Naava on sientä. Näyttää livenä vähän niinkuin käytetyltä pukinparralta. Että nätti tytön nimi, just joo.Miksei? Luontonimi ja on mielestäni jotenkin sellainen utuinen menninkäisten maan juttu. Vähän samaa sarjaa mielessäni kuin Pessi.
Aava-Julia, Asta, Sinja, Sonja, Minja, Tinja, Sointu, Tuuli, Tuulia, Tilda, Milja, Enni, Enna, Aamu, Eine, Kielo..Mies on hylänny kaikki minun ehdotukset. Itse ei kuitenkaan ole edes montaa ehdottanut. Hänen mielestään tytölle pitäisi antaa ehdottomasti nimeksi Aava. Itse en ole kovin ihastunut tuohon nimeen. Mitä mieltä olette nimestä Aava ja ehdotelkaa muita pehmeitä tytön nimiä?
Vanja-enoMiehelläsi ja minulla on samanlainen maku nimien suhteen
Pidän tosi paljon Aava, Aliisa, Siiri-nimistä.
Sun ehdottamat taas ovat mielestäni aika kamalia, paitsi Isla. Vanja, häh? Eihän se ole edes tytön nimi.
Pidän myös miehesi ehdottamasta Aavasta. Alisakaan ei ole hassumpi, ehkä toisena nimenä.Mies on ehdottanut myös Siiriä ja Aliisaa. Itse olen ehdottanut mm. Seela, Isla, Iisa, Tinja, Tinka
Isla ja Minea ok, mutta naava ja Vanja aivan??Ehdotuksistanne minä pidän Naava, Isla, Vanja ja Minea. Mutta ylläri, miehelle ei kelpaa mikään näistä!! :/