Tää on kyllä paska palsta !!

  • Viestiketjun aloittaja kpkp
  • Ensimmäinen viesti
a
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minä olen jotenkin naiivina ihmisenä kuvitellut että moden pitäisi olla asiallinen ihan kaikissa tilanteissa mutta kun sellaisen näkee naureskelevan muiden mukana jollekin tai vastaavan hälläväliä-asenteella niin siitä kyllä jää kakka kuva.
Näinpä. Mä muutenkin ihmettelen tätä palstan tapaa, että mode saa osallistua keskusteluihin. Eikö modet voisi toimia pelkästään sillä Moderaattorit-nikillä ja muuten olla ns. tuntemattomia. Jätkäkin voisi täällä palstailla normaalisti muiden mukana, miten se on tullut edes ilmi ketkä niitä modeja on? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuolla on paljon osioita, joihin pääsee kirjoittamaan vain rekattuna. Miksi ne ovat niin hiljaisia, jopa kuolleita? Niin kävisi tällekin palstalle, jos rekisteröitymispako tulisi.
En mä usko että se siitä johtuu. Nyt muistin että mäkin oon odotuspuolen pinossa se vaan välillä unohtuu vaikka aina kirjoitan mustana mutta sinne pitää erikseen mennä ja aihe koskee siellä vaan vauvan odotusta. Tykkään Mitäs nyt palstalsta koska aiheita on maasta taivaisiin kaikenlaisista asioista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuolla on paljon osioita, joihin pääsee kirjoittamaan vain rekattuna. Miksi ne ovat niin hiljaisia, jopa kuolleita? Niin kävisi tällekin palstalle, jos rekisteröitymispako tulisi.
En mä usko että se siitä johtuu. Nyt muistin että mäkin oon odotuspuolen pinossa se vaan välillä unohtuu vaikka aina kirjoitan mustana mutta sinne pitää erikseen mennä ja aihe koskee siellä vaan vauvan odotusta. Tykkään Mitäs nyt palstalsta koska aiheita on maasta taivaisiin kaikenlaisista asioista.
Samaa mieltä. Jos aina eri asia eri paikkan niin aika ykspuolista on. Tää on paras tämä maan ja taivaan väliltä rajaus. En usko että kovin moni musta tipahtas pois ja jaksetaan mekin jankata ja vääntää ihan tappiin saakka ;)
 
Miksi palstalla tällä palstalla modet saa niin paljon paskaa niskaan suoraa aloituksissa, miksi palautetta ei anneta suoraa modeilla, kuinka paljon tehdään aloituksia joissa huudetaan äitii... eikä kun MODEE...Kirjoittakaa ne palautteet suoraa modelle tai palutteeseen.

Miksi mode ei saisi tehdä samanlaisia aloituksia kuin muut tai ilmaista mielipidettään, mielipiteistä voi ja pitääkin olla erimieltä mutta silti.

No nyt taisi palstalaisten silmissä tulla ruskea kieli :ashamed: , mutta mitäpä tuosta.
 

Yhteistyössä