Täh?! Mihin hävisi ketju "Kattokaas mikä hulppea talo myynnissä"?

"vieras"
Nyt mua kiinnostaa, mikä talo? laittakaa linkkiä, eihän sitä tiedä johtuuko poisto tuosta. Ei ennenkään asuntolinkkejä ole poistettu. Ja niitä on täällä päivittäin monta.
 
On kyllä jollain modella nyt liipaisinsormi herkässä.
Kyllähän täällä ruoditaan muitakin asuntoja ja vaikka mitä eikä tuossa todellakaan ollut mitään muuta asiatonta kuin se talo itse :D
Ettei vaan ollut jonkun moden iloinen, värikäs ja nuorekas torppa :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27722228:
On kyllä jollain modella nyt liipaisinsormi herkässä.
Kyllähän täällä ruoditaan muitakin asuntoja ja vaikka mitä eikä tuossa todellakaan ollut mitään muuta asiatonta kuin se talo itse :D
Ettei vaan ollut jonkun moden iloinen, värikäs ja nuorekas torppa :confused:

Eihan se edes ollut varikas...
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27722228:
On kyllä jollain modella nyt liipaisinsormi herkässä.
Kyllähän täällä ruoditaan muitakin asuntoja ja vaikka mitä eikä tuossa todellakaan ollut mitään muuta asiatonta kuin se talo itse :D
Ettei vaan ollut jonkun moden iloinen, värikäs ja nuorekas torppa :confused:
Niinpä. Ei minustakaan siinä mitään pahaa ollut. Ehkä modet luuli, että joku kauppasi taloaan :)
 
Kylppäri ja sauna on kivat, mutta muuten en ymmärrä, että mikä noissa väreissä on ollut idea? Ei oikein stemmaa mielestäni sisustuksenkaan kanssa :) Tosin en kyllä ole mikään sisustusarkkitehti todellakaan, mutta sanoinkin että mielestäni :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27722258:
Mutta saahan siihen kaupanpäälle viisi omenapuuta :)
Onkohan ne jossain autotallin perällä taimisäkeissä vielä vai miksiköhän ne on noin mainittu? Jos ne olisi pihalla kasvamassa niin eiköhän ne kuluisi ihan kauppaan eikä kaupanpäälle.
:LOL: mutta hei...kyse kakkilalaisesta asuntoilmoituksesta. voi odottaa mitä tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27722258:
Mutta saahan siihen kaupanpäälle viisi omenapuuta :)
Onkohan ne jossain autotallin perällä taimisäkeissä vielä vai miksiköhän ne on noin mainittu? Jos ne olisi pihalla kasvamassa niin eiköhän ne kuluisi ihan kauppaan eikä kaupanpäälle.
Äläpäs naura, olen kuullut tapauksesta, jossa talon myyjä vei ainakin osan istutuksistaan poismuuton yhteydessä ilmeisestikin uudelle pihalleen. Tämä lupaa, ettei vie. :)
 
  • Tykkää
Reactions: TriplaIsä
mä olen näemmä vastannut väärään kysymykseen, kuvittelin että Isämies kysyi Milannan ketjusta jossa hänen väitetään piilomainostaneen omaa kohdettaan

pahoittelen keskustelun johdattamista väärille raiteille
 
"hmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27722275:
Äläpäs naura, olen kuullut tapauksesta, jossa talon myyjä vei ainakin osan istutuksistaan poismuuton yhteydessä ilmeisestikin uudelle pihalleen. Tämä lupaa, ettei vie. :)
Meille on käynyt näin :LOL: Tunnetkohan meidät? Tai siis yhden kasvin ottivat pihalta mukaan.
 
[QUOTE="hmmm";27722298]Meille on käynyt näin :LOL: Tunnetkohan meidät? Tai siis yhden kasvin ottivat pihalta mukaan.[/QUOTE]

Paha sanoa. Mutta nyt kun mietin uudelleen, niin eihän tuo myyjä lupaakaan jättää kaikkia istutuksia, vaan ainoastaan ne viisi omenapuuta, muut istutukset (jos niitä siis on) lähtevät hänen mukaansa.
 
Tuossa linkin talossa ei oo mitään muuta silmää miellyttävää,kuin sauna,wc ja kylppäri,tosin senkin vaaleansininen katto ihan järkky.
Tykkäsin myös olohuoneen seinien väristä.
Muuten ihan kauhea!!!
Noi lattiat ei sovi yhtää varsinkaan sen vihreen seinän kanssa.
Keittiö ihan hirveen raskaan ja ahdistavan tunkkasen oloinen..ja sit siel tääl sitä ällöö vaaleansinistä..
 

Yhteistyössä