Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies::wave: öitä vaan , mut ei oikeen itelle uni tule :|
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies::wave: öitä vaan , mut ei oikeen itelle uni tule :|
Mikä sun unet on vieny? jos saa kysyä?
olet varmaan syönyt dietorelleja...Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies::wave: öitä vaan , mut ei oikeen itelle uni tule :|
mullon aika paha mahatauti päällä nyt , yököttää niin paljon ettei voi nukkua .
nyt sitte arvaat siellä että tyyppi on juonu ittesä kipeeks , mut arvaat väärin.
raskaanakaan en voi olla niinkun mulle joku jo ehdotti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mullon aika paha mahatauti päällä nyt , yököttää niin paljon ettei voi nukkua .
nyt sitte arvaat siellä että tyyppi on juonu ittesä kipeeks , mut arvaat väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:olet varmaan syönyt dietorelleja...Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies::wave: öitä vaan , mut ei oikeen itelle uni tule :|
:saint:
mulla meni mahan ihan sekasin kun söin niitä 3 kpl.![]()
siis menikö sullakin mehe veteläks??Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:olet varmaan syönyt dietorelleja...Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies::wave: öitä vaan , mut ei oikeen itelle uni tule :|
:saint:
mulla meni mahan ihan sekasin kun söin niitä 3 kpl.![]()
Mäkin söin KERRAN... toista kertaa EI TULE...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:siis menikö sullakin mehe veteläks??
mulla on ollu jo 2päivää ihan hirvee ripla...
:x
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä vähän luulen että olis kannattanu pestä uudet perunat paremmin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä vähän luulen että olis kannattanu pestä uudet perunat paremmin :ashamed:
Tai söitkö niitä liikaa? uuden hurmiossa? niinku mä tein?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:siis menikö sullakin mehe veteläks??
mulla on ollu jo 2päivää ihan hirvee ripla...
:x
No MENI... ihan kauhee olo oli, no okei, mä söin niitä varmaan vähän enemmän kun en ees tajunnu että mitä ne oli... lapset niitä jostain sai ja valitti ettei ne maistu hyvältä.. ja minä hullu popsin vaikka vielä normaalisti EN syö nannoja![]()
Että mä kiittelin itteeni kun semmosen mokan menin tekemään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä vähän luulen että olis kannattanu pestä uudet perunat paremmin :ashamed:
voi hyvinki olla niin , ahneella kun on semmonen ********loppu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:![]()
mun äidillä on kans maha ihan vetelänä niistä.
hirmun kivoja nannoja sanoisinko.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä vähän luulen että olis kannattanu pestä uudet perunat paremmin :ashamed:
voi hyvinki olla niin , ahneella kun on semmonen ********loppu![]()
Mulla ainakin oli...:ashamed:
![]()
![]()
Mutta kun ekaa kertaa sai ja kunnolla, niin pitihän sitä kylliksi saada...![]()
![]()
![]()
![]()
minäkin vien hiukan tuliaisena mökille...Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:![]()
mun äidillä on kans maha ihan vetelänä niistä.
hirmun kivoja nannoja sanoisinko.![]()
Suosittelen heti enskerralla kaikille jotka kärsii ummetuksesta...
Syökää ihmiset pussillinen nannaa, niin helpottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:miksi tästä tuli tällanen ulostusketju!! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:miksi tästä tuli tällanen ulostusketju!! :xmas:
Missä kissa, siellä kakka![]()
![]()
![]()