Herra Majuri
Liian hidasTodella hidas
Liian hidasTodella hidas
Hidastelee, mutta johtuu varmaan siitä, että kaikki rynni tänne samalla kertaa.Kyllä tää toimii ihan nopsan sitten kun homma tasoittuu. *luottaa ylläpitoon* :saint:Eikä sulla sitten tämä saitti lagita?!!
Mulla ainakin niin perusteellisesti, että on kuin viimevuosisadalle olisi taas tullut. Silloin sentään jos itse alkoi viheltämään modeemin avuksi sai vauhdin tuplattua. Täällä ei sitten millään!
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;21883848:Hitto mä en osaa käyttää tätä
Olihan tämä "rikki", kun koko ajan valitettiin vahasta, kuinka se ja se ja se pitää uudistaa. JA vähän väliä kyseltiin milloin kukakin on palstalle tullut jne, ihan hauskaa tietoa mielestäni. Jopa noloa kun katsoo viestimääriä. :ashamed:Miksi pitää fiksata jotain mikä ei ole rikki?
Ei mulla kiinnosta kenenkään rekisteröitymisvuosi. Tai viestien lukumäärä. Tai blogit. Haluaisin vain käydä piipahtamassa Mitäs Nyttillä silmäilemässä päivän puheenaiheita, mutta nyt jo meni hermot, hidasta, ulkoasu on luotaantyöntävä ja hankala. Kai tähän tottuisi, mutta onneksi on muutakin elämää.
Todellakin. Nyt täytyy enää vain toivoa, että tatuoitu jätkä tajuaa kirjautua. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21883458:No hei, mutta plussaa on ainakin se, että täällä on estolista-toiminto olemassa. Siitä vaan piilottelemaan käyttäjiä joiden tekstejä ei halua lukea!
:xmas:Todellakin. Nyt täytyy enää vain toivoa, että tatuoitu jätkä tajuaa kirjautua. :kieh:
I'll be waiting for you...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21883917:mä voin tulla "hoitamaan" asian kuntoon.