Hui! HaamuTaidan tulla samaan sänkyynAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kylmän suihkun kautta alasti nukkumaan
Hui! HaamuTaidan tulla samaan sänkyynAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kylmän suihkun kautta alasti nukkumaan
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hui! HaamuTaidan tulla samaan sänkyynAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kylmän suihkun kautta alasti nukkumaan
Kuuma suihku toimii paremmin.Mahdollisimman kuuman suihkun jälkeen huoneilma tuntuu viileämmältä. Ja joo tiedän, ei todellakaan tee mieli kuumaa suihkua näillä säillä...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kylmän suihkun kautta alasti nukkumaan
No ei tässä sitten mitään hätää olekaan.....Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hui! HaamuTaidan tulla samaan sänkyynAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kylmän suihkun kautta alasti nukkumaan
Ei mua ennen ole haamuksi väitetty Palsta teki tepposen ja piilotti nikkini
Luin et palsta piilotti nakkiniAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hui! HaamuTaidan tulla samaan sänkyynAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kylmän suihkun kautta alasti nukkumaan
Ei mua ennen ole haamuksi väitetty Palsta teki tepposen ja piilotti nikkini
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:50-luvun kerrostalossa on viileää kesällä ja lämmintä talvella.
Hyvät yöt kaikille :wave: !
Peeeeeesi!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Mä niiiiiin nautin tästä lämmöstä!! Mies jo höpisi jotain omituisuuksia folioista ja avaruuslakanoista ikkunoissa (Oli lukenut murosta) kun sillä on kauheen kuuma. Pistin sille kyllä heti luun kurkkuun, on se kumma jos minen saa nauttia paria kuukautta vuodessa tästä ihanan sopivasta olosta, kun ukolla on sopivat oltavat kaikkina muina vuoden aikoina :kieh:
Vaikkei meillä ole nytkään kuin 25 sisällä. Tulee vähän vilponen kun ikkuna on tossa vieressä auki :saint: Sänkyyn kun menen, kääriydyn tiukasti lämpöisen peiton sisään :heart:
Ei PYSTYTÄKKÄÄN!!!!Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:ikkuna on raollaan ja kattotuuletin pyörii..silti oon ihan hikinen :x
en pysty nukkuun yhtään kuumassa..
järkytyin kun likka oli vetämässä collegehousuja yövaatteeksi
Tätä on pakko peesata!Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Ilmalämpöpumppu on todellinen pelastus.