Tää ei voi olla mahdollista!!!

Ostettiin crosstrainer kolme viikkoa sitten, nyt kävin puntarilla ja vaaka näytti kolme kiloa enemmän painoa mitä kolme viikkoa sitten, vaikka olen syönyt samanlailla. Vaatteet tuntuu olevan ihan samanlaisia päällä kuin ennen paitsi parit housut kiristää...ja mä kun luulin, että sillä sais oikeesti painoa pois, ettei tarvi tuolla pitkin metsä teitä joka ilta tallustaa :(
Joka ilta olen tuon kolmen viikon aikana sillä tehnyt ja mittari näyttänyt, että kaloreita palanut 200-300 ja kilometrejä kerralla tulee 16-20km.
Kiitos kun sain purettua :|
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja mamma minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Lihas painaa enemmän kuin läski =) Olet varmaankin kiintynyt, joten hyvää se on vain tehnyt! Älä tuijota vaakaa vaan peiliä :flower:


Mutta kun painoindeksi paukkuu....voi hevon helvata....
Painoindeksejä ei ainakaan kannata seurata. Lihaksikkaat ihmiset ovat aina painoindeksien yläpuolella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Lihas painaa enemmän kuin läski =) Olet varmaankin kiintynyt, joten hyvää se on vain tehnyt! Älä tuijota vaakaa vaan peiliä :flower:
Just näin :hug: Niin että älä masennu. Ja kun lihakset kasvaa jaloissa, saattaa housut istua eri tavalla ja tuntua että kiristää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Lihas painaa enemmän kuin läski =) Olet varmaankin kiintynyt, joten hyvää se on vain tehnyt! Älä tuijota vaakaa vaan peiliä :flower:


Mutta kun painoindeksi paukkuu....voi hevon helvata....
Painoindeksistä ei kannata välittää mitään! Lihas painaa puolet enemmän kuin rasva, joten olet varmasti oikein hyvännäköinen ja päivä päivältä timmimpi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Lihas painaa enemmän kuin läski =) Olet varmaankin kiintynyt, joten hyvää se on vain tehnyt! Älä tuijota vaakaa vaan peiliä :flower:
Just näin :hug: Niin että älä masennu. Ja kun lihakset kasvaa jaloissa, saattaa housut istua eri tavalla ja tuntua että kiristää.
Se johtuu vaan siitä että perse nousee astetta ylemmäs, kiinteytyy. Hyvä merkki että kiristää :D
 
Ap, tiedoksi ja muillekin, että naisilla ei lihas kasva noin hurjaa vauhtia:)

Saat tehdä vuoden parikin töitä kovasti, että lihas kasvaa.

Niin, ja vielä sellainen juttu, että jos teet 200-300 Kcal ja noinkin paljon kilometrejä, ei lihasta tule senkään vertaa tuollaisella vauhdilla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Ap, tiedoksi ja muillekin, että naisilla ei lihas kasva noin hurjaa vauhtia:)

Saat tehdä vuoden parikin töitä kovasti, että lihas kasvaa.
Näin just.
Nyt ei puhuttu lihasten kasvamisesta, mutta se läski korvautuu lihaksella, joka on painavampaa. Normaalia että paino alkuun nouseekin.
 
kilometrejä
Hmm, mahtaakohan sen koneen säädöt olla ihan ok... Siis jos 200-300 kcal ja noin 15 km. Mä kun hölkkään, siis en juokse vaan hölkkään, puolentunnin hölkkä kuluttaa sykemittarin mukaan noin 300-400 kcal. Reipasta juoksua taas tunnissa kuluu lähes 1000 kcal, mutta kilometrejä tulee noin 10.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:
Huh, mitä kannustusten sanoja.

En minä ainakaan lihonnut, kun aloin kuntoilemaan! Missään vaiheessa. Vaikka varmasti lihasta tulikin.
JOs sinä et, se ei tarkoita ettei kukaan. yleensä naisilla lihakset kasvaa hitaammin, mutta se on kuitenki aika yksilöllistä. Toisilla kasvaa nopeammin, toisilla ei.

Mikä muu syy voi olla ap:n painon nousuun, jos on syönyt niinku ennenki ja vielä kuntoillut?

*muoks* ja niin tosiaan, ei puhuttu siitä että ap olisi lihonut, vaan painon noususta kun lihakset painaa enemmän.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Ap, tiedoksi ja muillekin, että naisilla ei lihas kasva noin hurjaa vauhtia:)

Saat tehdä vuoden parikin töitä kovasti, että lihas kasvaa.

Niin, ja vielä sellainen juttu, että jos teet 200-300 Kcal ja noinkin paljon kilometrejä, ei lihasta tule senkään vertaa tuollaisella vauhdilla.
Mä kanssa ihmettelen tota kalorin kulutusta. Mulla kuluu tavallisella lenkillä (nopea kävely + kevyt hölkkä ) jo 500kalorin pintaan...

 
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:
Huh, mitä kannustusten sanoja.

En minä ainakaan lihonnut, kun aloin kuntoilemaan! Missään vaiheessa. Vaikka varmasti lihasta tulikin.
JOs sinä et, se ei tarkoita ettei kukaan. yleensä naisilla lihakset kasvaa hitaammin, mutta se on kuitenki aika yksilöllistä. Toisilla kasvaa nopeammin, toisilla ei.

Mikä muu syy voi olla ap:n painon nousuun, jos on syönyt niinku ennenki ja vielä kuntoillut?

*muoks* ja niin tosiaan, ei puhuttu siitä että ap olisi lihonut, vaan painon noususta kun lihakset painaa enemmän.
Kun aloittaa kuntoilun, lihaksiin kertyy nestettä ainakin, joka voi osaltaan nostaa painoa ylemmäksi.

Nyt ei ole kysymyksessä lihasten kasvu tuossa ajassa.
 
Mustakin tuo kalorimäärä kuulostaa hassulta ...itse saan kulumaan enemmän, kun oon joskus salilla kattonut paljon kuluu sitä laitetta käyttäessä... :snotty:

Onko sulla sykemittarin vyö käytössä? = että koneella näkyy sun todellinen syke? Ja sit oon syöttänyt sinne oikein painon, pituuden sun muut tiedot? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mustakin tuo kalorimäärä kuulostaa hassulta ...itse saan kulumaan enemmän, kun oon joskus salilla kattonut paljon kuluu sitä laitetta käyttäessä... :snotty:

Onko sulla sykemittarin vyö käytössä? = että koneella näkyy sun todellinen syke? Ja sit oon syöttänyt sinne oikein painon, pituuden sun muut tiedot? :)
Ei tossa oo sellasta että voi syöttää painon yms....pitäskö mun sit laskea ite se kulutus jotenkin?
 

Yhteistyössä