Tää vois jo syntyä...!!

Viikkoja VASTA 35+1 :eek:

Tää on jo tuolla alhaalla hyvissä lähtotunnelmissa, liikkuminen tuskallista :(
Sit täällä vipeltää 1v 4kk eikä äiti meinaa pysyä perässä... oon kyllä likalle sanonu et ootas ko tää maha katoaa B) ;)
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja Jehan:
Viikkoja VASTA 35+1 :eek:

Tää on jo tuolla alhaalla hyvissä lähtotunnelmissa, liikkuminen tuskallista :(
Sit täällä vipeltää 1v 4kk eikä äiti meinaa pysyä perässä... oon kyllä likalle sanonu et ootas ko tää maha katoaa B) ;)
Tyhmä provo :headwall:
 
Täällä 40+1 mutta kärsivällisyyttä riittää ainakin toistaiseksi. Vauva tulee sitten, kun yksiö käy liian ahtaaksi. Mun tapauksessa olen siis henkisesti varautunut odottamaan tuonne heinäkuun lopulle, kun vielä ainakin runsaasti lapsivettä ja tilaa, missä kääntyillä. :LOL:
 
elämänsä kunnossa
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
hih tiedän tunteen, oma onneks synty viikko sitten :) helpompi kai se on nauttia helteistä ilman vauvaa mahassa
Olen synnyttänyt kolme kesävauvaa ja nauttinut, vatsakin ollut niin musta että kätilöt päivitelleet. Nautin niin lämpimistä ja onneksi taas on, veikken raskaana enää olekaan. Yksi talvivauvakin eikä kukaan edes huomannut että odotan:)
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja Jehan:
Viikkoja VASTA 35+1 :eek:

Tää on jo tuolla alhaalla hyvissä lähtotunnelmissa, liikkuminen tuskallista :(
Sit täällä vipeltää 1v 4kk eikä äiti meinaa pysyä perässä... oon kyllä likalle sanonu et ootas ko tää maha katoaa B) ;)
Pakkoko tehdä noin pienellä erolla. Siinä vasta vipeltäminen alkaa kun mustasukkaisuus iskee.
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja Jehan:
Juu kyllä se voi kypsyttää vaikka viikkoja ei olis 40 täynnä :|
Ja koska tosiaan olen tässä "autuaassa" tilassa, niin saan valittaa.....ja kiukutella...ja olla ärsyttävä akka :saint:
Tuolla ne miehet saavat tarpeekseen kun niin ärsyttävä akka.
 

Yhteistyössä