Tämä olis nyt mun uusi nikki...

Oon tosi huono keksimään tämmösiä :D Pähkäilin koko aamun ja tähän sitten päädyin :D Ja siksi tätä vaihdoin, kun epäilen että yksi tuttu käy kyttäämässä mun kirjotuksia täällä... Tietää sellasia asioita, mitä olen VAIN täällä palstalla kirjoittanut. Jos oikein fiksu kaveri on, niin löytää kyllä tämänkin, mutta jos tämä nyt vähän helpottais sitä uteliaisuutta :D
 
  • Tykkää
Reactions: PinkLily
Oon tosi huono keksimään tämmösiä :D Pähkäilin koko aamun ja tähän sitten päädyin :D Ja siksi tätä vaihdoin, kun epäilen että yksi tuttu käy kyttäämässä mun kirjotuksia täällä... Tietää sellasia asioita, mitä olen VAIN täällä palstalla kirjoittanut. Jos oikein fiksu kaveri on, niin löytää kyllä tämänkin, mutta jos tämä nyt vähän helpottais sitä uteliaisuutta :D
Teitkö sä uuden profiilinkin vai saitko sen vaihdettua ilman?
 
[QUOTE="vieras";26095628]varsinkin kun kerroit suoraan itse että olet vaihtanut nikkiä ja mikä se entinen oli....[/QUOTE]

voihan tuota alotusta vielä muokata ;) Ajattelin siis poistaa tuon entisen nimimerkin tuosta parin tunnin päästä... En usko että tuo kyttääjä tällä hetkellä palstalla istuu...
 
[QUOTE="vieras";26095680]eipä sitä usko aina asioihin mitkä on mahdollista[/QUOTE]

joopa joo... Ei mua muuten edes haittaisi, vaikka tuo tuttu tietäisi että täällä kirjoittelen. Mutta kun hän ei myönnä itse tuota asiaa ja kerrankin kun puhui itsensä asiassa pussiin, meni vaikeaksi ja sanoi "niin etkös sinä FB:ssa jotain tuollaista kirjoittanut" :D
 

Yhteistyössä