Tälläisen sain pukinkonttiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja koruseppä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:
No huhhuh,melko hintava siihen nähden paljonko tuossa on materiaalia...ja Zirkoneilla =X,onko mitään mauttomampaa,kuin ostaa lahjaksi halpis-zirkoneita...
itselleni ostin "halpista"
Zirkonit ei oo mitään "halpis" vaan halpakamaa. Voin kertoa,että mulla on tuolla kaapin pohjalla sellanen minigrip-pussillinen zirkoneita,joista maksoin 5?. Eli kyllä,kaikki zirkonia korut on todellakin halppistavaraa.
"halpis" siksi että mulle 50? on jo paljon rahaa....
Joo,onhan 50? paljon rahaa,mutta tuollaiset zirkonit maksaa muutaman sentin...
no et saa kultaliikkeestä mitään muutamalla sentillä =)

Pöh
Ompas ikäviä vastauksia. Tulee ihan paha mieli aloittajan puolesta. Eikö se ole vain mukavaa kuulla että joku on löytänyt mieleisensä aarteen. Kaikilla meillä on oma makumme niin korujen, vaatteiden kuin miestenkin suhteen. Ja erilaiset taloudelliset realiteetit. Vaikkei itse valitsisi samoin, voi olla iloinen toisen puolesta. Joulumieltä :)

ks
No huhhuh,melko hintava siihen nähden paljonko tuossa on materiaalia...ja Zirkoneilla =X,onko mitään mauttomampaa,kuin ostaa lahjaksi halpis-zirkoneita...
itselleni ostin "halpista"
Zirkonit ei oo mitään "halpis" vaan halpakamaa. Voin kertoa,että mulla on tuolla kaapin pohjalla sellanen minigrip-pussillinen zirkoneita,joista maksoin 5?. Eli kyllä,kaikki zirkonia korut on todellakin halppistavaraa.
"halpis" siksi että mulle 50? on jo paljon rahaa....
Joo,onhan 50? paljon rahaa,mutta tuollaiset zirkonit maksaa muutaman sentin...
no et saa kultaliikkeestä mitään muutamalla sentillä =)
Riippuu mistä liikkeestä haet. Onhan se nyt ihan hullua maksaa jostain paljon enemmän,kuin mikä sen tuotteen oikea arvo on.

ks
Alkuperäinen kirjoittaja toinen sormuksen saaja:
^ tässä mun ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/t1593807
Huoh,ilmeisesti jotkut eivät tajua sitä,että hopea tummuu...viitaten tuohon toiseen ketjuun,jossa joku kysyi miksi sormus on noin samea ja tumma. Kivan yksinkertainen sormus,vaikka onkin varustettu sillä zirkonilla;) :D.

Yhteistyössä