Täällä taas!

• Viestiketjun aloittaja JJ-mies
  • Ensimmäinen viesti
Oikea aikuinen nainen
Hei kulta!

Täällä onkin ollut tänään feikki aikuinen nainen. Olen ollut tosi kiireinen tänään enkä ole ehtinyt käydä edes katsomassa täällä.

Töitä riittää ja kiirettä.

Viikonloppuna en ole käynyt bilettämässä, ainoastaan muita juhlia on riittänyt (yo-juhlia lauantaina iltamyöhään asti).

Miten lomasi meni? Missä kävit?

JJ-mies
Hei kulta!

Ni-in noita feikkejä on näköjään liikenteessä…vaikea tunnistaa niiten ”käsialaa”.

Kun on paljon töitä niin ehdi paljon kirjoitella, ensin työt sitten huvit. Ei minullakaan ollut niin paljon ylimääräistä aikaa mutta sen verran että kirjoittelen muutamia rivejä tänne koska ajattelin että ehkä ”käyt” täällä jossain vaiheessa. Oli niin mukavaa keskustelua viimeksi, harmitti kun se loppui niin nopeasti kesken. Mutta minulla oli paljon asioita kun piti saada kuntoon ennen lomani.
Mutta pääasia on että tulihan sinä tänne kurkkimaan…

Kiitos, loma meni ihan mukavasti, pyörin näissä lähinurkilla ainoastaan…

Mutta nyt työt kutsuvat taas hetkeeksi…

JJ-mies
Sitten ymmärrän että on tosi kiirettä saada kaikki asiat kuntoon. kun lähdet lomalle ensi viikosta. Toivottavasti on kunnon kesä silloin, eli lämmintä niin pääset nauttimaan.

JJ-mies
Mukava kun kävit kurkkimassa, vaikka sinulla taitaa olla kiirettä kun lomasi lähestyy. Ei ole monta päivää enää siihen. Miten pitkä loma olikin?

Huomasin että täällä liikkuu toinenkin feikki joka vastaisi sinulle äsken, eli se ei ollut minä. Mutta täällähän noita feikkejä liikkuu.

JJ-mies
Hei kulta!

Kyllä sinä vielä ehdit niitä pakata, ja eihän lomalla tarvitsee niin paljon ottaa mukana. Kuulostaa kivalta kun lomilet ystäväsi kanssa. Toivon että sinulla on tosi mukavaa lomaa.

Yhteistyössä