Tää meidän pottaharjoittelu ei nyt ihan tunnu onnistuvan... ;-)

Oon pitänyt tuota poikaa ilman vaippaa jonkun verran ja laittanut välillä potalle istumaan selittäen, että sinne pitäis sitten hädän tullen pissata. Muistutellut poikaa vähän väliä asiasta jne.

No, äsken poika nousi potalta ja kipitti suoraan kiipeämään isoveljen koulupöydän päälle ja sinne päästyään pissasi ensi töikseen paperipinon päälle :whistle:

Että näin tämä meidän vaipatta olo sujuu :LOL:

 
Turkilmas
:LOL: :LOL: :LOL: Hienosti oivallettu :LOL: .

Tulee mieleen meidän vanhempien koira joka oli aina aivan tuskissaan ulkona. Hirveä duuni pitää jalat ristissä kun pissatti niin paljon ja sitten valtava helpotus kun pääsi sisälle pissaamaan eteisen lattialle :D
 
Minkä aikaa oot käyttäny potalla? Onko siis ihan uus juttu tarpeitten teko siihen vai jo rutinoitunut?

Ite tässä mietin pitäskö 1v1kk ikäselle laittaa vaan pikkarit ja tarjota pottaa tiheemmin. On käyny 7kk iästä lähtien tietyissä tilanteissa potalla (herättyään ja maidon jälkeen) ja nyt alkaa välillä kiukuta, kun alan vaippaa laittamaan. Kiukkuaa myös päästäkseen potalle, mut en mä sitä kovin usein ajoissa ymmärrä mitä tarkottaa. Olis paljon helpompi, jos osais sanoo. Kiire ei o kuivaks opettaa, mut mietin tuota pojan omaa motivoitumista.
 
heipsan!
Täällä kanssa epätoivoinen äiti :wave: Poika on 2½v ja kerhoon pitäis ens kuussa mennä ja sinne ei pääse vaipan kanssa. Pojalla ei vielä ole mitään käsitystä koko pissa touhusta. Eilen pidin koko päivän ilman vaippa. Laitoin pikkareihin vain pienen terveyssiteen kun ajattelin ettei se pitäisi pissaa yhtä hyvin kuin liberot, mutta ei!!! Kerran poika tosin jo sano että pissa ( sekin pissaamisen jälekeen) et pitäisi varmaan olla tyytyväinen. Nuo potta harjotteluvaipat ei ainakaan meillä tehoo...
 
Mulla poika tekee aina niin että kun otan hältä housut poissa ja käsken pissalle,niin hän vastaa että "äitin sänkyyn". Mistä lie tuollasenkin keksinyt että äidin sänkyyn pitäis pissata?? :eek: :LOL: Onneksi ihan vitsinä sen aina tuntuu sanovan kun ottaa että nauran ja sitten menee potalle :heart:
 

Yhteistyössä