tääl ei menkkoja näy

Mulla on menkat huomenna neljättä päivää myöhässä. Ja ne ei oo ikinä.
Oviksen aikaan tuli sählättyä ja vielä sellaisen miehen kanssa, joka ei mahdollisesta lapsesta tule koskaan vastuuta ottamaan. Tajusin vasta jälkeenpäin asian kunnolla. Mahdollisuus on tosi pieni ja aluksi yritinki vaan keskittyä muihin asioihin, mut nyt on vaikeeta. Miks meil pitää olla seksuaalivietti??
Kaikkia oireitaki ollu :/ Sain sunnuntaina clearbluella negan.. ens sunnuntaina sit uudestaan jos ei ala kuulumaan.
Mä luulen ja toivon että tää on vaan stressistä, oon hakemassa yliopistoon ja kaikkia isoja muutoksia tullu..

Tähän ei siis tartte kommentoida mitenkään, aika perussettiä. Mutta oli ihan pakko purkaa!! :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä en odottelis sunnuntaihin vaan hakisin vaikka Aconin jo huomenna... :whistle:
Näyttääks se nyt jo? Mulla on ongelmana että en testinkään tekemisen jälkeen hetkeen usko asiaa vaan mietin ja mietin että mitä jos...? Mitä se acon maksaa? ja mistä saa? ainakaan meiän apteekis ei oo näkyny..
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Samassa veneessä. Mutta mulla on kyllä hirveä stressi päällä ja semmosta.
Nii ja eihän aina ees irtoa munasolua eikä menkkoja sen takia tule.. Mulla ei vaan oo ikinä ollu myöhässä tai poissa. Ei, en ole mitenkään avuton.. tiedän mitä tehdä mut turha ehkä testata vielä..

 
Alkuperäinen kirjoittaja pippurityttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä en odottelis sunnuntaihin vaan hakisin vaikka Aconin jo huomenna... :whistle:
Näyttääks se nyt jo? Mulla on ongelmana että en testinkään tekemisen jälkeen hetkeen usko asiaa vaan mietin ja mietin että mitä jos...? Mitä se acon maksaa? ja mistä saa? ainakaan meiän apteekis ei oo näkyny..
Muistaakseni n. 5 e (oisko ollu 4,5... en ole varma). Se on herkkä testi (herkempi kuin Clearblue, jos oikein muistan) ja joo kyllä se voi sen jo näyttää. Mulla näytti jo pari päivää ennen kuin menkat oli edes myöhässä... B) (Aconin kasettitesti siis...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pippurityttö:
okei, oon nimittäin torstaina lähössä muualle ja ois ikävä testata plussa kaukana kotoa.. Onks sillä "kasettitestillä" joku erityinen nimi?

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.verkkoapteekki.fi/images/Acon_early_detection_raskaustesti_testikasetti.jpg&imgrefurl=http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/946&h=105&w=148&sz=26&hl=fi&start=11&um=1&tbnid=5dNB9rF8rCa4fM:&tbnh=67&tbnw=95&prev=/images%3Fq%3Dacon%2Braskaustesti%26um%3D1%26hl%3Dfi%26sa%3DG
 
ja mä kun oon nyt yks harhaluulonen ämmänkäppänä ni tavallaa kuitenki pettyy ku ei näy toista viivaa. Mutta tosiaan aikaa on vielä.. mutta pääsisin jo "nuorien äitien" ryhmään sentään, ei enää teinittelyä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pippurityttö:
joo.. yh mä vaan inhoon tehä testiä, se on ihan liian jännää, tekee mieli kääntää toisinpäin :LOL:
Musta se taas on normaalisti kivaa. :D ..siis silloin kun toivoo kahta viivaa. :p Mutta mun omassa viime testissä oli kaks viivaa, kun jo toivoin, ettei enää ois ollu, niin se ei ollu kivaa.. Mitä nopeammin se korjaantuis, sitä nopeammin pääsis testaamaan sitä uutta jännäystä... :whistle: Pitäs tehdä uus. Ehkä tuo hormonitaso ois jo korjaantunut. :xmas:
 
vieras
Oi, saako sanoa: KADE!! :) Siis jos oot raskaana. Ja jos oot, niin ehdithän vielä aloittaa opiskelun? Se antaa kivasti tekemistä ja ajattelemista ennen raskautta ja monethan opiskelevat myös pikkuvauvan kanssa (jos on hiljainen vauva) joten esim. kaverini oli vain pari vkoa pois koulusta ja palasi pikkuvauvan kanssa koulun penkille :)
 
Nii eihän se oo varmaa vielä :) onneks oon harjotellu pikkusiskon kanssa joka täyttää kesällä 2v. Viimeks tänään oltiin vaunuralleilemassa joku 3 tuntia :D Juu.. jos nyt plussa pärähtää niin opiskelen aluksi normaalisti ja sitten oon hetken poissa ja takasin. Vaikka oishan se eka vuos hyvä olla kotona. Jännittää :p
 

Yhteistyössä