Tällainen on tyypillinen MV-LEHDEN lukija

  • Viestiketjun aloittaja Profiloija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onnistuit juuri osoittamaan henkisten kykyjesi olevan sompun tasolla: et ymmärrä sarkasmia. Olenko jossain vaiheessa väittänyt olevani suvakki? Pitäisikö minun käyttäytyä jonkin ennalta kirjoitetun roolin mukaisesti? Kuin keskiaikaisessa näytelmässä, että vähä-älyinen maalaisväestökin pystyy seuraamaan näytelmää, kun tietää jokaisen hahmon luonteen etukäteen, vaikka tarina vaihtuukin? Okei sitten: Senkin rassisti. En voi sietää sinua. Älämölöälämölö.

Helpottiko?
En ole olettanut suvakiksi. Maahanmuuton kannattamiseen on monia syitä, etulinjassa rakentamiseen liittyvät yhtiöt ja yhteisöt ja useamman vuokra-asunnon omistajat. Yhtenä esimerkkinä. Tulijat syövät kaikki ja ne jotka saavat luvan jäädä tarvitsevat myös asunnon.
Näytelmä jonka juonen tietää etukäteen on yksinkertaisesti huono, jos kohta sarkasmiako. Tuskin, menee provosoinnin puolelle. Siinä lajissa kohtuu hyvä, muttei loistava.
Muutoin voidaan todeta, että joo, kyllähän se itsetuntoa hivelee kun koira johon kalikka kalahti älähtää.
 
vierailija
Ja sinun sotilasarvosi on???
Tai mitäpä olematonta kysymään.
Tuo naisten pääsy armeijaan sallittiin monen kohdalla liian myöhään, vaikkei puolustaminen sotilasarvoa vaadi. Minun pulestani voisit mennä ja neuvotella uudestaan tuon vuoden 1944 Liittoutuneiden valvontakomission päätöksen koskien Lotta-Svärdiä.
Vaatimus itsessään ja sen toteutuminen on yksiselitteinen todiste siitä miten merkittävä tämä järjestö oli. Mitenkäs ''Aisuri'' nuo Lottien sotilasarvot?
 
vierailija
Tuo naisten pääsy armeijaan sallittiin monen kohdalla liian myöhään, vaikkei puolustaminen sotilasarvoa vaadi. Minun pulestani voisit mennä ja neuvotella uudestaan tuon vuoden 1944 Liittoutuneiden valvontakomission päätöksen koskien Lotta-Svärdiä.
Vaatimus itsessään ja sen toteutuminen on yksiselitteinen todiste siitä miten merkittävä tämä järjestö oli. Mitenkäs ''Aisuri'' nuo Lottien sotilasarvot?
Aisuri on juoppohullu uhoaja jonka juttuja ei kannatta sen suuremmin noteerata.
 
vierailija
Perustettu kohta puoli vuotta sitten ja tuossa kaikki? Missä se enemmistö nyt luuraa?
no tuota näkyyhän se täälläkin, että täysjärkiset on enemmistöä, kuten vauvalla, suomi24 jne. nyt niiden täytyis nousta sieltä kotisohvalta ja aktivoitua. tai edes alottaa tuolla fixit aloitteella, menee 1 min, aikaa.

ja tosiaan, rohkeasti sanoa mielipiteensä reaalimaailmassakin, jos tulee väsynyttä natsirasistifasistikommentointia, niin sitten liukuhihnalla vaan rikosilmotuksia niinku eräät vastapuolen edustajat hurmoksessa tekee.
 
vierailija
Olen aivan erilainen.
En oo kirjoittanut, vaan joskus lukenut.

Olen noin nelikymppinen nainen. Olen DI. En pidä väkivallasta ollenkaan. Olen empaattinen perheenäiti.

Miksi luen sitä? Siksi, että ei ole puolueetonta mediaa, vaan hyssyttely ärsyttää. Haluan tietää totuuden. (Ja toki ymmärrän, että mv liioittele ja siellä on minusta aivan liian karkeaa kielenkäyttöä. Siitä en pidä ollenkaan! Mutta totuus onkin noiden välimaastossa.)

Jos muissa lehdissä olisi neutraalia uutisointia eikä asioita pimitettäisi, en lukisi tuollaista karkeaa lähinnä miesten julkaisua.
 
vierailija
Tuo lääketieteen lisensiaatin sitaatti oli juuri syy, miksi mv kiinnostaa. Siinä sanotaan asiat siten kuin ne ovat. Eli pakolaisista suurin osa on oikeasti taloudellisia siirtolaisia.

Ja miksi tätä ei sanota muualla ääneen.
 
vierailija
Tuo profilointi siihen, että maahanmuuttoa vastustaa ja MV:n sivuilla käyvä on tyhmä, kouluttamaton ja idiootti on täysin stereotypia. Sitä käytetään aseena. Eli että jos haluat olla fiksu ja menestyvä, et saa ajatella kielteisiä ajatuksia maahanmuutosta.

Ei totta!

Elintasosiirtolaisten maahanmuuttoa vastustetaan ihan kaikissa älykkyys ja ammattiryhmissä. Siellä on opettajia, pappeja, fyysikkoja, insinöörejä, lääkäreitä ja toimitusjohtajia ihan siinä missä rekkamiehiä ja rakennusapumiehiäkin.
 
vierailija
Tuo profilointi siihen, että maahanmuuttoa vastustaa ja MV:n sivuilla käyvä on tyhmä, kouluttamaton ja idiootti on täysin stereotypia. Sitä käytetään aseena. Eli että jos haluat olla fiksu ja menestyvä, et saa ajatella kielteisiä ajatuksia maahanmuutosta.

Ei totta!

Elintasosiirtolaisten maahanmuuttoa vastustetaan ihan kaikissa älykkyys ja ammattiryhmissä. Siellä on opettajia, pappeja, fyysikkoja, insinöörejä, lääkäreitä ja toimitusjohtajia ihan siinä missä rekkamiehiä ja rakennusapumiehiäkin.
Siinä on se juttu, että moni korkeakoulutettu tekee rahaa mamuilla ja tietää ettei vuohipaimenmamu pysty kilpailemaan samoista työpaikoista.
 
vierailija
Siinä on se juttu, että moni korkeakoulutettu tekee rahaa mamuilla ja tietää ettei vuohipaimenmamu pysty kilpailemaan samoista työpaikoista.
99,9% korkeakoulutetuista ei tee rahaa mamuilla. Se on muutama harva joka niin pystyy tekemään. Suurin osa korkeakoulutetuista ajattelee asian suhteen ihan samalla tavalla kuin ei-korkeakoulutettu. Eli että ei se Suomen kannalta hyvä asia ole.
 
vierailija
en ole mv:tä lukenut, aika outoa että sitä joku lukee vaikka se on aina tiedetty valemediaksi ja kerrottu kelle klikkaukset tuo rahaa. ei se mikään uutismedia ole, herran jestas sentään.. kusetus ja rahankeruusivu. on meitä moneen junaan ja täällä näemmä vain foliohatut enää pyörii. kuollut palsta, ei ihme.
 

Yhteistyössä