Tällaista työhuonetta suunnittelin itselleni...

  • Viestiketjun aloittaja mitä mieltä?
  • Ensimmäinen viesti
mitä mieltä?
Olemassa on pieni huone, yksi seinä pelkkää ikkunaa ja sinne suunnittelin...

Valkoiset kirjahyllyt, valkoinen siro pieni työpöytä läppärille, valkoinen senkki, jossa kaapit ja päälle saisi ihania asetelmia, senkin ylle seinälle "antiikkinen" kultakehyksinen peili, valkoinen iso nojatuoli ikkunan eteen.

Muut seinät valkoisiksi, mutta tuo ikkunaa vastapäinen, johon senkki tulisi, pohjamaalaus vaaleansinisellä ja sienellä tuputettuna valkoisia pilviä sinisen päälle.

Ikkunoissa sälekaihtimet ja sivuille ohuet lattiaan asti yltävät verhot.


*valkoisen himossa* :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa kauniilta, tosin ihan valkoista maalia en laittaisi, vaan hivenen s'vytetyn valkoisen, sellaisen hiekan tai v'h'n harmaaseen taittuvan.

No noi muut seinät olisi jo valmiiksi valkoiset, mutta tuo maalattava seinä on nyt pojan jäljiltä tuollainen myyränharmaa.

Mustakin tuntuu aika taivaalliseltä pilviseinineen, mutta mulla ei ole koskaan ollut valkoisia huonekaluja kodissa ja mietin, viihdynkö sitten huoneessa. Etten ala kaipaamaan tummia tai edes puunvärisiä huonekaluja.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Kylmä, steriili ja sairaalamainen.
Mun täytyy peesata tätä. Mä maalasin viime vuonna ja tänä vuonna kaikki muut huoneet tässä kämpässä värikkäiksi paitsi tämän pienen työhuoneeni. Ajattelin, että kun tää on näin pieni, valkoinen olis ihan jees. Mulla on täällä valkoiset työpöydät, valkoinen hylly ja yksi sininen nojatuoli. Nyt mä olen reilun vuoden tehnyt töitä tässä huoneessa ja olen korviani myöten täynnä tätä valkoisuutta. Joulun jälkeen tää huone saa rutkasti väriä pintaan.

 

Yhteistyössä