Tähän on tultu... Potilaat hoitavat itse itsensä

sairaalassa töissä...
Mä vaan ajattelin, että se odotti vaan tunnin. Mikä hiton kiire sillä oli alkaa kursimaan itte haavojaan. Ei kai se olis malttanut istua siellä hoidettavanakaan, kun oli niin kauhee kiire.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bonita:
Alkuperäinen kirjoittaja sairaalassa töissä...:
Mä vaan ajattelin, että se odotti vaan tunnin. Mikä hiton kiire sillä oli alkaa kursimaan itte haavojaan. Ei kai se olis malttanut istua siellä hoidettavanakaan, kun oli niin kauhee kiire.




Ei se sairaala mikään kiva hengailupaikka ole. Ja on sitä töitä päästävä jatkamaan, ei ne odota jos sormi vähän vuotaa... Parit tikit nyt vetää kuka vaan?
Ei se ole mikään hengailupaikka, siellä hoidetaan potilaita. Ja siellä pitää useinkin odottaa vuoroaan. Tuollaset hätähousut eivät yhtään ajattele ketään muita kuin itseään. Luulevat olevansa ainut potilas sairaalassa, ja odottavat palvelua heti nyt, silloinkin kun se ei ole mahdollista. Typerää tuollainen, eikä yhtään ymmärrettävää. Miksi mennä itteään kursimaan, älytöntä. Jos se olis ollut kuiviin vuotamassa, niin se olis hoidettu heti.
 
kärsimätön
Alkuperäinen kirjoittaja sairaalassa töissä...:
Mä vaan ajattelin, että se odotti vaan tunnin. Mikä hiton kiire sillä oli alkaa kursimaan itte haavojaan. Ei kai se olis malttanut istua siellä hoidettavanakaan, kun oli niin kauhee kiire.
Kirves jalassa on vähä tuskallista odottaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kärsimätön:
Alkuperäinen kirjoittaja sairaalassa töissä...:
Mä vaan ajattelin, että se odotti vaan tunnin. Mikä hiton kiire sillä oli alkaa kursimaan itte haavojaan. Ei kai se olis malttanut istua siellä hoidettavanakaan, kun oli niin kauhee kiire.
Kirves jalassa on vähä tuskallista odottaa.
Tai murtuneella nilkalla, niin että on ollut kotona kaksi vuorokautta tapaturman jälkeen ja vielä kertaalleen murtanut sen nilkan kun on kompastunut vessan kynnykseen (kun piti hyppiä yhdellä jalalla että pääsi vessaan) . Siitäkin vasta seuraavana päivänä pääsin lääkäriin, kyytiäkin piti odottaa hyvä tovi, kun kuski oli ensin päivän töissä jne.. Jalka oli nilkasta alaspäin ihan sininen ja niin turvoksissa, että ette pysty edes kuvittelemaan :/

 
vieras
En ihmettele.

Jouduin itse odottamaan n. 5 tuntia päivystyksessä keskellä yötä murtuman vuoksi (teki tosiaan mieli vääntää varvas itse paikoilleen kun lääkäriä ei näkynyt, eikä ilmeisen ammattitaidoton ääliö olisi sitten edes suoristanut sitä jollen olisi itse sitä vaatinut). Vieressäni tuolilla istui mies, joka oli ollut auto-onnettomuudessa ja kaiken kaikkiaan odotti kauemmin kuin minä. Koko tämän ajan hänellä oli suuret haavat käsivarsissaan ja vielä ihan suojaamatta. Johan sen arvaa mikä määrä bakteereja niihin varmasti iski kaikilta muilta siellä olleilta.
 

Yhteistyössä