täällä eletään ihanaa arkea täysillä....

voi paranemisia kovasti tuosta inhottavaaki inhottavammasta taudista :hug: minä ja kuopus kärsitään nielutulehduksesta ja että oon kipeä!!! kuopus parempi jo, syö mahtavat määrät ruokaa parin pvn paaston jälkeen.
 
Mami
Oot näköjään samasta kaupungista ja sul samanikänen lapsi(02/07) ja itekki lähes samanikänen(mä vuoden nuorempi).

Mut joo, eipä nuo taudit kysele sopivaa aikaa tulla kylään. Yöks, toivottavasti on lyhyt episodi tää yökkis:)
 
kysynpä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
meikäläinen mahataudissa, lapset just parantumassa.. ja tietenkin olis sata asiaa tehtävänä |O mikä laki tää tällanen on että sairaus tulee just sillon ku ei pitäis :/
Voimia sinne!

Saako kysyä missä opiskelet vaatetusalaa ja millaista se on? Oletteko kaikki vaatetusalan opiskelijat trendikkäitä vai enemmänkin persoonallisia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
meikäläinen mahataudissa, lapset just parantumassa.. ja tietenkin olis sata asiaa tehtävänä |O mikä laki tää tällanen on että sairaus tulee just sillon ku ei pitäis :/
Voimia sinne!

Saako kysyä missä opiskelet vaatetusalaa ja millaista se on? Oletteko kaikki vaatetusalan opiskelijat trendikkäitä vai enemmänkin persoonallisia?
jyväskylän ammattiopistossa opiskelen, ja on yllättävän kiinnostava ala. Lähdin opiskelemaan sillä mielellä, että kunhan jonkun ammatin saan. Ja nyt olenkin oikeasti kiinnostunut pukuompelijan ammatista. Tohon toiseen kysymykseen en oikein osaa vastata.. eikös se niin mene, että suutarin lapsella ei ole kenkiä :D
 

Yhteistyössä