Tämä kysymys on AINOASTAAN normaaleille äideille; KUINKA KAUAN TEILLÄ KESTI SYNNYTYKSEN JÄLKEEN, ETTÄ

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mahduitte normifarkkuihinne?

PYYDÄN HUOMIOIMAAN, ETTÄ KYSYMYS KOSKEE NORMAALEJA ÄITEJÄ. Ei provoja tai niitä, jotka tulivat synnytyslaitokselta normifarkut jalassaan kotiin. (=teitä on 1 tuhannesta :D )
 
Ennen vähän löysempiin farkkuihin mahduin varmaan parin kuukauden päästä synnytyksestä niin ettei kiristänyt mistään, tiukempia en kerinnyt edes kokeilemaan kun alkoi uusi turvotus :) Kiloista kaikki ei kerenneet lähteä joten eiköhän se olisi vaatekokoonkin vähän vaikuttanut.
 
TÄH?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:
Ei mennyt nyt ihan jakeluun, mutta normaalit farkut olleet jalassa koko raskauksien ajan.

Ihan normaali äiti olen tietääkseni :eek:
Tottakai. Ja painoa sinulle tuli koko raskausaikana 1,5 kg ;).
13kiloa on tullut painoa, olen ollut alipainoinen aina, joten eipä vauvat olisi millään 2kilon painonnousilla edes varmasti kehittyneet.

Turha vittuilla, jos itse läskistyy muodottamaksi, ei ole meidän muiden vika.
 
ei ikinä. paino kyllä palas takasin lähtöpainoon, mutta kun tuo lantionseutu levis, ja ihan jokaisen jälkeen.
Nyt kolmosen jälkeen näkyy taas kasvaneen leveys tuumalla, mikä on ihan pyllystä kun kumminkaan ei oo täytettä muute 30" housuihin, roikkuuvat päällä ko säkki :headwall:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:
Ei mennyt nyt ihan jakeluun, mutta normaalit farkut olleet jalassa koko raskauksien ajan.

Ihan normaali äiti olen tietääkseni :eek:
Tottakai. Ja painoa sinulle tuli koko raskausaikana 1,5 kg ;).
13kiloa on tullut painoa, olen ollut alipainoinen aina, joten eipä vauvat olisi millään 2kilon painonnousilla edes varmasti kehittyneet.

Turha vittuilla, jos itse läskistyy muodottamaksi, ei ole meidän muiden vika.
Ole hyvä ja poistu Rouva Täydellinen. Jos osasit lukea, ketju ei ollut tarkoitettu sinulle :D.
 
ll
Mä en mahdu vieläkään :(. Vaikka paino on sama kuin ennen raskautta (58 kg), niin vartalo on ilmeisesti muuttanut muotoaan sen verran ettei vanhat housut mahdu päälle. Tyytyväisempi silti olen vartalooni nyt kuin ennen raskautta.
 
hei
5 viikkoo synnytyksestä muistaakseni kokeilin ekaa kertaa vanhoja farkkuja ja meni jalkaan, ties vaikka ois ennemminkin menny. Ja vielä on 4kg jäljellä. Tiukat farkut on entistä tiukemmat ;)
 
Kolmen äiti
Parista kuukaudesta puoleen vuoteen, painoa tullut joka raskaudessa 10-12kg ja paino palannut lähtöpainoon samaisessa ajassa. BMI mulla ennen raskauksia ollut 18-20, vaikka se ei nyt tähän kuulunutkaan.
 
vieras
Kumma kun ketjuun paukkaa taas pilvinpimein näitä itse parsasoseet vääntäviä kestovaippailijoita, jotka täysimettävät 3 vuotta ja poistuvat bikineissä synnäriltä...:whistle:
 
kisu
Kyllä palautumiseen menee normaalisti aikaa. Olen hyvin normaalikokoinen ja ekalla kerralla tuli painoa 18kg, toisella 13kg. Molemmilla kerroilla olin omissa mitoissa noin 5-6kk synnytyksen jälkeen.
ps. En muuten ollut missään vaiheessa muodoton :)

Tsemppiä kaikille, kyllä sitä palautuu, ennemmin tai myöhemmin! Ei se ole mikään mitta mahtuuko vaatteet päälle vai ei, pääasia on että on tyytyväinen elämäänsä.
 

Yhteistyössä