Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

"vieras"
Varmaan joku kaipailee sitäkin puurakenne palstaa, mikä toimi vuonna 2001, kun täällä ensimmäisiä kertoja kävin :LOL:

Vähän vaikea tuomita, kun toimii kuin täi tervassa. Aikaisemminkin hyytyi väliin, mutta ei näin pahasti. Pitää vaan tottua ja katsoa löytyisikö täältä jotain hienouksia, mitä ennen ei ollut.
 
äiti 44v
En tajua tästä mitään, olen shokissa. Kotini on tuhottu.

Ja mitä helvettiä tossa on fb-nappula, aletaanko näitä juttuja nyt sinne levitellä?..

KAMALA MUUTOS.
Peesi Lunan mielipiteelle! Kamala on muutos ja ainakin nyt tuntuu että taitaa äiti 44v teitä jatkossa kiusata harvoin jos silloinkaan. Oli kivaa niin kauan kuin oli, 24.8.10 kiva tällä palstalla loppui :(

En hirveän paljon laskisi uudistukseen tottumisen varalle että tästä alkaisi tykätä... En esimerkiksi koskaan ole tykännyt Vauva-lehden keskustelupalstasta kun on niin tympeä kaikin puolin, ulkoasu ja kaikki, mielestäni epäselväkin...joten en ole siellä koskaan mitään kommentoinut. Johonkin vain tykästyy, johonkin ei. Vanha "Mitäs Nyt" oli hyvä.
 
?.?
no nyt oli viime käynnistäni sentään ilmestynyt noin uusimmat avaukset tohon reunaan, mutta tässä on liikaa laatikoitu noit tekstejä..tää oli kyllä ennen paras palsta,siirryin helistimestä tänne,mut mut täällä kai vielä roikun saa nähdä tottuuko tähän, mut ei kauhean selkeä ole nyt.
 
[QUOTE="mmmm";21884458]Moni vertaa tätä vauva-palstaan, siis näkyyköhän teille tää palsta eri lailla ku mulle, koska mun mielestä tää ei oo yhtään niinku se vauvasivu.[/QUOTE]

Ei tämä samannäköinen olekaan, mutta ihan yhtä tyhmä. Erilainen muuten, mutta tyhmyystaso on sama.
 
Turkilmas
Ihan pakko tulla kirjoittamaan jotain, jotta näen että milloin olen aloittanut palstailun :D. En mä vielä tiedä mitä mieltä mä tästä olen. En nyt ainakaan ihan heti ihastunut. Eniten vaivaa, että enkö enää näe mihin ketjuihin olen kirjoittanut? Mulla kun on tapana istahtaa tähän hetkeksi ja häipyä taas. Ja sitten tulla katsomaan viimeisimmistä viesteistä että onko sinne tullut vastauksia. Harmi jos ei enää pysty : /
 
"vieras"
Ihan pakko tulla kirjoittamaan jotain, jotta näen että milloin olen aloittanut palstailun :D. En mä vielä tiedä mitä mieltä mä tästä olen. En nyt ainakaan ihan heti ihastunut. Eniten vaivaa, että enkö enää näe mihin ketjuihin olen kirjoittanut? Mulla kun on tapana istahtaa tähän hetkeksi ja häipyä taas. Ja sitten tulla katsomaan viimeisimmistä viesteistä että onko sinne tullut vastauksia. Harmi jos ei enää pysty : /
http://kaksplus.fi/members/28590.html

Aika jännä tuo profiili nykyään.
 
shhshshs
Hei pliis, lukekaa tota Kaksplussan testisivusto avattu-ketjua ni saatte tietoa mitä tulee tapahtumaan tällä sivulla korjausten suhteen, ei tartte sit vikistä ja valittaa!! Monta juttua tullaan vielä korjaamaan!
 
"vieras"
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1827987-kaksplussan-testisivusto-avattu/

Kaksplussan testisivusto avattu

Kaksplus.fi:n beta- eli testisivusto on nyt avattu.

Kaksplus.fi uudistuu pian ja nyt testaamme nyt sivustoa teidän kanssanne.

Miksi palsta sitten uudistuu? Kuten olette varmaan huomanneet, saitti takkuilee välillä ja jopa kaatuilee. Uudistuksella pyritään entistä parempaan ja sutjakampaan palstaan, ja tuomme samalla keskusteluun uusia työkaluja huviksi ja hyödyksi, joita voi halutessaan ottaa käyttöön tai jatkaa vanhaan tapaan.

Koska testisaitti on nimensä mukaisesti keskeneräinen, ilmenee sivustolla varmasti pieniä vikoja. Halusimme kuitenkin avata sen jo testivaiheessa, jotta voidaan yhdessä rakentaa siitä toimiva

Jos saat virheilmoituksen, kerrothan meille mitä tapahtui niin saamme toiminnon korjattua. Meitä auttaa kovasti, jos kerrot sanatarkasti, mitä virheilmoituksessa luki.

t. Ylläpito

Lue ohjeita uusien toimintojen käyttämiseen täältä.

http://kaksplus.fi/faq.php
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";21884685]http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1827987-kaksplussan-testisivusto-avattu/

Kaksplussan testisivusto avattu

Kaksplus.fi:n beta- eli testisivusto on nyt avattu.

Kaksplus.fi uudistuu pian ja nyt testaamme nyt sivustoa teidän kanssanne.

Miksi palsta sitten uudistuu? Kuten olette varmaan huomanneet, saitti takkuilee välillä ja jopa kaatuilee. Uudistuksella pyritään entistä parempaan ja sutjakampaan palstaan, ja tuomme samalla keskusteluun uusia työkaluja huviksi ja hyödyksi, joita voi halutessaan ottaa käyttöön tai jatkaa vanhaan tapaan.

Koska testisaitti on nimensä mukaisesti keskeneräinen, ilmenee sivustolla varmasti pieniä vikoja. Halusimme kuitenkin avata sen jo testivaiheessa, jotta voidaan yhdessä rakentaa siitä toimiva

Jos saat virheilmoituksen, kerrothan meille mitä tapahtui niin saamme toiminnon korjattua. Meitä auttaa kovasti, jos kerrot sanatarkasti, mitä virheilmoituksessa luki.

t. Ylläpito

Lue ohjeita uusien toimintojen käyttämiseen täältä.

Kaksplus UKK[/QUOTE]

Ei näyttänytkään osoitelinkkejä :(
 

Yhteistyössä