Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

Eikä sulla sitten tämä saitti lagita?!!

Mulla ainakin niin perusteellisesti, että on kuin viimevuosisadalle olisi taas tullut. Silloin sentään jos itse alkoi viheltämään modeemin avuksi sai vauhdin tuplattua. Täällä ei sitten millään!
Hidastelee, mutta johtuu varmaan siitä, että kaikki rynni tänne samalla kertaa.Kyllä tää toimii ihan nopsan sitten kun homma tasoittuu. *luottaa ylläpitoon* :saint:

Miksi pitää fiksata jotain mikä ei ole rikki?
Ei mulla kiinnosta kenenkään rekisteröitymisvuosi. Tai viestien lukumäärä. Tai blogit. Haluaisin vain käydä piipahtamassa Mitäs Nyttillä silmäilemässä päivän puheenaiheita, mutta nyt jo meni hermot, hidasta, ulkoasu on luotaantyöntävä ja hankala. Kai tähän tottuisi, mutta onneksi on muutakin elämää.

Miksi pitää fiksata jotain mikä ei ole rikki?
Ei mulla kiinnosta kenenkään rekisteröitymisvuosi. Tai viestien lukumäärä. Tai blogit. Haluaisin vain käydä piipahtamassa Mitäs Nyttillä silmäilemässä päivän puheenaiheita, mutta nyt jo meni hermot, hidasta, ulkoasu on luotaantyöntävä ja hankala. Kai tähän tottuisi, mutta onneksi on muutakin elämää.
Olihan tämä "rikki", kun koko ajan valitettiin vahasta, kuinka se ja se ja se pitää uudistaa. JA vähän väliä kyseltiin milloin kukakin on palstalle tullut jne, ihan hauskaa tietoa mielestäni. Jopa noloa kun katsoo viestimääriä. :ashamed:

"vieras"
Vaikeaselkoinen, muistuttaa liikaa kaikkia muita keskustelupalstoja. Pidin Mitäs nytistä juuri siksi, että sen rakenne oli erilainen. Viestiketjut olivat lähellä toisiaan, ketjussa oli helppo siirtyä mille sivulle tahansa, rekisteröityneistä käyttäjistä ei näkynyt noita typeriä nippeleitä joka viestin kohdalla...

Minä en tykkää yhtään. Kun vauva uudistui viimeksi, sanoin samaa ja häivyin. Tarkoitus oli irrottautua kaikista keskustelupalstoista, mutta eksyinkin tänne. Nyt ei taida enää olla mitään paikkaa (vauva on edelleen huipputyhmä ), joten ehkä minä nyt pääsen irti.

Mutta mitä minä sitten iltaisin teen? Olisi nyt edes uudistettu vasta perjantaina. :(

Eka sivun tätä pinoa nyt luin, mutta kommentoin jo nyt.

Minusta palsta on nyt muuttunut aivan liikaa, mutta toisaalta on sitä aikaisaisempiinkin uudistuksiin totuttu, että kait sitä tähänkin tottuu.

Ensi reaktioni oli kyllä se että A-P-U-V-A! en ikinä opi tätä käyttämään...:headwall:

Muistan vielä kuin eilisen päivän kuinka tuota päätä seinään hakkaavaa hymiötä toivottiin... =)

Yhteistyössä