Tämä tyttö se jää kohta ilman nimeä!! Ei päästä miehen kanssa sopuun!

• Viestiketjun aloittaja sirulius
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Jos miehes tietää mitä tahto niin anna päättää.Mun isä oli 32 v sitten ilmoittanut äidille et tytön nimeksi tulee..... muita vaihtoehtoja ei ollut. J kiva nimi mulla onkin. Äiti päätti sit pikkuveljen nimen.

Non compos mentis
[QUOTE="mie";22504116]Jos miehes tietää mitä tahto niin anna päättää.Mun isä oli 32 v sitten ilmoittanut äidille et tytön nimeksi tulee..... muita vaihtoehtoja ei ollut. J kiva nimi mulla onkin. Äiti päätti sit pikkuveljen nimen.[/QUOTE]

Isoveljeni päätti mun nimeni. Esikoiseni kohdalla ukon kanssa oli sopimus, että hän saa valita pojalle, minä tytölle. Oli vahva tyttötunne, joten uskalsin lähteä mukaan moiseen diiliin. Tyttö tuli ja sai nimen, jonka olin raskauden aikana valinnut.

Non compos mentis
[QUOTE="xyz";22504195]Naava on sientä. :D Näyttää livenä vähän niinkuin käytetyltä pukinparralta. Että nätti tytön nimi, just joo.

Mut joku jo ehdotti Aava Illusiaa. Sopinee Pessin siskolle.[/QUOTE]

Samalla logiikalla Siru on lasinsiru jalkapohjassa, Tuuli myrskyn esiaste jne.

taustahaamu
Mies on hylänny kaikki minun ehdotukset. Itse ei kuitenkaan ole edes montaa ehdottanut. Hänen mielestään tytölle pitäisi antaa ehdottomasti nimeksi Aava. Itse en ole kovin ihastunut tuohon nimeen. Mitä mieltä olette nimestä Aava ja ehdotelkaa muita pehmeitä tytön nimiä? :)
Aava-Julia, Asta, Sinja, Sonja, Minja, Tinja, Sointu, Tuuli, Tuulia, Tilda, Milja, Enni, Enna, Aamu, Eine, Kielo..

vierailija
Mies on ehdottanut myös Siiriä ja Aliisaa. Itse olen ehdottanut mm. Seela, Isla, Iisa, Tinja, Tinka
Pidän myös miehesi ehdottamasta Aavasta. Alisakaan ei ole hassumpi, ehkä toisena nimenä.

Iisa ja Isla etenkin ovat muotinimiä. Tinja ja Tinka väännettyjä.
Minka ja Iina olisivat Kuustosen tyttöjen nimet. Minka parempi kuin nuo T-kirjaimella alkavat.

Yhteistyössä