Meillä oli vettä mukana, mutta emme ottaneet niitä pulloja mukaan linnaan. Joimme hyvin juuri ennen kuin astelimme linnaan sisälle ja jos olisi tullut isommille tarve niin oltais ostettu (mitä ei tullut) ja pienimmälle tosiaan oli ihan luomusti nestettä mukana. Kaikki pärjäsi. Isommat ei edes kyselleet juomisen perään tuolla aikaa. Olisi vain ollut älytön kantaminen vesipullojen kanssa tuolla ja koska sille ei ollut tarvetta niin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan sama missä ja minkä ikäistä imetät, mutta oikeasti et ottanut tuon ikäiselle vettä edes mukaan? Se on kyllä hyi, sinne huolimattoman äidin suuntaan, muista edes näillä helteillä pitää se vesikin mukana!
Kyllä se meillä on ihan lapsen tarvetta. Vai meinaatko, että pakotin lapsen tuohon?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa on jo jotain äidin pätemistä, eikä lapsen tarvetta. Sun pitää todistella kaikelle maailmalle mikä luonnollinen äitiliini olet. Yököttävää tuollainen ison lapsen pakottaminen tissille.
No mullepa tuli, koska noi tissit kulkee mukana joka tapauksessa. Vesipulloa olisi pitänyt erikseen kantaa. Vesipulloja meillä oli mukana ja monta kipaletta tuossa linnan parkkipaikalla.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Eipä tulis mieleenkää lähtä tuon ikäisen kans tuollaiseen paikkaan ilman juomapulloa. enkä ymmärrä taaperoimetystä, etenkään noin julkisesti. Vaikka siitä kauniin kuvan saiskin.
Kivaa, kun ei muuta kommenttia keksi kuin tuo niin en voi kuin nauraa. Onneksi mun itsetunto ei ole mistään nänneistä kiinni ja nekin kun on ihan normikorkeudella edelleen. Ja sen verran realistikin olen, että en ajattele että 31vuotiaalla tarvisi olla sellaiset rinnat kuin 15v ikäisellä.Alkuperäinen kirjoittaja .:Kivat riipparit. Nänni _hieman_ alhaalla.
Mä sääklin sua, ja vielä enemmän sun lapsia jos sulla niitä on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liki kaksi ja puolivuotias.Alkuperäinen kirjoittaja ?:minkä ikäinen on kuvan lapsi? kaunis kuva on kyllä.
tuolla imettämisellä ei enää haeta sitä mikä lapselle on parasta vaan äidin jotain tyhjää kohtaa paikataan.
äiti ei suostu myöntämään, että vauvaa ei enää ole vaan haluaa kynsinhampain pitää kiinni edes jostain omasta. sääli lasta. todella
senkun vaan! ei vois vähempää kiinnostaa. mielummin sun tissiä kun lehmän tissiä.Alkuperäinen kirjoittaja Maria:Mitähän te imetyshullut sanoisitten jos istuisin tuolla kaupungilla ja mieheni imisi rintaani jonkun liinan suojissa kuitenkin niin ettei tisu näy. Mieheni on minua huomattavasti pienempi kooltaan joten ihan tuollaisesta lapsesta voisi mennä.
Hyvin kirjoitettu.Alkuperäinen kirjoittaja ajatuspoliisi :ajatuspoliisin mielestä kuva on kaunis ja tyylikäs esimerkki taaperoimettäjästä, en näe siinä mitään vastenmielistä.
Vastenmielistä on sen sijaan nämä kommentit, joiden mukaan yli vuoden vanhan lapsen imettäminen on sairasta, perverssiä, äidin pervojen mielihalujen tyydyttämistä yms. Vaikka kuvittelette olevanne niin "omilla aivoilla ajattelijoita"... Jos rajoittunut ajatusmaailmanne on tuolla tasolla, niin sen mainostaminen keskustelupalstalla ei mitenkään nosta Ajatuspoliisin luottamusta ihmiskuntaan. Masentavaa ajatella, että niin monen sielu on noin primitiivistä ja suvaitsematonta luokkaa. Sivistyksestä (niin kirja- ja yleis-, puhumattakaan sydämen sivistyksestä) ei jälkeäkään.
Kuinkahan moni näistä yökötystä kokevista edes tietää, mikä WHO on.
Ja Ajatuspoliisi ei vahdi kenenkään toisen syöttämistapoja eikä syötettävien lapsien ikiä. Ajatuspoliisi vain huokailee tämän palstan kirjoittajakunnan tasoa. Täällä ei voi kovin usein vierailla, kun alkaa liikaa surettaa ja ahdistaa.
Läheisyyttä ja lämpöä. <3Alkuperäinen kirjoittaja Maria:Mitähän te imetyshullut sanoisitten jos istuisin tuolla kaupungilla ja mieheni imisi rintaani jonkun liinan suojissa kuitenkin niin ettei tisu näy. Mieheni on minua huomattavasti pienempi kooltaan joten ihan tuollaisesta lapsesta voisi mennä.
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Slottade:käy se vaan niin pullolasten äitien itsetunnolle tuo että joku muu onnistuu jossain paremmin mielummin riipputissit, kun keinotekoisten tuotteiden tuputtamista omalle lapselle, mistä ei saa edes vastustuskykyä eikä läheisyyttä
Ahaa, teille on siis käynyt niin, että lasten myötä parisuhde kuollut ja sinusta vaimosta tullut äiti myös miehelle. Suosittelisin seksin lopettamista HETI, jotta et syyllisty insestiin.Alkuperäinen kirjoittaja Maria:Mitähän te imetyshullut sanoisitten jos istuisin tuolla kaupungilla ja mieheni imisi rintaani jonkun liinan suojissa kuitenkin niin ettei tisu näy. Mieheni on minua huomattavasti pienempi kooltaan joten ihan tuollaisesta lapsesta voisi mennä.
Ällöttääkö sua pulloruokkia vauvaa, joka ei kävele, ei puhu, eikä osaa kertoa mitä haluaa...?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Musta se vaan on ällöttävää imettää lasta joka osaa kävellä, puhua ja kertoa mitä haluaa. Kai mulle on jääny traumoja siitä jostain taaperoimetysdokkarista ku tuli joskus.
eiköhän sieltä tissistä maitoa se lapsi saa, tuskin tyhjää imee kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja bud:Miksi? Mitä 2-vuotias tuosta saa? Ei yhtään mitään. Olen myös sitä mieltä, että äiti tekee sitä itsensä takia, ei raaski lopettaa.
koeta miehen huomaamatta vaihtaa värkkis tissin sijaan, niin saisit sinäkin joskusAlkuperäinen kirjoittaja Maria:Mitähän te imetyshullut sanoisitten jos istuisin tuolla kaupungilla ja mieheni imisi rintaani jonkun liinan suojissa kuitenkin niin ettei tisu näy. Mieheni on minua huomattavasti pienempi kooltaan joten ihan tuollaisesta lapsesta voisi mennä.