Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Toivottavasti en tohon jälkimäiseen törmää ikinä, koska sit sais toi neiti kuulla kyl kunniansa.
Puuttuisin kyllä aika tiukasti asiaan sillonki jos kuulisin et häntä on kiusattu ja ellei koulu selivttäis asiaa tekisin sen ihan ite.
Mä en siedä kiusaamista missään muodossa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Toivottavasti en tohon jälkimäiseen törmää ikinä, koska sit sais toi neiti kuulla kyl kunniansa.
Puuttuisin kyllä aika tiukasti asiaan sillonki jos kuulisin et häntä on kiusattu ja ellei koulu selivttäis asiaa tekisin sen ihan ite.
Mä en siedä kiusaamista missään muodossa.
ku mä mietinki just sitä et jos lapsi osallistuis kiusaukseen... olis kiusaaja... Ja jokaisella kiusaajalla vanhemmat varmaan on... ajattelin et miltäköhän se niistä tuntuu... herääkö tunne että on epäonnistunut...?
mietteitä vain...
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Kummassakin tapauksessa ottaisin yhteyttä välittömästi opettajaan.
Itse kun tuolla koulumaailmassa työskentelee niin näkee ja kuulee kaikenlaista.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Kummassakin tapauksessa ottaisin yhteyttä välittömästi opettajaan.
Itse kun tuolla koulumaailmassa työskentelee niin näkee ja kuulee kaikenlaista.. :/
Kuika herkästi sä puutut kiusaamiseen?
Kiusaamista kuitenki ku on niin monenlaista ja se minkä toinen kokee kiusaamiseksi ei toisen mielestä sitä ole ollut.
Mä puutun hyvin herkästi asioihin jos mun antennit vaan hiukanki värähtää.
Niin ja koulussa työskentelen ala-asteella.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Kummassakin tapauksessa ottaisin yhteyttä välittömästi opettajaan.
Kuika herkästi sä puutut kiusaamiseen?
Kiusaamista kuitenki ku on niin monenlaista ja se minkä toinen kokee kiusaamiseksi ei toisen mielestä sitä ole ollut.
Mä puutun hyvin herkästi asioihin jos mun antennit vaan hiukanki värähtää.
Niin ja koulussa työskentelen ala-asteella.
Herkästi puutun minäkin, aika usein kun se kiusaaminen pienestä lähtee.
Täällä on muutenkin ollut nyt aika paljon esillä koulukiusaaminen, vakavaa sellaista tapahtunut ja on todella hyvä että vanhemmat ovat valveutuneita ja painostavat kouluakin puuttumaan entistä tiukemmin asiaan!!