että, lestadiolaisäidit ovat järjestäen laihoja..?? Tuli vaan mieleen ku mä vingun raskauskiloista.. Mut miks lesta äideille ei kiloja kerry..pöh!!
Ei olekkaan todellakaan, mutta nää hankitut 8kg on tod. vaikee karistaaAlkuperäinen kirjoittaja vampyyri:ei lasten saaminen ole mikään syy levitä..
No ei olekaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:ei lasten saaminen ole mikään syy levitä..
Mä muuten mietin tätä..Mä itse ainakin muputan töllön ääressä illalla vaikka muuten söisin siististi.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Ne ei saa kattoo telkkarii :xmas:
Joo, emmä sitä uskontoa tosiaan tarkottanut vaan siis mä en vaan tunne muita ku lestoja joilla on tyyliin 8-12 lasta..Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Jooh, mun äiti on tosi hoikka ja meitä on 11 kakaraa.
(Ei tosin oo lesta, mutta se ei varmaan ollut kuitenkaan pointti. )
Kyllä mä ainakin kerkeän syömään vaikka meillä on 3 lasta ja vanhin 2v3kk toinen 1v2kk ja vauva 1kkAlkuperäinen kirjoittaja no:Ei kait ne edes ehdi syömään sellaista laumaa kaitsiessaan...
Alkuperäinen kirjoittaja sisäpiirin tietoa ;):Sanoisin syyksi sen, että terveelliset elämäntavat kuuluvat yleensä kuvioihin, terveellinen kotiruoka, liikunta jne...lisäksi kun eivät istu iltoja telkkarin ääressä eivätkä roiku netissäkään määrättömästi, eivät käytä alkoholia jne. Siis terveelliset elämäntavat kulkevat varmaan aikalailla käsikädessä lestadiolaisuuden kanssa. Niin se vaan yksinkertaisesti on. Mut ei ne kaikki oo laihoja!
Niin mut..no ei kai..Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Eikös laihuus ole yksi keino ehkäistä Kun on tosi laiha, niin ei tule menkkojakaan.
Pitääkö aina olla sanomassa jotain ilkeää...?Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Eikös laihuus ole yksi keino ehkäistä Kun on tosi laiha, niin ei tule menkkojakaan.