Tää ei oo enää totta! Pojan toppapukufarssi jatkuu

Ostettiin pojalle puku, johon jäi se saaketin hälytin.
Liike poisti sen...pitkin hampain tosin. Ekan käyttökerran jälkeen puvun vetskari meni rikki.
Saatiin liikkeestä uusi kun maksettiin 5? väliä.

Tänään tän uuden puvun vetska meni ihan samalla tavalla rikki.
Vetoketjun alapää siis antaa periksi ja se veto(mikälie juttu) pääsee luistamaan irti jolloin ketjun toinen puoli irtoaa. (sekavasti selostettu)

Pitääkö tässä alkaa omia virityksia alkaa tekemään että puku pysyy kiinni???

 
kyy
Eihän se liike olisi voinut vaatia lisää rahaa (edes 5?) kun rikkinäisen puvun uuteen vaihtavat! Nyt menet takaisin, vaadit sen 5? itsellesi ja ehjän puvun tai vetoketjun vaidon nykyiseen pukuun!
 
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Ostettiin pojalle puku, johon jäi se saaketin hälytin.
Liike poisti sen...pitkin hampain tosin. Ekan käyttökerran jälkeen puvun vetskari meni rikki.
Saatiin liikkeestä uusi kun maksettiin 5? väliä.

Tänään tän uuden puvun vetska meni ihan samalla tavalla rikki.
Vetoketjun alapää siis antaa periksi ja se veto(mikälie juttu) pääsee luistamaan irti jolloin ketjun toinen puoli irtoaa. (sekavasti selostettu)

Pitääkö tässä alkaa omia virityksia alkaa tekemään että puku pysyy kiinni???
mikäs se tollanen firma on!?!?!?!?!?! jos reklamaation palauttaa ja ottaa samanlaisen tilalle niin ei ikinä tartte maksaa mitää väliin!

vaateliikkees olen töissä..

 
Äitee
Minä en kyllä saanut mitään korvauksia Reimalta, kun palautin puvun Reimatec + korjattavaksi. Heti irtosi toinen heijastinpidike, jolla saa hanskat kiinni, sekä hupun vierestä sauma purkaantui auki. Korjasivat vain ja lähettivät takaisin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee:
Minä en kyllä saanut mitään korvauksia Reimalta, kun palautin puvun Reimatec + korjattavaksi. Heti irtosi toinen heijastinpidike, jolla saa hanskat kiinni, sekä hupun vierestä sauma purkaantui auki. Korjasivat vain ja lähettivät takaisin...
Miksi olisi pitänyt saada korvauksia? Henkisestä kivusta?
 
Äitee
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
ei taida olla reiman valmistama puku. Niiltä saa hyvät korvaukset
Kommentoin vain tuohon sitä, että en kyllä ole saanut mitään korvauksia. En kyllä toisaalta ole mitään odottanutkaan. Asia on kylläkin toisaalta niin, että esim. työpaikassa missä minä olen, aina saa asiakas korvausta esim. tuotepaketin muodossa, jos saanut viallisen tuotteen. Näin myös monissa muissa firmoissa; tiedän että ainakin Libero ja Ingman. Antaa hyvän kuvan firmasta ja asiakas ostaa mahdollisesti toistekin, vaikka sillä kertaa pettyikin.

 
Pakkohan se oli väliä maksaa kun ei samanlaisesta puvusta löytynyt kokoa ja piti siksi valita vastaavanlainen hieman kalliimpi.

Peuhu-merkkinen puku. Meillä on monta tuon merkkistä pukua ollut eikä aikasemmin ole ollut mitään ongelmia. Muiden pukumerkkien kanssa sitäkin enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Pakkohan se oli väliä maksaa kun ei samanlaisesta puvusta löytynyt kokoa ja piti siksi valita vastaavanlainen hieman kalliimpi.

Peuhu-merkkinen puku. Meillä on monta tuon merkkistä pukua ollut eikä aikasemmin ole ollut mitään ongelmia. Muiden pukumerkkien kanssa sitäkin enemmän.
okei no sit ymmärrän. ootte saanu monta maanatai-kappaletta :/
 
Sitä saa mitä tilaa...
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Pakkohan se oli väliä maksaa kun ei samanlaisesta puvusta löytynyt kokoa ja piti siksi valita vastaavanlainen hieman kalliimpi.

Peuhu-merkkinen puku. Meillä on monta tuon merkkistä pukua ollut eikä aikasemmin ole ollut mitään ongelmia. Muiden pukumerkkien kanssa sitäkin enemmän.

ne on surkeita pukuja! Robbarista niitä saa muutamalla kympillä. Laatu ei todellakaan ole hyvä, mutta halvallahan niitä saa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä saa mitä tilaa...:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Pakkohan se oli väliä maksaa kun ei samanlaisesta puvusta löytynyt kokoa ja piti siksi valita vastaavanlainen hieman kalliimpi.

Peuhu-merkkinen puku. Meillä on monta tuon merkkistä pukua ollut eikä aikasemmin ole ollut mitään ongelmia. Muiden pukumerkkien kanssa sitäkin enemmän.

ne on surkeita pukuja! Robbarista niitä saa muutamalla kympillä. Laatu ei todellakaan ole hyvä, mutta halvallahan niitä saa...
Meillä ei aikasemmin oo ollut mitään ongelmia Robbarin pukujen kanssa. Kankaat on kestäneet tosi hyvin ehjinä koko talven ja vedetkin on pitäneet ulkona. Mitään satasen pukua mulla ei ole edes varaa eikä haluakaan ostaa.
 

Yhteistyössä