Täällä on niiiiiin kuuma!!!! miten te pystytte nukkuun?

-
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kylmän suihkun kautta alasti nukkumaan :D
Kuuma suihku toimii paremmin.Mahdollisimman kuuman suihkun jälkeen huoneilma tuntuu viileämmältä. Ja joo tiedän, ei todellakaan tee mieli kuumaa suihkua näillä säillä...

Ja peitoksi kylmä kasteltu lakana.

11v nuija
olis sellanen kyssä et viikon pääst olis parturi enkä tiiä millaseks leikkautan hiukset mulla on sellanen pyöree pää :D eka aattelin et ihan vaa pitkät hiukset ja sitte etuhiukset vähä silmien pääl plus sit raitoja mut en oo oikee varma vaatetyyli sama juttu oon omena ja en oikeen tiiä mulle hyvää tyylii pliis helpatkaa tykkään esim avril laving ( en tiiä kirjotinko oikein ) tyylist ja selena comesin miley cyrus yms jot sellast liiloi farkkui tai jot :D

Mä niiiiiin nautin tästä lämmöstä!! Mies jo höpisi jotain omituisuuksia folioista ja avaruuslakanoista ikkunoissa (Oli lukenut murosta) kun sillä on kauheen kuuma. Pistin sille kyllä heti luun kurkkuun, on se kumma jos minen saa nauttia paria kuukautta vuodessa tästä ihanan sopivasta olosta, kun ukolla on sopivat oltavat kaikkina muina vuoden aikoina :kieh:

Vaikkei meillä ole nytkään kuin 25 sisällä. Tulee vähän vilponen kun ikkuna on tossa vieressä auki :saint: Sänkyyn kun menen, kääriydyn tiukasti lämpöisen peiton sisään :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Mä niiiiiin nautin tästä lämmöstä!! Mies jo höpisi jotain omituisuuksia folioista ja avaruuslakanoista ikkunoissa (Oli lukenut murosta) kun sillä on kauheen kuuma. Pistin sille kyllä heti luun kurkkuun, on se kumma jos minen saa nauttia paria kuukautta vuodessa tästä ihanan sopivasta olosta, kun ukolla on sopivat oltavat kaikkina muina vuoden aikoina :kieh:

Vaikkei meillä ole nytkään kuin 25 sisällä. Tulee vähän vilponen kun ikkuna on tossa vieressä auki :saint: Sänkyyn kun menen, kääriydyn tiukasti lämpöisen peiton sisään :heart:
Peeeeeesi!! =)

Nukun huonosti ja heräilen lukemattomia kertoja. Kiitos vaan kysymästä :kieh:

Sisällä tollaset 29 astetta lämmintä kutakuinkin. Enkä voi vähentää peittoja tai vaatetusta, kun niitä ei oo. Talvella mulle on sopiva ilmasto nukkua, silloinkin vaan pikkarit tai ei mitään ja ohuen ohut peitto :D

plm
Pitkähihainen pyjamapaita ja normaali täkki ympärillä.
70-luvun kerrostalo ja makkarien puolelle paistaa vain aamulla.
Saa nukuttua oikein hyvin, heräsin noin puoli tuntia sitten.

l
Meillä pysyy 20 asteessa lämpötila ilman ilmastointia, koska asutaan "nurkassa" ekassa kerroksessa. Pimeäähän täällä tosiaan on, mutta kesällä sijainti on siunaus. Pari kaveria on jo varannut paikan sohvalta. :)

vieras
Onko ilmastointi/ ilmalämpöpumppu tms. tosiaan näin harvinainen nykyään?? Meillä pumppu eikä missään päin asuntoa tarvi hikoilla... Välillä vaan ulos nauttimaan lämmöstä ja auringosta :)

Yhteistyössä