taasko kihomatoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt alkaa jo huumori loppua.
Viime heinäkuussa ensimmäinen matotartunta. Minulla (perheen äiti) oireita. Hoidettiin pyrvinillä. Nuorimmaisella löytyi kuolleita matoja vaipasta (vajaa 2 v) tuolloin.
Siitä sitten säännöllisesti 2 kk välein uudet oireet ja matolöydökset minulla. Kerran valitti vanhin lapsi, keskimmäinen ei ollenkaan. Koulusta tullut syksyn aikana useita kihomatotartunta infoja. Koko perhe aina hoidettu samalla ja kädet ruvella siivottu.

Nyt taas ounastelen, lieviä oireita on. Tunnistan jo ne. Kukaan muu ei valita.
Menee hermot, en jaksa. Osasin jo odottaa, kun 2kk edellisestä. Lasten kaveriperheessä matoja ollut kahteen otteeseen ainakin nyt syksyllä.
Mitä ihmettä teen. Nämä vain kiertää!!!
Viime kerralla Pyrviniä joudun ottamaan usemman kerran, kun madot ei vaan tuntuneet talttuvan. Pääsin kuitenkin niistä eroon.
Onko nyt niin, että vermoxkaan ei auttaisi tähän tilanteeseen? Tuleeko tartunta aina vaan uudelleen syön sitten pyrviniä tai vermoxia.
Mietin jo jääkö madot kuitenkin jotenkin minun elimistöön ja aktivoituvat säännöllisesti?
Olen kuitenkin ymmärtänyt, että mikäli tartuntojen välillä tuo 2 kk tauko on yl. uusi tartunta.
Tuleeko se täältä kotoa jo, olen ihan hysteerinen...5

Yhteistyössä