Tää ei ole enää todellista!!!!

Varmaan eläissäni näin paljoa sairastellut kuin viimeisen puolen vuoden sisään :headwall: On ollut influenssaa, ja vatsavaivoja -> tähystys, huuliherpestä, ja avot...tänään ekaa päivää töissä sairasloman jälkeen (tähystyksen vuoksi viikon saikku) niin eiköhän prkl iske mahan kuralle (juu, olin aamulla paikassa jossa vatsatautia)

Uskomatonta. Mulla ilmeisesti vastustuskyky täys nolla. Vitamiinejakin yrittänyt popsia, mutta kissan viikset....Pitänee varmaan lopettaa lisäravinteet, niin tervehtyy :/
 
MT
Niinpä...
Nykyisestä työpaikastani en ole ollut saikulla koko sinä kahtena vuotena mitä olen ollut töissä, enkä kertaakaan muutenkaan pois vuosilomaa lukuunottamatta... kunnes nyt.
Viime ja tässä kuussa jo yht. 4 viikkoa saikkua...rupee pikkuhiljaa mietityttämään mitä ihmiset ajattelee...vaikka ihan tosissaan on ollut syytä olla poissa.

Pikaista paranemista
 
Oikeesti, mietin tuossa jo aamupäivällä, että tänä kuluneena talvena on lähipiirissä (ystävät, työympyrät jne ) ollut tosi sairasta porukkaa. Johtuukohan jo osaksi tuostakin kun ollut niin leuto talvi, eikä kunnon pakkasia ollut missään vaiheessa, niin pöpöt oikein villiintynyt?? Nimim.Epätoivoinen yritys löytää joku syy tälle :LOL:
 
Sirkkeli
Mä, joka en ole juuri sairastellut elämäni aikana, olen viimeisen parin vuoden aikana ollut jatkuvasti kipee. Viimeisen 2 kuukauden sisällä kolme eri kertaa, ja ne tekee päivissä yli kuukauden...
 
No niin. Uskomatonta, mutta totta. Täällä sitä taas kotona kärvistellään paskataudin kourissa :headwall: :headwall: Kerkeshän tuota taas kaksi ja puoli päivää töissäkin käydä pyörähtämässä... EIlen kesken päivän tuli tulipalo kiire kotiin ja syöksyllä vessaan...siitä pari tuntia, ja kuumetta 38,3. Mä en oikeesti enää kestä tätä.

Pari vuotta ehdin olla kotona hoitovapaalla ja nyt kun töihin palannut, niin kaikki pöpöt iskee.
 

Yhteistyössä