Tällä naisella täydellinen kropan muoto

• Viestiketjun aloittaja wanttu
  • Ensimmäinen viesti
"noh"
Liian iso perse tuolla naisella. Harva suomalainen nainen edes omaa tuollaista tiimalasivartaloa, joka on yleinen latinoilla/afroamerikkalaisilla naisilla. Ei tuollaista saa edes treenaamalla, jos ei ole leveällä lantiolla siunattu.

"Mies78"
Onhan toi nätti, naamasta. Kroppa on löysä ja läski, eikä se ole kaunista
Ei kyllä tartte ihmetellä, että naiskuva on mennyt sairaaksi kun tämmösiä kommentteja naiset heittelee. Ihan uskomatonta paskaa.

Siis totuus on se, että naistenlehdissä kyllä jauhetaan diiba-daabaa että "voi voi kun naiskuva vääristyy", mutta toisella kädellä sitä vääristynyttä kuvaa luodaan oikein urakalla. Ja kun tarpeeksi jotain viestiä joka puolelta toitotetaan niin läpihän se menee.

Seurauksena on se, että monilla ihmisillä on todella yksipuolinen kuva siitä miltä ihmisen pitäisi näyttää. Tai jopa, että miltä saa näyttää. Vain älykkäimmät ja itsetuntoisimmat selviävät tässä ristiaallokossa, eivätkä aina hekään.

Mulla on pieni tyttölapsi ja kyllä sitä miettii todella paljon, että miten tässä maailmassa häntä kasvattaisi...

• Tykkää
Reactions: Shesie
"Heli"
[QUOTE="Mies78";29388631]Ei kyllä tartte ihmetellä, että naiskuva on mennyt sairaaksi kun tämmösiä kommentteja naiset heittelee. Ihan uskomatonta paskaa.

Siis totuus on se, että naistenlehdissä kyllä jauhetaan diiba-daabaa että "voi voi kun naiskuva vääristyy", mutta toisella kädellä sitä vääristynyttä kuvaa luodaan oikein urakalla. Ja kun tarpeeksi jotain viestiä joka puolelta toitotetaan niin läpihän se menee.

Seurauksena on se, että monilla ihmisillä on todella yksipuolinen kuva siitä miltä ihmisen pitäisi näyttää. Tai jopa, että miltä saa näyttää. Vain älykkäimmät ja itsetuntoisimmat selviävät tässä ristiaallokossa, eivätkä aina hekään.

Mulla on pieni tyttölapsi ja kyllä sitä miettii todella paljon, että miten tässä maailmassa häntä kasvattaisi...[/QUOTE]

Älä nyt ainakaan pulleroksi kasvata.

[QUOTE="noh";29388615]Liian iso perse tuolla naisella. Harva suomalainen nainen edes omaa tuollaista tiimalasivartaloa, joka on yleinen latinoilla/afroamerikkalaisilla naisilla. Ei tuollaista saa edes treenaamalla, jos ei ole leveällä lantiolla siunattu.[/QUOTE]

Miten niin harvalla? Mulla on aina ollut, samoin äidilläni ja mummillani. Hyvin monilla kavereillakin. Ei se treenauksesta pelkästään ole kiinni, vaan syömisistä. ;)

[QUOTE="Mies78";29388631]Ei kyllä tartte ihmetellä, että naiskuva on mennyt sairaaksi kun tämmösiä kommentteja naiset heittelee. Ihan uskomatonta paskaa.

Mulla on pieni tyttölapsi ja kyllä sitä miettii todella paljon, että miten tässä maailmassa häntä kasvattaisi...[/QUOTE]

Mutta se on ylipainoinen, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kasvata lapsesi terveellisellä ruoalla ja ohjaa hänet liikuntaharrastukseen.

"Mies78"
[QUOTE="Heli";29388640]Älä nyt ainakaan pulleroksi kasvata.[/QUOTE]

No ensimmäinen asia mihin kasvatuksessa panostetaan, ei kyllä liity ulkomuotoon. Mutta terveellinen ruokavalio ja liikunta tuo nuo asiat ihan itsestään. Tuskin hänestä pulleroa tulee kun ei oo kummankaan vanhemman suvussa pulleroita oikeestaan lainkaan. Mutta se ei ole se pointti. Täällähän laitetaan kuvia naisista, jotka ovat aika epäinhimillisissä mitoissa ja sitten toiset haukkuu ne liian laihoiksi, pulleroiksi tms...

Jos joku on pullero, niin ei sitä silti tarvi haukkua. Ei edes keskustelupalstalla. Jos haukkuu niin omaa kyllä suuremman ongelman kuin mikään "pullero". Anteeksi nyt jos käytän tätä sanaa täällä, mutta viittaan edelliseen viestiin.

"Heli"
[QUOTE="Mies78";29388666]Tuo nainen Laurean (???) kuvassa ei ole ylipainoinen. Piste. Ei ainakaan tuon kuvan perusteella.[/QUOTE]

Selkeästi on ylipainoinen ja läskiä liikaa. Sinulla näköjään on vääristynyt kuva normaalista vartalosta.

• Tykkää
Reactions: matrjoshka
[QUOTE="Mies78";29388666]Tuo nainen Laurean (???) kuvassa ei ole ylipainoinen. Piste. Ei ainakaan tuon kuvan perusteella.[/QUOTE]

Varmaan bmi siellä 25 hujakoilla. Eli siellä normaalin ja lievän ylipainoin välissä. Vaikka onkin normaali niin ei se tarkoita että olisi kaunis. Kaunis on hoikka ja kiinteä, ei löllö muhkero.

"Mies78"
Varmaan bmi siellä 25 hujakoilla. Eli siellä normaalin ja lievän ylipainoin välissä. Vaikka onkin normaali niin ei se tarkoita että olisi kaunis. Kaunis on hoikka ja kiinteä, ei löllö muhkero.
Olen eri mieltä. Makuasia kenties. Minä puhun vain tuosta kuvasta. Kenties sinä tiedät enemmän tuon kuvan naisesta ja siksi heittelet näitä juttuja.

Mut on siis uskomatonta, että tuonkaan kaltainen nainen ei "saa olla rauhassa" vaan jonkun on haukuttava häntä keskustelupalstalla.

• Tykkää
Reactions: Shesie
"Mies78"
[QUOTE="Heli";29388697]Selkeästi on ylipainoinen ja läskiä liikaa. Sinulla näköjään on vääristynyt kuva normaalista vartalosta.[/QUOTE]

Pikemminkin niin, että olen suvaitsevaisempi vartalon suhteen. En ajattele, että joka ikisen naisen pitäisi olla samasta muotista. Oma vaimoni on muuten 168cm/ 52 kg, mutta varmaan liian läski teidän mielestä.

"Heli"
[QUOTE="Mies78";29388780]Pikemminkin niin, että olen suvaitsevaisempi vartalon suhteen. En ajattele, että joka ikisen naisen pitäisi olla samasta muotista. Oma vaimoni on muuten 168cm/ 52 kg, mutta varmaan liian läski teidän mielestä.[/QUOTE]

En minäkään ajattele, että kaikkien pitäisi olla samasta muotista ja olen myös suvaitsevainen. Minulla on myös huomattavasti ylipainoisia ystäviä. Asioista pitää kuitenkin voida puhua niiden oikeilla nimillä.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"Heli"
[QUOTE="Mies78";29388780] Oma vaimoni on muuten 168cm/ 52 kg, mutta varmaan liian läski teidän mielestä.[/QUOTE]

Pikemminkin laiha kuin lihava. Itse olen sopivassa mallissa: 167/58.

[QUOTE="Heli";29388795]En minäkään ajattele, että kaikkien pitäisi olla samasta muotista ja olen myös suvaitsevainen. Minulla on myös huomattavasti ylipainoisia ystäviä. Asioista pitää kuitenkin voida puhua niiden oikeilla nimillä.[/QUOTE]

Juuri näin. Ei se auta että ylipainosta yritetään tehdä normaalia ja mukamas kaunista, se on karhunpalvelus ylipainoisille. Ylipaino on merkittävä terveydellinen riski, puhumattakaan sen ulkonäöllisistä yms. haittapuolista. Ei ole yhtään pinnallista tuo myöntää.

"Mies78"
[QUOTE="Heli";29388804]Pikemminkin laiha kuin lihava. Itse olen sopivassa mallissa: 167/58.[/QUOTE]

Noijoo, sen verran täytyy sanoa, että nuo taisivat olla hänen mittansa ennen lapsia. Kysäisin tuossa hänen painoaan, niin sanoi, että se on 54 kg. Eli painaa 56 kg. Joten kaipa se on ok :)

[QUOTE="vesihiisi";29389256]Keskikroppa on aka poikamainen, tasapaksu pökkelö. Tollasen saa aikaan, kun harjoittaa vaan niitä ulkoisia vatsalihaksia, eikä sisempiä ollenkaan... Ei oo yhtään naisellinen tollanen, vyötärön pitäis olla kapeampi[/QUOTE]

Totta, vyötärö ei ole kovin kapea ja tasapaksu vaikutelma tulee.

Miten niin harvalla? Mulla on aina ollut, samoin äidilläni ja mummillani. Hyvin monilla kavereillakin. Ei se treenauksesta pelkästään ole kiinni, vaan syömisistä. ;)
Mun mielestä tiimalasivartalo on enemmän vartalotyyppi, mitä ei voi ruokavaliolla saada. Treenauksella ehkä jonkun verran. Kun treenaa oikeita paikkoja, pakaroita yms.

Esim. just latinoilla on enemmän tätä tiimalasivartaloa oli ne laihoja tai lihavia. Kun taas suomalainen on usein sellanen tasapaksumpi. Esim mäkin olen hoikka (ja yleensä treenaan), on vyötärö ja lantio, muttei mun kroppaa voi silti tiimalasiksi sanoa. Sitä tossa viestissä varmaan meinattiin.

"Heli"
[QUOTE="vesihiisi";29389256]Keskikroppa on aka poikamainen, tasapaksu pökkelö. Tollasen saa aikaan, kun harjoittaa vaan niitä ulkoisia vatsalihaksia, eikä sisempiä ollenkaan... Ei oo yhtään naisellinen tollanen, vyötärön pitäis olla kapeampi[/QUOTE]

Totta, tasapaksua mallia tämä nainen.

Ja vaikka minulta ei kysytty, niin tässä on kaunis vartalo:

Mä olen aina elänyt siinä uskossa että Alballa olis hyvä kroppa.:O

Ihan päin hemmettiä treenattu! Pökkelö keskivartalo, kuin jollakin lapsella.

Mä tykkään enempi tiimalasivartalosta. Se on naisellisin ja kaunein.:heart:

Lauralla on seksikäs kroppa, vaikka onkin laitettu vähän lisää, ja poistettu osa. Muun muassa kylkiluut ovat lähteneet, sen huomaa heti. Kaunis ja tosi seksikäs nainen joka tapauksessa.:heart:

Nohh
Alballa on hoikka vyötärö mutta hänellä ei ole leveää lantiota vaan sekin kovin hoikka. Hänellä sellainen vartalonmalli, ei siihen treenailut vaikuta. Lantiota ei saa levennettyä salilla. Ja siitähän se naisellinen tiimalasi syntyy, kapeasta vyötäröstä ja leveästä lantiosta.

Yhteistyössä