täällä on ollut todella hiljaista? Onko palstailun aika jo ohi?

Minä olen ollut ainakin nyt tosi paljon ulkona, ja raksalla päivät venyy, kun on tekemistä. Ja muuten sitten tulee hengattua mitäs nytissä, kun siellä on porukkaa paikalla enempi samalla kertaa :D Mutta ihanaa kun tulee kesä, on niin kiva olla ulkona vaikka koko päivä :wave:
 
Mie huomasin ihan saman, että hiljaista on....mie kyllä käyn joka päivä tuolla yhdellä toisella palstalla lukemassa juttuja, ja kyllä joka kerta vilkaisen tänne "omalle puolellekin"... joskus sykkii runosuoni ja kirjoitankin jonkun avauksen, vaan usein vaan katon, mitä haastetaan! =)
 
Mun kohdalla alkaa vissiin olla aika ohi... :ashamed: Käyn kyl edelleen joskus kurkkimassa, mutta ei jaksa niin sytyttää enää. Eihän sitä tiedä, ehkä tämä tunne on vain väliaikainen.

Ollaan nyt tääl Floridassa ja nautitaan kesästä, +35 altaassa ja ilma +28. Kotopuolessa vielä puol metrinen hanki, pihan rapsuttelua odotellessa... :xmas:
 
Täällä vietetty aivan ihanaa, aurinkoista kevätpäivää ulkosalla... =) Nyt hiukan täytyy vetää henkeä ja sitten iltapäivällä vielä ulos ikkunoita pesemään. Vielä olisi ulkopinnat pesemättä...

Just ajattelin siuta FW yks päivä, ja mietin, ootko reissus kun ei siusta kuulu... itekkin olen kyllä laiskistunut tän palstailun kanssa. Työ vie aika hyvin mehut, mutta on kiva käydä kurkkimassa mitä palstalaisille kuuluu...
 
täällä kanssa yksi joka löytänyt muuta tekemistä. Kevät on täällä eikä sisällä malta olla.
Just tein kahdesta kilosta mansikoita hilloa. Ens viikolla laitan maijallisen mansikoita mehuksi ja siinähän se sitten on.
Kasvimaalla jo perunan varret yli 30 senttiset. Herneet menee maahan tänä viikonloppuna. Tomaatin taimissa jo nuppuja.
Ruusut kukkii, orvokit ovat kukkineet koko talven, pelargoniat kanssa jo muutaman kuukauden kukkineet. kylvettiin nurtsi ja se on juuri alkanut vihertämään.
Pääskyset visertävät, käen kuulin kukkuvan eilen ekaa kertaa.

Mutta yritän kuitenkin täällä käydä kurkkimassa melkein päivittäin. =)
 
Ulkosalla on oltu illat kun on tosi hienot ilmat ja puusavottaa on tehty enne itikoiden tuloa :D Onneksi on kohta voitonpuolella sekin. Pihaa tänään meinasin haravoida kun lupailee tosi lämmintä keliä ja tehdä siltä osin puutarhahommia. Palataan sitten syksyn pimetessä taas enemmän palstailemaan tai vesisadekelillä :wave:
 

Yhteistyössä