kuinkahan monella on tollanen...hmmAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mä sain tällaisen,tosin en tiennyt sitä etukäteen
meidän isällä on vihkisormuksena tälläinen...Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
????Alkuperäinen kirjoittaja juu kiva:kuinkahan monella on tollanen...hmmAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
itselleni ostin "halpista"Alkuperäinen kirjoittaja koruseppä:No huhhuh,melko hintava siihen nähden paljonko tuossa on materiaalia...ja Zirkoneilla =X,onko mitään mauttomampaa,kuin ostaa lahjaksi halpis-zirkoneita...
zirkonit on nyt muotia =)Alkuperäinen kirjoittaja koruseppä:No huhhuh,melko hintava siihen nähden paljonko tuossa on materiaalia...ja Zirkoneilla =X,onko mitään mauttomampaa,kuin ostaa lahjaksi halpis-zirkoneita...
Oih, tää on miun unelmasormus...Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Zirkonit ei oo mitään "halpis" vaan halpakamaa. Voin kertoa,että mulla on tuolla kaapin pohjalla sellanen minigrip-pussillinen zirkoneita,joista maksoin 5?. Eli kyllä,kaikki zirkonia korut on todellakin halppistavaraa.Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:itselleni ostin "halpista"Alkuperäinen kirjoittaja koruseppä:No huhhuh,melko hintava siihen nähden paljonko tuossa on materiaalia...ja Zirkoneilla =X,onko mitään mauttomampaa,kuin ostaa lahjaksi halpis-zirkoneita...
isällä tollanen sormus?Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:meidän isällä on vihkisormuksena tälläinen...Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tykkään paljon kalevalastakin
Olkoot. Silti ne on halpakopioita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:zirkonit on nyt muotia =)Alkuperäinen kirjoittaja koruseppä:No huhhuh,melko hintava siihen nähden paljonko tuossa on materiaalia...ja Zirkoneilla =X,onko mitään mauttomampaa,kuin ostaa lahjaksi halpis-zirkoneita...
on on...älä kysy miksi. Muutenkin ovat omituinen pariskunta...Alkuperäinen kirjoittaja täh:isällä tollanen sormus?Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:meidän isällä on vihkisormuksena tälläinen...Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tykkään paljon kalevalastakin
"halpis" siksi että mulle 50? on jo paljon rahaa....Alkuperäinen kirjoittaja koruseppä:Zirkonit ei oo mitään "halpis" vaan halpakamaa. Voin kertoa,että mulla on tuolla kaapin pohjalla sellanen minigrip-pussillinen zirkoneita,joista maksoin 5?. Eli kyllä,kaikki zirkonia korut on todellakin halppistavaraa.Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:itselleni ostin "halpista"Alkuperäinen kirjoittaja koruseppä:No huhhuh,melko hintava siihen nähden paljonko tuossa on materiaalia...ja Zirkoneilla =X,onko mitään mauttomampaa,kuin ostaa lahjaksi halpis-zirkoneita...
Mun mielestä toi sun laittama on nätti!Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Niin ja hintahan oli 90?
kiitos. en tosin vuosi sitten olis moista ehkä itse ostanut, mutta nyt olen aikuistumisen myötä myös naisellistunutAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mun mielestä toi sun laittama on nätti!Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Niin ja hintahan oli 90?
naisellisuuteenkin on ilmeisesti monta määritelmää, jos tuo sormus muka on naisellinen!?!??!Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:kiitos. en tosin vuosi sitten olis moista ehkä itse ostanut, mutta nyt olen aikuistumisen myötä myös naisellistunutAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mun mielestä toi sun laittama on nätti!Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Niin ja hintahan oli 90?
Joo,onhan 50? paljon rahaa,mutta tuollaiset zirkonit maksaa muutaman sentin...Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:"halpis" siksi että mulle 50? on jo paljon rahaa....Alkuperäinen kirjoittaja koruseppä:Zirkonit ei oo mitään "halpis" vaan halpakamaa. Voin kertoa,että mulla on tuolla kaapin pohjalla sellanen minigrip-pussillinen zirkoneita,joista maksoin 5?. Eli kyllä,kaikki zirkonia korut on todellakin halppistavaraa.Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:itselleni ostin "halpista"Alkuperäinen kirjoittaja koruseppä:No huhhuh,melko hintava siihen nähden paljonko tuossa on materiaalia...ja Zirkoneilla =X,onko mitään mauttomampaa,kuin ostaa lahjaksi halpis-zirkoneita...