Tähän kaikki mahdolliset vinkit lapsentekoon :)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä on nyt 1,5v yritystä takana ja nyt haluan kaikki vinkit kehiin. Mitä ei tulisi syödä ja mitä kannattaa syödä... ihan kaikki mahdollinen. Alkaa kyllä vauvakuume vaivata niin pahasti :/
 
tiiina
eikai siihen ihmeempiä vinkkejä ole,kai tossa vaiheessa ois jo hyvä käydä tutkituttaa et onko jossain vikaa,kun ei tuu raskaaks.

kyllä ne greippimehut ym. on musta vähän yliampuvia.tulee sitä raskaaks ilman ylimääräsiä hössötyksiä jos kaikki on molemmissa kunnossa.

tietty tupakka va reilu viinan käyttö tekee spermalle huonoo.eikä se naisellekaan hyväks oo.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos aloittaisitte ihan seksillä näin aluksi? B)
Sitä on kuule yritetty aivan kyllästymiseen asti, mutta eipä näytä pelkkä seksi toimivan... poppakonsteja tähän tarvitaan :D
Sieltähän se ongelma tuleekin! Eli yritätte liikaa jos alkaa tuntumaan kyllästymiseltä! Ei niitä lapsia tehdä ne SAADAAN!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos aloittaisitte ihan seksillä näin aluksi? B)
Sitä on kuule yritetty aivan kyllästymiseen asti, mutta eipä näytä pelkkä seksi toimivan... poppakonsteja tähän tarvitaan :D
Usko poiis, mutta mitään poppamiehiä ei siihen hommaan tarvita. Strsessi pois ja avoimin mieli eteenpäin
Mulla kumminki on ovis joka kierrossa samaan aikaan ja menkat alkaa aina melkein tunnin tarkkuudella, niin ärsyttää ku ei ollenkaan tärppää.... ja sitte kun edelliset lapset saanu alkunsa tosi nopeasti, niin nyt jännittää, että mikä mättää...
 
Ei kun sinkki ja seleeni miehelle "lääkityksex" ja ehdottomasti rööki pois. Saunomista tulis välttää.
Siis jos on siittiöissä vikaa.
Kyllä mä taitasin puolentoista vuoden aktiivisen yrittämisen jälkeen silti viedä yksityiselle lääkäriasemalle jo spermanäytteen. On kuitenkin aika edullinen ja helppo tapa tarkastaa missä kunnossa se sperma on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lapset05ja07:
poppakonsti tai ei...minä join sitä greippimehua!!!!Hyi hitsi...vieläkin inhottaa. Ja kuinkas ollakaan, siitä kierrosta tulin raskaaksi.
Eikö sitä kannata juoda sen sisältämän foolihapon takia? Mulla on nimittäin jotain foolihappotabletteja mitä oon välillä popsinu...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ei kun sinkki ja seleeni miehelle "lääkityksex" ja ehdottomasti rööki pois. Saunomista tulis välttää.
Siis jos on siittiöissä vikaa.
Kyllä mä taitasin puolentoista vuoden aktiivisen yrittämisen jälkeen silti viedä yksityiselle lääkäriasemalle jo spermanäytteen. On kuitenkin aika edullinen ja helppo tapa tarkastaa missä kunnossa se sperma on.
Eli ne tarkistaa sen, vaikka ei muita tutkimuksia haluaisikaan? Tietääkö kukaan mitä semmonen "lysti" maksaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ei kun sinkki ja seleeni miehelle "lääkityksex" ja ehdottomasti rööki pois. Saunomista tulis välttää.
Siis jos on siittiöissä vikaa.
Kyllä mä taitasin puolentoista vuoden aktiivisen yrittämisen jälkeen silti viedä yksityiselle lääkäriasemalle jo spermanäytteen. On kuitenkin aika edullinen ja helppo tapa tarkastaa missä kunnossa se sperma on.
Eli ne tarkistaa sen, vaikka ei muita tutkimuksia haluaisikaan? Tietääkö kukaan mitä semmonen "lysti" maksaa?
Muistaakseni oli jotain kuudenkympin luokkaa.
 
Piritta
Alkuperäinen kirjoittaja lapset05ja07:
poppakonsti tai ei...minä join sitä greippimehua!!!!Hyi hitsi...vieläkin inhottaa. Ja kuinkas ollakaan, siitä kierrosta tulin raskaaksi.
peesi tähän! samaa join minä ja heti tärppi. oliko se menkkojen jälkeen ovikseen asti joka päivä.
sekä helokkiöljykapselit! vaikuttaa naisen hormonitoimintaan :)
 
Innis
Mutta eipähän sitä stressiä/liikayrittämistä/kovaa halua saada lapsi niin vain napista painamalla saadakaan pois! Helppoa se on sanoa, että "Älä stressaa" tai "Lopettakaa yrittäminen"...miten se sitten lopulta käytännössä toimii (ja varsinkaan silloin, jos yritystä on jo vähänkään pidempi aika takana)?

Niin ja niihin poppaskonsteihin:) Meillä tärppäsi kierrosta, jossa join greippimehua, join kiinnitymisen aikaan hieman punaviiniä (päivittäin), söin Multitabs raskaus -vitamiineja ja seksin jälkeen makoilin jonkin aikaa sängyssä. :)

Tsemppiä hirmuisesti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Mutta eipähän sitä stressiä/liikayrittämistä/kovaa halua saada lapsi niin vain napista painamalla saadakaan pois! Helppoa se on sanoa, että "Älä stressaa" tai "Lopettakaa yrittäminen"...miten se sitten lopulta käytännössä toimii (ja varsinkaan silloin, jos yritystä on jo vähänkään pidempi aika takana)?

Niin ja niihin poppaskonsteihin:) Meillä tärppäsi kierrosta, jossa join greippimehua, join kiinnitymisen aikaan hieman punaviiniä (päivittäin), söin Multitabs raskaus -vitamiineja ja seksin jälkeen makoilin jonkin aikaa sängyssä. :)

Tsemppiä hirmuisesti!
Tuo on ihan totta. En minäkään osannut lopettaa haluamasta lasta. Minut pysäytti keskenmeno, jolloin rauhotuin väkisinkin. Sitä en kuitenkaan toivo sinulle :hug: Mutta halusin vain sanoa että stressi monesti on haittana. Itse en vaan usko mihinkään konsteihin. Lapset ja niiden saaminen on vaan niin ihmeellinen ja ainutlaatuinen juttu.
 
Innis
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Mutta eipähän sitä stressiä/liikayrittämistä/kovaa halua saada lapsi niin vain napista painamalla saadakaan pois! Helppoa se on sanoa, että "Älä stressaa" tai "Lopettakaa yrittäminen"...miten se sitten lopulta käytännössä toimii (ja varsinkaan silloin, jos yritystä on jo vähänkään pidempi aika takana)?

Niin ja niihin poppaskonsteihin:) Meillä tärppäsi kierrosta, jossa join greippimehua, join kiinnitymisen aikaan hieman punaviiniä (päivittäin), söin Multitabs raskaus -vitamiineja ja seksin jälkeen makoilin jonkin aikaa sängyssä. :)

Tsemppiä hirmuisesti!
Tuo on ihan totta. En minäkään osannut lopettaa haluamasta lasta. Minut pysäytti keskenmeno, jolloin rauhotuin väkisinkin. Sitä en kuitenkaan toivo sinulle :hug: Mutta halusin vain sanoa että stressi monesti on haittana. Itse en vaan usko mihinkään konsteihin. Lapset ja niiden saaminen on vaan niin ihmeellinen ja ainutlaatuinen juttu.
Itse olen myös kokenut keskenmenon ja se todella kyllä pysäyttää:( Ja olen kyllä samaa mieltä siinä, että on hyvinkin mahdollista, että stressi vaikeuttaa raskaaksituloa. Mutta se vaan aina välillä ärsyttää, kun jotkut sanovat ärsyttäviä kommenttejaan silloin kun muutenkin on paha mieli --> "Älä stressaa"/"Lopettakaa se yrittäminen"...ihan kun ei sitä itse jo noita juttuja tietäisi:D

Mä kuitenkin jollain tapaa uskon noihin joihinkin poppaskonsteihin...tokikaan ne eivät yksinään riitä siihen, että raskaus alkaa:) Lapset ovat ihmeitä, rakkaita sellaisia<3
 
vieras ap
Kyllä sitä toisaalta tietää, että mitkään poppakonstit ei auta, mutta taas toisaalta rauhoittaa mieltä kun tietää että on ainakin yrittänyt kaikkensa :D Ja pitkän yrityksen jälkeen on niin vaikea sitä yrittämistä muuttaa takaisin pelkäksi seksiksi ja nauttia rakastelusta miettimättä sitä pelkkänä lapsen yrittämisenä :/
Kyllä vielä jaksan toivoa, että meillekin se tärppi vielä tulee, mutta tiedä sitten kuinka kauan siihen menee...
 

Yhteistyössä