Tähän pinoon kaikki, joilla tullut alkuraskaudessa ruskeaa vuotoa, mutta kaikki mennyt kuitenkin hyvin!

• Viestiketjun aloittaja miukumauku
  • Ensimmäinen viesti
miukumauku
Eli kauanko sitä vuotoa tuli ja kuinka paljon? Oliko seassa hyytymiä? Oliko kipuja?
Mulla tullut nyt koko viikonlopun, mutta ei minkäänlaista kipua ja huomenna ultraan. Vähän kuitenkin epäilen että kaikki ei ole ok kun nuita keskenmenoja ollut muutenkin:/

tsemppiä
Verenvuotoa...välillä todella rajua ja runsastakin raskausviikoilla 13 - 22. Ei kipuja mutta hyytymää jonkinverran. Vauva syntyi terveenä alateitse... Älä siis menetä toivoasi...kaikki voi vielä kääntyä parhain päin . *hali*

Ekassa raskaudessa tuli ruskeaa limaista vuotoa useana päivänä silloin kun olisi ollut menkat ellen olisi ollut raskaana eli rv 7-8. Kävin ultrassa ja kaikki oli ok. Tyttö syntyi täysiaikaisena ja on nyt 11v.

Tokassa ja kolmannessa raskaudessa tuli ruskeaa vuotoa, niinä päivinä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa eli rv 4. Myös menkkamaista juimintaa tuntui alavatsassa monta viikkoa. Kummastakin raskaudesta syntyi terveet täysiaikaiset lapset, 10v ja 1,5v.

Tsemppiä!

• Tykkää
Reactions: Miri81
eräs äiti harmaana
Miulla oli ruskeaa vuotoa tässä tokassa raskaudessa parin päivän ajan joskus rv 8 tienoilla. Nyt raskautta enää 1,5 kk jäljellä (laskettuun). Että ei ainakaan kesken mennyt.

vieras
Mulla oli ruskeaa vuotoa,meni kesken.Seuraavassa raskaudessa oli kanssa,syntyi terve poitsu :) ja tässä viimeisessä oli myös(ja oikein reilusti vuosi verta!)Mutta terve vauva syntyi kuitenkin.
Eli älä hätäile :) Helppo täältä huudella,tiedän..

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ensimmäisestä ruskeaa vuotoa, neljännestä selkeää verta. Ja ihan hyvin meni.
Saanko vielä kysyä, etä oliko sun maha kipeä kun oli tuota ruskeaa vuotoa?
En muista enää, 12 vuotta aikaa ja Singaporessa matkoilla. Mutta kun vuosi verta, oli vatsa kipeä ja kosketusarka. Kohdunseinässä oli hematooma, joka katosi itsekseen. Eli tuntui mustelmalta ja oli mustelma =)

äiti 43v
Mulla tuli raskausviikolla 12 ruskeaa vuotoa pyyhkiessä. Vuotoon ei liittynyt kipua, eikä mitään hyytymiä.

Minä tietysti ns. vanhana ensimmäistä odottaessa olin jo 100 varma keskenmenosta. Soitin itkusilmässä Naistenklinikalle. Toki sielläkin suhtuduttiin varauksella, ehkä juuri tuon ikäni takia ja käskettiin tutkimuksiin.

Kaikki oli kunnossa, sellaista pientä ruskeaa vuotoa kesti pari päivää. Tuo mun "keskenmenoni " täyttää kesällä 3v.

Alkuperäinen kirjoittaja Maxine:
Ekassa raskaudessa tuli ruskeaa limaista vuotoa useana päivänä silloin kun olisi ollut menkat ellen olisi ollut raskaana eli rv 7-8. Kävin ultrassa ja kaikki oli ok. Tyttö syntyi täysiaikaisena ja on nyt 11v.

Tokassa ja kolmannessa raskaudessa tuli ruskeaa vuotoa, niinä päivinä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa eli rv 4. Myös menkkamaista juimintaa tuntui alavatsassa monta viikkoa. Kummastakin raskaudesta syntyi terveet täysiaikaiset lapset, 10v ja 1,5v.

Tsemppiä!
mulla oli tollai kun sun tokassa mutta testi oli ennen vuodon alkua nega =(

Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Maxine:

Tsemppiä!
mulla oli tollai kun sun tokassa mutta testi oli ennen vuodon alkua nega =(
Kolmannessa raskaudessa oli tosi pettymys, kun tuo vuoto alkoi. Olin ihan varma, että olin raskaana, mutta sitten alkoi vuoto kp 26. Seuraavana päivänä olisi menkkojen pitänyt alkaa. En aikonut testa niin aikasessa vaiheessa, mut kun tuli tuota vuotoa. Tein testin päivää ennen ku menkkojen olisi pitänyt alkaa ja se oli +. Piti kyllä tehdä toinenkin testi seuraavana päivänä, että olin varma. :)

Esikoisen aikaan tuli yhden päivän verran, olisko ollu jotain rv 7. Ja ei siteeseen asti, vaan aina pyyhkästäessä jäi läntti paperiin.
*muoks* Vuoto loppui, ja raskaus jatkui normaalisti, kunnes muut vaikeudet alkoi.

vuotelua kahdesta viimisestä raskaudesta.nyt viimeisestä alkaen viikolla 7 ja jonnekin 13-15 viikolle välillä runsaamminkin ,hyytymien kera.johtui molemmissa istukan paikasta.etinen istukka.terve poika ja nyt tyttö 1,4v.syntyivät yliaikaisina. :)

Yhteistyössä