietää, että veneen takana olisi ollut patukkaa tarjolla.
Kyseisessä paikassa on veneen takana tarjolla ainoastaan Aurajoki. Tai sielt löytyy varmaan lillimästä melkeen mitä vaan kuvitella voi ja vähän enemmänkin, mutta ei varmaan tuu kellekään mieleen kokeilla :x

Mutta ok, oon kyllä tullu uteliaaksi minäkin :D
 
Hihihihihhi
Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin:
Kyseisessä paikassa on veneen takana tarjolla ainoastaan Aurajoki. Tai sielt löytyy varmaan lillimästä melkeen mitä vaan kuvitella voi ja vähän enemmänkin, mutta ei varmaan tuu kellekään mieleen kokeilla :x

Mutta ok, oon kyllä tullu uteliaaksi minäkin :D
Mutta jos roikkuu veneen takana?
 
Hihihihihhi
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja Hihihihihhi :
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Ai jaha! Me oltiin eilen ja tänään Turussa, en nähnyt mitään!! :D Harmi.
jaaha, et sitten viittiny pitää silmiäs auki :eek:
No en ilmeisesti pitänyt. :D Ei muutenkaan löydetty mitään mistään, et helposti olen tuon missannut.
alajuoksulle olis teidän sitten pitänyt tulla. Siellä oli kunnon tapahtumat
 
Eli vaihteeks taas tiesin missä ois kannattanut olla enkä kuitenkaan ollu :attn: Seuraavalla kerralla oon varmasti paikalla vaikka pää kainalossa. Ja kehotan sivullisia siirtymään kauemmaksi joesta ja istumaan kuulisti naapuripöydässä tähän tapaan: B) Kuulee sitten keskustelutkin paremmin :whistle:
 

Yhteistyössä