?
??
Vieras
Niin, jos olisi pakko olla jomman kumman vanhempi, kumman olisit? Mieluummin tilanteessa että lastasi kiusataan vai että lapsesi on kiusaaja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Olisin mielummin kiusatun lapsen vanhempi. Tuntisin valtavaa syyllisyyttä ja epäonnistumista kasvattajana, jos olisin kiusaajan äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mielummin kiusaaja, koska kiusaaja varmaan kärsii ja pelkää vähemmän kuin kiusattu.
Mieluiten ei kumpaakaan....
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mielummin kiusaaja, koska kiusaaja varmaan kärsii ja pelkää vähemmän kuin kiusattu.
Mieluiten ei kumpaakaan....
Itseasiassa kiusaaja ei kärsi eikä pelkää vaan saa positiivista palautetta ja tyydytystä kiusaamisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:kiusattu.
mä en haluais et mun lapsi ikinä, ikinä aiheuttais tuollaista kärsimystä kenellekkään, mitä se nyt itse on kokenut.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:mieluummin kiusaaja, koska tilanteeseen voisi puuttua, jotain voisi tehdä.. muuta kuin seurata avuttomana vierestä kun lapsen itsetunto ja elämänilo viedään...
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä toisaalta ymmärrän tuon ajatuksen et kiusaajan äitinä olis helpompaa, mut oikeesti ootteko miettinyt kuin monen lapsen elämän se kiusaaja saattaa ehtiä pilaamaan ennenkuin sitä äiti huomaa..ja kun tässä vuosien varrella on tullut huomattua, et ei ne kaikki äidit huomaa vaikka niille suoraan siitä on sanottu, useammankin kerran..
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä toisaalta ymmärrän tuon ajatuksen et kiusaajan äitinä olis helpompaa, mut oikeesti ootteko miettinyt kuin monen lapsen elämän se kiusaaja saattaa ehtiä pilaamaan ennenkuin sitä äiti huomaa..ja kun tässä vuosien varrella on tullut huomattua, et ei ne kaikki äidit huomaa vaikka niille suoraan siitä on sanottu, useammankin kerran..
Varmasti näin, mutta tälläisessä joko/tai valinta tilanteessa minä ainakin ajattelen ennemmin oman lapseni parasta ja kiusattuna koen, että lapseni kärsisi vähemmän kiusaajana. Minä en voisi laittaa kymmentä muuta lasta omani edelle, jos pitäisi valita toinen kahdesta pahasta.
Alkuperäinen kirjoittaja xy:vastauksista näkee totuuden, kiusaajien vanhemmat harvoin syyttävät itseään asiasta ja kuvittelevet että se loppuu sanomalla. eihän se nyt niin vakavaa kuitenkaan ole...
Alkuperäinen kirjoittaja xy:vastauksista näkee totuuden, kiusaajien vanhemmat harvoin syyttävät itseään asiasta ja kuvittelevet että se loppuu sanomalla. eihän se nyt niin vakavaa kuitenkaan ole...