Tämä tunne varattua miestä kohtaan tekee kipeää, miten tästä pääsee yli?

  • Viestiketjun aloittaja "Dille"
  • Ensimmäinen viesti
"Dille"
Olen ihan totaalisesti seonnut yhteen mieheen.
Se mies tuntuu ihan kuin olisi se oikea.
Mutta kun se on varattu jne.

En pääse tästä yli, hajoan tuhanneksi palasiksi. :( Sattuu! Tämä henkinen kipu on raastavaa.
 
"Ai jaa"
Read my lips: V-A-R-A-T-T-U. Ei sinun vaan jonkun toisen. Toisen omaa ei saa ottaa, miksi siis elätellä mahdottomia toiveita. Vaikka nyt on rankkaa, kyllä se joskus helpottaa. Been there, done that.
 
Ei siitä pääse yli:) Vuosien myötä saatat tutustua johonkin muuhun ja hetkeksi tuo varattu ihastus jää taka-alalle. Jos ihastuksesi on aivan valtavaa, niin vilauksenkin näkeminen tuosta ihastuksesta, vaikka vielä vuosienkin jälkeen, saa aikaan saman kipeäntunteen. Vielä pahemmalta voi tuntua, jos ihastuksesi kohde ei edes ihastumisestasi tiedä, etkä voi sitä hänelle sanoa.


Itse mietin, kun olen joskus petetyksi joutunut omissa suhteissani, että tuntui todella pahalta huomata olevansa se petetty osapuoli ja itse mietinkin, etten kenellekkään halua samanlaista pahaaoloa aiheuttaa. Ja jos alkaisit varatun kanssa sekoilemaan, niin johtaisiko se lopulta mihinkään ihanuuteen, jos suhde olisi aloitettu väärältä pohjalta, tässä tapauksessa toisen ollessa varattu.

Nämä ajatukset vain näitä järjellisiä helpotuksia aina välillä hetkeksi aikaa:)
 
"ööh"
Joo no parempi noin päin kuin se että sulla olisi tunteita eksää kohtaan joka on jättänyt sut parisen vuotta sitten etkä vieläkään ole päässyt yli vaan rakastat sitä miestä yli kaiken... :(
 
"mie"
[QUOTE="ööh";30160736]Joo no parempi noin päin kuin se että sulla olisi tunteita eksää kohtaan joka on jättänyt sut parisen vuotta sitten etkä vieläkään ole päässyt yli vaan rakastat sitä miestä yli kaiken... :([/QUOTE]

jaksamista..niiiin tiedän tuon tuntemuksen ! minnuu autto kun tein listan niistä huonoista puolistaan ja tyhmyyksistä mitä oli tapahtunut..sitä sit lueskeli ni sai pakotettuu itteensä irti.
 
"Samma här"
Ensinnäkin, kuinka varattu se on? Jos on kyse seurustelusta, niin mun mielestä silloin voi vähän koittaa. Mutta jos se on naimisissa, niin ei kannata. Semmoinen tyyppi joka on naimisissa ja alkaa sutinoimaan jonkun muun kanssa, ei ole sen arvoinen, myöhemmin kadut kun tuli lyötyä käsi paskaan ja samalla rikoit toisten perheen. Been there, done that, kaduttaa.
 

Yhteistyössä