Tää ois meidän hintaluokkaan sopiva talo, mutta onkohan aivan pommi???

• Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minusta oli oikein viehättävä! Ja mikä hinta! Huh, tollasta taloa ei meiltäpäin saisi ikinä. Tietysti kannattaa aina tehdä kunnon kuntotarkastus, ennen kauppoja!

jep jep
nopeasti katsoin oliko yläkerrassa tuo vessa jossa oli muovimatto(?) seinässä?

muuten ihan jees talo... käykää katsomassa niin näette omin silmin ja kuntokartoitus onko tehty...

jos on semmoinen ohut luiru esite en hyväksyis vaan semmonen paksu nippu (en muista tekijää) niin on hyvä arvioija kuulemma!

oikeen söpö mun mielestä =) ostasin kyllä tuohon hintaan heti jos täältä sais :headwall:
pinnat ei mua miellyttänyt, mutta ainahan tapetointia ja maalausta on ym. ostat minkä vaan talon..talo on ulkoa kivan näkönen ja keittiön kaapit oli nätit, mut esim. pesutilat menis heti remonttiin ja ne pinnat..

kokenut ja kärsinyt
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
http://www.habita.fi/olenostamassa/Hakutulokset/Kohde/?kohdenumero=443147&subpage=0
sanoisin että kunhan homekoirat ottaa visiitille ja ehkä myös vocc mittaukset ja JOS MITÄÄN ONGELMIA EI OLE, voisi harkita.
kuvista päätellen sekä niiden osittaisesta puuttumisesta sanoisin, että yläkerrassa oleva wc on todennäköisesti pommi.
mutta älkää pihtailko niistä homekoirista, ne ovat edulliset alkuselvittelyyn eikä tarvitse pelätä ihmisten kieroiluja!

muuten ulkopuolelta nätti. itse en noilla tiedoilla maksaisi yli 75000.

kokenut ja kärsinyt
Alkuperäinen kirjoittaja JosEiHyvälläSitPAhalla:
Ainakin kunnon kuntotarkastuksen teettäsin ensimmäisenä..
Siis sellasen, missä katsotaan myöskin seinän sisukset, eikä vain pintapuolisesti..Muuten voi talo osottautua pommiksi...

Nim. Jos olis tiennyt, minkä paskan osti*
millainen juttu teillä oli?

vieras
Ihan ok, mutta vähän kummallisia kaaria ja sisustusratkaisuja alakerrassa. yläkerrassa hirvitti muovimatto lattiassa ja seinässä. Ehdottomasti kuntokartoitus, ettei ole mitään vesivahinko-homepommia yläkerran suihku-saunatilojen tms. vuoksi.

Yhteistyössä