Mikä matobuumi tällä palstalla on oikeen menossa. JOka päivä kun tuun täällä käymään täältä löytyy alotuksia kihomadoista. Onko teillä joku matoepidemia kaikilla????
Hmm.. kokemuksia on vain kihomadoista ja niistä päästiin tosi helposti eroon, vaati yhden kuurin ja pienen suursiivouksen.
Joten ehkä sitten ottaisin mieluummin uudestaan ne. En tiedä millainen operaatio on päästä eroon täistä.
meillä on matoja ollut ja aika kamalaa oli vieläkään en oo varma päästiinkö niistä eroon
ottaisin ennemmin täit kun niistä pääsee helpommin eroon näin luulisin :/
Madot on siinä mielessä hankalampia saada pois,kun munat on siellä kynsien alla ja varsinkin pienet lapset syövät sormiaan.
Meillä ne pikku paskiaiset viihtyivät monta kuuria,vaikka tein mitä.
Täit oli helppo saada pois.Mutta kaikilla tietysti omat kokemuksensa.
Madot ainakin kymmenen kertaa mieluummin. Melkein sekosin täisouvissa. Madot olivat helppo juttu - kynnet lyhyiksi, lääkkeet, lakanoiden ja pyyhkeiden vaihto ja ehdoton sormien suuhun laittamisen kielto...
Madot eivät todellakaan ole helppo nakki, ottaisin siis täit. Nuorimmalla olikin kuukausi sitten ja hoitui hiukset leikkaamalla toosii lyhyiksi. Thats it.
madot, niitä nyt on ollu miljoona kertaa meillä etenkin kun olin ala-asteella ja tarhassa. aina melkein tarttuivat äitiinikin, mutta väilökä sillä. niistä päästiin niinkin helposti eroon kuin punasen tabletin ottamisella, joskus piti ottaa yks isompana sitten 2 ja johan kuolivat madot. lisäks piti vaihtaa alushousut ja vuodevaatteet, mutta mikäs siinä, ei ole kovin kova duuni.
Enpä ottasi kumpiakaan, täällä päin ei tiettävästi ole juuri noita kihomatoja ollut, ja tällä syksylle ei ole tullut vielä yhtään täivarotustakaan mutta noin äkkiä ajateltuna varmaan ne täit mieluummin ottasin, kivempi kynsiä päätä ku persettä!
Madot.
En ole vielä hajoillut jos olen kuullut jollakulla olevan kihomatoja, mutta kun kuulin mun bonuslapsilla olevan täitä, siivosin taloa monta päivää sen jälkeen ja ajoin poikien hiukset pois......